0

هشدار دوباره به اسنپ و تپسی ؛ گران فروشی کنید، برخورد می کنیم [+ویدئو]

اتهام اسنپ مبنی بر انحصار بازار تاکسی های اینترنتی در کیش رد شد
بازدید 9

[ad_1]

حذف گزینه عجله دارم در تاکسی های اینترنتی، بهانه‌ای شده تا آنها بتوانند قیمت مسیرها را افزایش دهند. ولی ظاهراً با هشدار دوباره به اسنپ و تپسی از سمت تعزیرات حکومتی، این موضوع در نطفه خفه شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی با هشدار دوباره به اسنپ و تپسی بیان کرد که در صورت افزایش قیمت‌ها به بهانه حذف گزینه عجله دارم، برخورد قاطع خواهیم کرد. وی پیش‌تر به این دو تاکسی اینترنتی هشدار داده بود که گزینه عجله دارم، مصداق بارز گران فروشی است و بهتر خودتان آن را حذف کنید تا اینکه بخواهیم ما عکس‌العملی نشان دهیم. پس از این هشدار اسنپ سریعاً این گزینه را حذف کرد و تپسی نیز پس از چند روز این کار را انجام داد. اگرچه هردو تاکسی اینترنتی کشور معتقداند که گزینه عجله دارم توسط مشتریان پای‌ریزی شده و گران فروشی نکرده‌ایم، اما به نظر می‌رسد دیگر شاهد تولد دوباره آن نخواهیم بود. حال باید دید که واکنش اسنپ و تپسی نسبت به هشدار دوباره رئیس تعزیرات حکومتی چیست.

بیشتر بخوانید: خرده فروشی اکالا رکورد فروش اسنپ را شکست

هشدار دوباره به اسنپ و تپسی درخصوص گران فروشی

احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری اعلام کرد:

«بعد از حذف گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی، بر اساس گزارش‌هایی که به ما داده‌اند، برای اینکه بگویند کارشان درست بوده، متوسل شده‌اند به اینکه یا خدمات ارائه ندهند و تعداد سرویس‌دهی را کم کنند یا اینکه تعرفه را بالا ببرند. مثل این است که در منطقه‌ای کسی گردن‌کلفتی کند و درصورت برخورد هم بگوید نوچه‌هایش مردم را اذیت کنند. همینجا این هشدار را به مدیران این مجموعه‌ها می‌دهم و تذکر جدی می‌دهم که هر دو این موارد مصداق تخلف است و ما برخورد قاطع خواهیم کرد.»

هشدار دوباره به اسنپ و تپسی درخصوص گران فروشی

وی در این نشست از مردم خواست در صورت مواجهه با این موارد شکایت خود را به سازمان تعزیرات اعلام کنند و خبر داد که به شکایت‌ها درباره تاکسی‌های اینترنتی به‌صورت آنی و آنلاین رسیدگی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا با حذف گزینه عجله دارم، تپسی و اسنپ مرتکب گران فروشی شده‌اند؟ اگر این مورد را حس کرده‌اید، لطفاً با دیگر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید