0

گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 55

[ad_1]

گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s با تراشه مدیاتک، باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به صورت رسمی در سنگاپور معرفی شد.

شرکت ویوو در سکوت خبری از گوشی جدید سری Y خود با نام Vivo Y17s در سنگاپور رونمایی کرد. این محصول که یک گوشی رده پایین و ابتدایی محسوب می‌شود، دارای سیستم دوربین دوگانه با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت Y17s آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی ویوو Y78m معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

قیمت و مشخصات فنی گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s

ویوو Y17s دارای یک صفحه نمایش 6.56 اینچی IPS LCD با وضوح 720 در 1612 پیکسل (اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی 60 هرتزی است. این نمایشگر طیف رنگی NTSC را به صورت 83 درصد ارائه می‌دهد و از حداکثر روشنایی 840 نیت و تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ برخوردار است. در بالای این پنل یک بریدگی قطره‌ای شکل وجود دارد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی را در خود جای داده و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه لنز بوکه 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s

ویوو Y17s در بخش سخت افزار به چیپست هلیو G85 مدیاتک به همراه 6 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع eMMC 5.1 مجهز شده است. قابل ذکر است که برای ارتقای فضای ذخیره سازی یک اسلات کارت حافظه میکرواس‌دی اختصاصی در دستگاه تعبیه شده است. در بخش نرم افزار نیز از رابط کاربری FunTouch OS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده شده است.

انرژی مورد نیاز Y17s از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 15 واتی تامین می‌شود که این ظرفیت باتری نوید 19.67 ساعت پخش بی وقفه ویدیو در یوتیوب را می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های برجسته این گوشی می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، وای فای دو بانده، بلوتوث 5.0، GPS، پورت USB تایپ C، جک هدفون 3.5 میلی متری و گواهی IP54 اشاره کرد.

ویوو Y17s در دو رنگ بنفش و سبز با قیمت 199 دلار (معادل 146 دلار آمریکا) در سنگاپور به فروش می‌رسد و انتظار می‌رود که در روزهای آینده در دیگر بازارهای آسیایی نیز عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ارزانقیمت ویوو Y17s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید