0

آیکو زد 9 توربو (iQOO Z9 Turbo) معرفی شد؛ یک قاتل پرچمدار قدرتمند

آیکو زد 9 توربو (iQOO Z9 Turbo) معرفی شد؛ یک قاتل پرچمدار قدرتمند
بازدید 42

[ad_1]

قاتل پرچمدار آیکو با نام آیکو زد 9 توربو (iQOO Z9 Turbo) وارد بازار شد. این گوشی آمده تا رقیبان هم رده و هم قد و قواره خود در بازار را قورت دهد.

مدل برتر سری گوشی‌های Z9 آیکو با نام iQOO Z9 Turbo امروز در چین معرفی شد. این گوشی را می‌توان یک قاتل پرچمدار قدرتمند به حساب آورد، چرا که به عنوان یک گوشی میان رده از مشخصات پرچمدار و برتر زیادی برخوردار است. این گوشی حتی با برادران خود هم متفاوت است. برای آگاهی از کلیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصول در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو زد 9 توربو

آیکو Z9 Turbo دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی OLED با وضوح 1.5K، حداکثر روشنایی 4500 نیت و نرخ نوسازی 144 هرتز است. داخل این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و در بالای آن نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

آیکو زد 9 توربو

طراحی آیکو Z9 Turbo تا حد زیادی مشابه برادران خود است؛ یعنی یک قاب تخت با جزیره دوربین مربعی شکل که کم شباهت با iQOO 12 هم نیست. این دستگاه از گواهی IP64 نیز برخوردار است و از این رو برای محیط‌های مرطوب و مقاومت در برابر گرد و غبار و آب مناسب است.

در پنل پشتی، یک ماژول دوربین دوگانه وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882) با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی می‌شود.

در بخش سخت افزار از پردازنده تازه نفس کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 به همراه 16 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x (به علاوه 16 گیگابایت رم مجازی) و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4 بهره گرفته شده است. منبع تغذیه یک باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سیمی 80 واتی و شارژ معکوس سیمی 7.5 واتی پشتیبانی می‌کند. بخش نرم افزار نیز بر پایه رابط کاربری OriginOS 4 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار می‌کند.

از دیگر مشخصات برجسته و قابل توجه این گوشی می‌توان به سیستم خنک‌کننده مایع بزرگ 6K VC برای دفع گرما، موتور خطی محور ایکس، وای‌فای 6، بلوتوث 5.4 و پورت USB تایپ C اشاره کرد.

قیمت آیکو Z9 Turbo از 1999 یوان (معادل 275 دلار) برای نسخه پایه 12 / 256 گیگابایتی و 2399 یوان (معادل 331 دلار) برای نسخه 12 / 512 گیگابایتی شروع می‌شود و به 2299 یوان (معادل 317 دلار) و 2599 یوان (معادل 358 دلار) برای پیکربندی‌های 16 / 256 گیگابایتی و 16 / 512 گیگابایتی می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی جدید آیکو یعنی آیکو زد 9 توربو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید