0

وان پلاس 12 با دوربین و تراشه بهتر به بازار می‌آید

وان پلاس 12 با دوربین و تراشه بهتر به بازار می‌آید
بازدید 62

[ad_1]

براساس اطلاعات جدید وان پلاس 12 در حوزه نمایشگر، دوربین و باتری، این گوشی از نمایشگر LTPO OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز و روشنایی 2600 نیت بهره می‌برد.

اخیراً اطلاعات و جزئیات جدیدی از وان پلاس 12 منتشر شده است. بنابر تایید وان پلاس گوشی آینده آن‌ها دارای صفحه‌نمایش 6.82 اینچی LTPO OLED بوده که از پنل ساخت شرکت BOE با رفرش ریت 120 هرتز و روشنایی حداکثر 2600 نیت بهره خواهد گرفت. پیش از این نیز شایعه شده بود که میزان روشنایی این گوشی به عدد اعجاب‌آور 3000 نیت می‌رسد ولی به‌نظر که این شایعه رنگ حقیقت به خود نمی‌گیرد. همچنین به‌نظر در وان پلاس 12 شاهد استفاده از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی باشیم. در پنل پشتی گوشی نیز سه دوربین 50، 48 و 64 مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس 12

طی گزارشی شایعه شده که پرچمدار بعدی وان پلاس سه دوربین پشتی خواهد داشت. دوربین اصلی یک لنز 50 مگاپیکسلی (مدل IMX966 سونی همراه با لرزشگیر اپتیکال) خواهد بود. یک دوربین اولتراواید 48 مگاپیکسلی با سنسور مدل IMX581 سونی و یک دوربین تله‌فوتوی 64 مگاپیکسلی (سنسور OV64B) با زوم اپتیکال 3 برابری نیز در پنل پشتی دوربین اصلی را همراهی خواهد کرد. در جلو هم دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

وان پلاس 12

همچنین احتمال دارد که یک باتری 5400 میلی‌آمپرساعتی در پرچمدار جدید وان پلاس قرار گیرد. به‌نظر وان پلاس 12 از شارژ سیمی 100 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی هم برخوردار باشد. ظاهراً گوشی مذکور دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار خواهد بود. همچنین از یک پورت USB Type-C در پایین با استاندارد USB 3.2 پشتیبانی خواهد کرد.

براساس اطلاعات پیشین، پردازنده محصول جدید وان پلاس هم اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود و از رم LPDDR5X با حافظه داخلی UFS 4.0 بهره خواهد گرفت. احتمالاً مدل جهانی این گوشی با رم 16 گیگابایتی روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص مشخصات گوشی وان پلاس 12 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید