0

وان پلاس نورد N30 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

وان پلاس نورد N30 5G معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 61

[ad_1]

گوشی هوشمند وان پلاس نورد N30 5G که نسخه تغییر نام یافته Nord CE 3 Lite از ماه آوریل است در وب سایت وان پلاس به صورت رسمی رونمایی شد.

اگر به یاد داشته باشید وان پلاس در آوریل سال گذشته گوشی Nord N20 5G خود را عرضه کرد و اکنون با گذشت بیش از یک سال، این برند جانشین آن را با نام OnePlus Nord N30 5G معرفی کرده است. در معرفی اولیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دستگاه همراه ما باشید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های وان پلاس 2023

قیمت و مشخصات فنی گوشی وان پلاس نورد N30 5G

وان پلاس Nord N30 فایوجی دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی LCD با وضوح فول‌اچ‌دی‌پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی داخل یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر تعبیه شده و در پنل پشتی نیز یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر به همراه یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

انرژی مورد نیاز این گوشی از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی (SuperVOOC) تامین می‌شود که در مناطق 110 ولتی مانند آمریکای شمالی تنها تا 50 وات می‌رسد.

وان پلاس نورد N30 5G

وان پلاس نورد N30 5G همانند نسل قبلی خود به تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام با 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 مجهز شده که مقدار آن را می‌توان از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی تا 1 ترابایت افزایش داد.

نورد N30 فایوجی هنگاه راه اندازی رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند اما طبق گفته‌های وان پلاس یک به روز رسانی اصلی اندروید و سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

سایر ویژگی‌های برجسته OnePlus Nord N30 5G شامل جک هدفون 3.5 میلی‌متری، پورت USB تایپ C، بلندگوهای استریو، اسکنر اثر انگشت جانبی، ضخامت 8.3 میلی متر و وزن 195 گرم می‌شود.

وان پلاس Nord N30 فایوجی در دو رنگ خاکستری و سبز پاستیلی به بازار عرضه خواهد شد اما درحال حاضر فقط نسخه خاکستری آن در صفحه فروش آنلاین وان پلاس قرار گرفته است. در واقع این گوشی با قیمت 299.99 دلار (معادل 280 یورو/ 24780 روپیه) برای پیش‌سفارش در وب‌سایت رسمی وان پلاس در ایالات متحده قرار گرفته و ارسال آن از تاریخ 8 ژوئن آغاز خواهد شد.

جالب است بدانید کسانی که گوشی را از قبل رزرو کنند همراه با آن یک جفت هدفون OnePlus Nord Buds 2 به ارزش 59 دلار (معادل 55 یورو/ 4875 روپیه) را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی وان پلاس نورد N30 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید