1

خبر فوری: دستگیر شدن دزدان دختر گمشده در شیراز [+عکس و فیلم]

خبر فوری: دستگیر شدن دزدان دختر گمشده در شیراز [+عکس و فیلم]
بازدید 2743

[ad_1]

دستگیری 3 مرد که در ربودن سما جهانباز دست داشتند در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در پی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز گفت:

آبان تتر

از لحظه دریافت گزارش مبنی بر عدم مراجعه نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضایی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

آیا قرار است به این زودی‌ها دزدان دختر گمشده در شیراز که گویا اصفهانی هم بوده دستگیر شوند؟ با ما بمانید تا ماجرای دستگیری دزدان سما جهانباز را تا شایعه‌هایی که درباره این موضوع وجود دارد و بازتاب گسترده‌ای هم داشته است، به اطلاع شما همراهان عزیز برسانیم.

فوری: دستگیری دزدان دختر گمشده در شیراز [+تصویر و ویدئو]

افشاگری: بیوگرافی سما جهانباز [دختر گمشده اصفهانی کیست؟]

دوربین‌های مداربسته، تصاویر این دختر را تا زیر پل معالی‌آباد شیراز ثبت کرده، ولی پس از آن درست وقتی که او به زیر پل می‌رود تا سوار تاکسی شود، هیچ دوربینی آن اطراف نبوده تا او را نشان دهد. برای همین اصلا معلوم نیست این دختر سوار چه ماشینی شده است. فقط آخرین بار با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت که به زودی می‌رسد.

بسیاری از رسانه‌ها از بازداشت 3 مرد در ماجرای ناپدید شدن سما 22 ساله در شیراز و باز شدن گره کور در پرونده دختر اصفهانی حرف زده‌اند. اما سوال اینجاست ماجرای دستگیری واقعی است یا شایعه‌ای بیش نیست.

در پی انتشار خبر و کلیپی از ناپدید شدن یک دختر ۲۲ ساله در شیراز معاون دادستان مرکز استان و سرپرست دادسرای جنائی و جرائم امنیتی شیراز گفت:

از لحظه دریافت گزارش مبنی بر عدم مراجعه نامبرده به منزل و تشکیل پرونده در مرجع انتظامی دستورات قضایی ویژه‌ای جهت پیگیری موضوع صادر شد.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه ، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه پرونده قضایی تحت نظر بازپرس شعبه ۱۳ دادسرای ویژه رسیدگی به امور جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تحقیقات است بیان داشت:

اقدامات پلیسی و اطلاعاتی با نظارت مقام قضایی همچنان ادامه دارد و همه دستورات لازم قضایی به ضابطین در جهت باز شدن گره این پرونده صادر شده است.

اینجور که پیداست و گزارش‌ها به عمل آمده است، گویا تا کنون 3 نفر در این خصوص بازداشت شده اند که 2 نفر به دلیل ارائه دلایل مثبت بی گناه و با رفع ظن آزاد شده و یک نفر کماکان در بازداشت به سر می‌برد.

ویدئوی گریه و التماس پدر سما جهانباز دختر گمشده در شیراز را تماشا کنید:

ضجه‌های دردناک پدر سما جهانباز:

  • شما همراهان عزیز می‌توانید ویدئوی جدیدی از درخواست پدر سما جهانباز برای کمک به پیدا شدن این دختر اصفهانی که در شیراز گم شده است را ببینید:

⇐اخبار بیشتر:


سما جهانباز دختر گمشده

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. یاور اسدی گفت:

    حالم گرفته شد ، قطعا شخص و اشخاصی تو این پرونده ها دست دارند ، اگر کسی اطلاعی داشته باشه و سکوت کنه گناهش خیلی بزرگ هست و بخشیده نمیشه ، یکسری چطور می تونند اینکار هارو انجام بدند و با خیال راحت زندنی کنند ، مسببش هر کی هست فقط لحظه ای چهره ی این پدر و ببینه ، روزی هزاران برابرش و رو باید تحمل کنه ، دلم برای این پدر کباب شد از خدا می خوام به آرزوش که دخترش هست برسه آمین

بیشتر بخوانید