0

این گوشی متعلق به تکنو برنده جایزه طراحی ۲۰۲۴ فرانسه شد

این گوشی متعلق به تکنو برنده جایزه طراحی ۲۰۲۴ فرانسه شد
بازدید 46

[ad_1]

برند نوآورانه تکنو با گوشی SPARK 20 Pro+  دو جایزه معتبر طراحی ۲۰۲۴ فرانسه را به عنوان برنده پلاتینیوم در بخش موبایل و نیز برنده بخش دیجیتال و الکترونیک به خود اختصاص داد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال، گوشی مذکور به دلیل طراحی ارگونومیک زیبا مورد تحسین قرار گرفت که نشان دهنده عملکرد فوق العاده در عرصه طراحی بین المللی است و قدرت تکنو را در طراحی محصولات قدرتمند نشان می‌دهد.

جایزه مذکور توسط سازمان بین المللی IAA سازماندهی شده که به عنوان یک افتخار بین المللی معتبر در جامعه طراحی جهانی شناخته می شود و ارزیابی بی طرفانه را با هیئت ممتازی از داوران با تجربه جهانی در اولویت قرار می‌دهد.

جایزه طراحی فرانسه با گرد هم آوردن استعدادهای مختلف از سراسر جهان، قدرت طراحی در شکل دادن به جهان و تأثیر جهانی طراحی نوآورانه را روشن می کند.

این مسابقه، با حضور داوران خبره از انگلیس، نیوزلند، پرتغال، آلمان، و با عرضه بیش از ۱۰۰۰ اثر از ۳۰ کشور ،تأثیر جهانی طراحی نوآورانه را در زمینه‌های مختلف برجسته کرد.

توماس برانت سخنگوی IAA‌ گفت این یک امتیاز برای ما است که از طریق جایزه طراحی فرانسه به طراحان جهانی بپردازیم که به طور عمیق صنعت طراحی را تقویت می‌کنند.

وی افزود بسیار خوشحالم که در گوشی SPARK 20 Pro+ شاهد تلفیقی از طراحی و نوآوری هستیم.

این گوشی با طراحی خاص یک دستگاه منحصربفرد و ارگونومیک برای کاربران نسل زد است که جذاب ساخته شده و طراحی آرایه چهارگانه دوربین با الهام از جهان دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد که زیبایی بصری پیچیده‌ای را با طراحی متقارن خود به نمایش می‌گذارد.

طراحی منحنی دوگانه ارگونومیک 56.5 درجه، با انحنای G3، بدنه با ظرافت ۷.۵۵ میلیمتر شیکی خاصی را با وزن تنها ۱۷۵ گرم ارائه می‌کند و زیبایی و راحتی را تضمین می‌کند.

این دستگاه با معرفی طراحی سه بعدی بدون عینک، از فوتولیتوگرافی در مقیاس نانو برای تجربه بصری منحصر به فرد و محافظت از ماژول دوربین استفاده می‌کند.

فراتر از زیبایی شناسی طراحی، گوشی SPARK 20 Pro+ پایداری و تجربه کاربری را در اولویت قرار داده است.

به همین خاطر با انعکاس یک رویکرد نوآورانه، این گوشی Magic Skin 2.0 را ارائه می‌کند که یک ماده چرمی سیلیکونی پیشرفته نسل دوم است که خواص پایداری و ضد باکتریایی بهتری دارد.

کاربران با Magic Skin، همچنین از بافت و دوام ممتاز و مجلل مانند چرم طبیعی لذت می‌برند.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید