0

ریلمی جی تی نئو 6 فست شارژترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود

ریلمی جی تی نئو 6 فست شارژترین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود
بازدید 27


ریلمی جی تی نئو 6 به زودی با تراشه جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 وارد بازار چین خواهد شد. این گوشی در میان رقبای خود از بالاترین سرعت شارژ برخوردار خواهد بود.

در ماه مارس، شرکت کوالکام از چیپست Snapdragon 8s Gen 3 به عنوان یک نسخه کوچک از تراشه Snapdragon 8 Gen 3 که در اکتبر 2023 معرفی شد، رونمایی کرد. تاکنون، شرکت‌های مختلف چندین گوشی هوشمند را با این تراشه روانه بازار کرده‌اند. از میان آنها می‌توان به ردمی توربو 3، شیائومی سیوی 4 پرو و آیکو زد 9 توربو اشاره کرد. اکنون، به نظر می‌رسد که گوشی جدیدی به این لیست اضافه شده و آن هم چیزی نیست جز Realme GT Neo 6. این گوشی به زودی با تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام وارد بازار چین خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ریلمی جی تی نئو 6 (Realme GT Neo 6)

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station، ریلمی GT Neo 6 در میان تمام گوشی‌های مجهز به تراشه 8s Gen 3 کوالکام، از سریع‌ترین شارژ یعنی شارژ فوق‌العاده سریع بیش از 100 وات برخوردار خواهد بود. او می‌گوید که ترکیب این سرعت شارژ با یک باتری بزرگ بسیار وسوسه‌کننده به نظر می‌آید و احتمالا برای بسیاری از کاربران جذاب خواهد بود.

ریلمی جی تی نئو 6

دیگر رقبای این گوشی از چنین مزیتی برخوردار نیستند. برای مثال شیائومی Civi 4 Pro دارای باتری 4700 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 67 واتی، ردمی Turbo 3 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی و آیکو Z9 Turbo نیز دارای باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی است. این در حالی است که اطلاعات موجود در مرجع صدور گواهی 3C چین، از یک گوشی ریلمی با شماره مدل RMX3852 و شارژ سریع 121 واتی خبر می‌دهند.

شایعات حاکی از آن هستند که ریلمی جی تی Neo 6 کاملا شبیه به ریلمی GT Neo 6 SE با تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 خواهد بود. بنابراین به احتمال زیاد منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 121 واتی خواهد بود.

این احتمال وجود دارد که GT Neo 6 در سایر بخش‌ها نیز مشابه نسخه SE باشد. از این رو می‌توان گفت که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی LTPO OLED با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز، حداکثر 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 4.0، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ریلمی جی تی نئو 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید