0

معرفی و دانلود 14 تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون

معرفی و دانلود 14 تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون
بازدید 188

[ad_1]

استفاده از کیبورد فارسی آیفون ⌨️ به شما کمک خواهد کرد تا تایپ سریعتری داشته باشید، اشتباهات تایپ کمتری داشته باشید و از ایموجی ها؛ تم ها و استیکرهای شخصی سازی شده خود استفاده کنید. اگر به دنبال بهترین صفحه کلید iOS هستید مطلب معرفی و دانلود ۱۴ تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون امروز مجله خبری آی تی و دیجیتال را دنبال کنید.

دانلود بهترین کیبورد برای آیفون

Best Keyboards for iPhone

برای پیدا کردن بهترین کیبورد برای آیفون باید به دنبال ویژگی هایی باشید که برایتان مهم هستند. اگر عمدتا به دنبال کیبورد iOS هستید که تجربه تایپ کاربردی تری را ارائه دهد به دنبال قابلیت تغییر اندازه کلیدها برای دستگاه های مختلف اپل باشید. یا ممکن است به دنبال صفحه کلیدی باشید که امکان تایپ با کشیدن انگشت یا انتخاب گسترده تری از ایموجی ها را فراهم کنید. برخی از کیبوردهای آیفون هم تم های متعددی ارائه می کنند تا از لحاظ زیبایی توجه را جلب کنند. اگر شما جزو کاربرانی هستید که به دنبال کیبورد آیفونی هستید که عملکرد تایپ شما را ارتقاء دهد می توانید از ۱۴ تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون انتخاب داشته باشید. اگر از سیستم عامل Android استفاده می کنید می توانید برای دانلود و بررسی ۱۰ تا از بهترین کیبورد اندروید اقدام کنید.

مهم ترین ویژگی هایی که هنگام انتخاب کیبورد آیفون باید در نظر داشته باشید

هنگام انتخاب بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون باید ویژگی هایی که ارائه می دهند را در نظر داشته باشید که برخی از مهمترین موارد به قرار زیر است:

پیشنهاد تایپ

بسته به ترجیحات خود ممکن است بخواهید به دنبال کیبورد iOS باشید که به شما امکان می دهد پیشنهادات دستور زبان و املا را سفارشی سازی کنید. مطمئن شوید که هر برنامه کیبورد با تمام زبان هایی که احتمالا استفاده می کنید کار می کند. بهترین کیبورد آیفون به کاربران این امکان را می دهند که بسته به سبک تایپ خود، پیشنهادات خود را وارد کنند.

اندازه دکمه

برخی از کاربران به دلیل اندازه ثابت و نسبتا کوچک کلیدهای جداگانه، تایپ دقیق صفحه کلیدهای داخلی دستگاه های اندروید و آیفون را چالش برانگیز می دانند. یک برنامه جانبی صفحه کلید که به شما امکان می دهد اندازه دکمه ها را تغییر دهید یا صفحه کلید را با طرح بندی های تایپ یک دستی سفارشی کنید، ممکن است بهره وری را بهبود بخشد و در زمان صرفه جویی کند.

ایموجی ها و گیف ها

اگر به دنبال گزینه های پاسخ خلاقانه تر و راحت تر از صفحه کلیدهای داخلی دستگاه های آیفون هستید ممکن است بخواهید به دنبال یک برنامه کیبورد باشید که یک کتابخانه GIF قابل جستجو یا یک عملکرد جستجوی ایموجی ارائه دهد. برخی هم صفحه کلیدهای ایموجی گسترده تری ارائه می دهند و امکان سفارشی سازی عملکردهای تایپ پیش بینی کننده را برای گنجاندن ایموجی ها و GIFهای پر کاربرد فراهم می کنند.

 بهترین کیبورد فارسی برای آیفون Microsoft SwiftKey Keyboard

Microsoft SwiftKey Keyboard به عنوان بهترین کیبورد فارسی برای آیفون iOS  شناخته می شود. این نرم افزار با تصحیح خودکار هوشمند سرعت تایپ را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که به راحتی اسامی مناسب و ایموجی های مورد علاقه خود را اضافه کنید. درحالی که ده ها تم برای انتخاب وجود دارد، صفحه کلیدی با عملکرد بالا و بسیار قابل تنظیم را در اختیار خواهید داشت. این ویژگی ها این صفحه کلید را بسیار قابل اعتماد می کند.

ویژگی Swipe-to-type امکان پیشگویی متن با هوش مصنوعی را فراهم می کند اما کلیدهای فوق العاده بزرگ را ندارد و نسبت به برخی کیبوردهای دیگر از تعداد زبان کمتری پشتیبانی می کند.

هدف این صفحه کلید اندروید و iOS بسیار قابل تنظیم، بهبود صفحه کلید داخلی آیفون، به ویژه از نظر بهره وری است. برای این منظور، متن پیش‌ بینی‌ کننده و ویژگی‌های Swipe-to-type با قابلیت هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد، تایپ سریع‌تر و سازگار با سبک نوشتاری شما را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند سریع پیام‌های حرفه‌ای و شخصی ارسال کنید.

Microsoft SwiftKey Keyboard  همچنین ده ها تم برای انتخاب ارائه می دهد. خود برنامه رایگان است و برخلاف بسیاری از برنامه های صفحه کلید آیفون، نیازی به ثبت نام یا پرداخت ماهانه ندارد. برای iOS 11.0 یا جدیدتر در دسترس است.

مزایا

  • ویژگی Swipe to type
  • پیش بینی متن هوش مصنوعی
  • منوی میانبر قابل توسعه

معایب

  • کلیدهای خیلی بزرگی ندارد
  • پشتیبانی از تعداد کمی زبان

 بهترین کیبورد فارسی برای آیفون Microsoft SwiftKey Keyboard

دانلود کیبورد برای آیفون Flesky Keyboard

Flesky Keyboard به عنوان یکی کیبورد آیفون دارای میانبرهای مفید، تم های قابل تنظیم، کلیدهای بزرگ است تا بتوانید سریعتر از همیشه تایپ کنید و اشتباهات تایپی کمتری داشته باشید. این صفحه کلید که از نظر اندازه قابل تغییر است هم کاربردی و هم سرگرم کننده است و دارای مجموعه وسیعی از ویژگی های قابل تنظیم برای دستیابی به بهره وری بالاتر است. یک کیبورد برنامه کاملی است و همچنین یک صفحه کلید GIF برای پاسخ های سریع دارد و یک ردیف اعداد در بالا را فراهم می کند. همچنین از قابلیت تصحیح خودکار هوشمند و قابلیت های تایپ اشاره ای پشتیبانی می کند به همین دلیل به عنوان سریعترین کیبورد آیفون شناخته می شود. Flesky Keyboard بهترین کیبورد برای افرادی است که دارای انگشتان چاق هستند. این برنامه همه کاره است و استفاده ساده ای دارد.

مزایا

  • قابلیت تایپ اشاره ای که در زمان صرفه جویی می کند
  • کلیدهای بزرگتر تایپ سریعتر را فراهم می آورند.
  • منوی میانبر قابل توسعه

معایب

  • برخی از ویژگی ها نیاز به دسترسی کامل دارند.
  • قابلیت های افزودنی ممکن است نیاز به خرید درون برنامه ای داشته باشند.

دانلود کیبورد برای آیفون Flesky Keyboard

دانلود کیبورد برای آیفون Tenor Keyboard

Tenor Keyboard یکی از بهترین کیبوردهای آیفون است که به عنوان ساده ترین راه حل برای ارسال عکس های GIF شناخته شده است. این کیبورد ذخیره فایل های متداول GIF و سفارشی کردن مجموعه شما را ساده می کند.

Tenor یکی از راحت ترین و ساده ترین کیبوردهای GIF برای دستگاه های آیفون اپل است که با iOS 9.0 به بالا کار می کند و با آیفون و آیپد سازگار است. این برنامه شامل یک کتابخانه داخلی از چند صد فایل GIF است اما مهمتر از آن امکان سفارشی سازی ساده را هم فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد GIF های مورد علاقه خود را با یک ضربه ذخیره کنند. هدف این صفحه کلید این است که سریع ترین و ساده ترین راه برای ارسال یک GIF را فراهم سازد. به همین دلیل دارای رابط کاربری ساده و بصری است.

مزایا

  • دسترسی سریع به ایموجی های مورد علاقه
  • کتابخانه GIF قابل تنظیم
  • قابلیت ذخیره سازی GIF با یک ضربه

معایب

  • به اندازه کیبورد اصلی iOS امن نیست
  • بهره وری محدود

دانلود کیبورد برای آیفون Tenor Keyboard

اگر هنگام کار با کیبورد آیفون صدای آن شما را آزار می دهد می توانید از آموزش ۴ روش قطع کردن صدای کیبورد آیفون استفاده کنید و در سکوت و آرامش به تایپ خود ادامه دهید.

بهترین کیبورد فارسی رایگان برای آیفون Gboard Keyboard

Gboard Keyboard که به عنوان بهترین برنامه کیبورد فارسی برای آیفون شناخته می شود یک صفحه کلید همه منظوره است که تایپ سریع را با استفاده از عملکرد Glide خود ساده می کند. همچنین امکان ایجاد و ارسال استیکرها و GIF های سفارشی را فراهم می کند و به آن کمک می کند تا به یک برنامه جستجو و اشتراک گذاری وب عالی تبدیل شود.

این کیبورد آیفون بری افزایش سرعت تایپ و همچنین اشتراک گذاری ساده تر موارد جستجوی وب، اخبار، لینک ها، اطلاعات گوگل مپ، GIF و استیکر طراحی شده است. این برنامه ویژگی هایی مانند تایپ لغزشی را فراهم می کند و به کاربران اجازه می دهد تا با حرکت از حرفی به حرف دیگر تایپ کنند. همچنین یک در قسمت بالای خود اعداد را ارائه می دهد، بنابراین لازم نیست تا هنگام تایپ مواردی مانند آدرس ایمیل که هم حرف و هم عدد را شامل می شود به کیبورد عددی سوئیچ کنید. پیشنهادات املایی با عادات تایپ شما سازگار است و به صرفه جویی در زمان و کاهش خطاها کمک می کند.

به طور کلی رابط کاربری این برنامه بصری است و استفاده ساده ای دارد و احتمالا برای کاربرانی که با ویژگی های سیستم عامل کروم آشنا هستند راحت خواهد بود. با این حال پیدا کردن برخی از عملکردها کمی دشوار است و می تواند کارهای رایج مانند کپی پیست کردن را پیچیده تر از خود کیبورد اصلی آیفون کند.

مزایا

  • دارای ویژگی تایپ Slide یا لغزشی که سرعت تایپ را افزایش می دهد
  • پیشگویی متن هوشمند
  • ویژگی تصحیح خودکار
  • امکان جستجو با یک ضربه

معایب

  • گزینه های تم کمتری نسبت به برخی از کیبوردها ارائه می دهد.
  • عملکردهای ورودی صوتی و کپی پیست برای کاربران جدید خیلی مشخص نیست.

بهترین کیبورد فارسی رایگان برای آیفون Gboard Keyboard

کیبورد هوشمند همه کاره برای آیفون Typewise Keyboard

Typewise Keyboard یک کیبورد هوشمند همه کاره برای آیفون است که کلیدهای بزرگتری را ارائه می دهد و نسبت به صفحه کلید داخلی وعده اشتباهات تایپی کمتری را می دهد. همچنین گزینه های سفارشی سازی صفحه کلید و تم زیادی دارد و از بیش از ۴۰ زبان پشتیبانی می کند.

این صفحه کلید به دلیل رویکرد منحصر به فرد خود برای افزایش سرعت و دقت تایپ در آیفون در بین برنامه های کیبورد جانبی متمایز است. این صفحه کلید دارای کلیدهای شش ضلعی شکل است که در ردیف های پلکانی چیده شده اند، بنابراین نسبت به صفحه کلیدهای پیش فرض صفحه نمایش بیشتری را اشغال می کند، اما زدن کلیدهای مناسب را ساده تر می کند. این ویژگی همراه با یک ویژگی تصحیح خودکار کارآمد، آن را به یکی از دقیق ترین صفحه کلید آیفون تبدیل می کند که اشتباهات را کاهش می دهد و به کاربران کمک می کند سریع تر تایپ کنند.

در حالی که ویژگی های زیادی برای اشتراک گذاری GIF ندارد اما دارای ایموجی های زیادی است و از توانایی آن در تشخیص چندین زبان در یک متن واحد بهره می برد، تصحیح خودکار و پیش بینی های هوشمندتر را امکان پذیر می کند و آن را به انتخابی عالی برای پاسخ های سریع ایمیل تبدیل می کند.

مزایا

  • چیدمان صفحه کلید سفارشی برای تایپ دقیق تر
  • گزینه های پس زمینه صفحه کلید قابل انتخاب توسط کاربر
  • پشتیبانی از پیام های چند زبانه

معایب

  • برای استفاده از گزینه های سفارشی سازی باید پرداخت انجام دهید.
  • برای آیفون های iOS 12 به بالا بهینه سازی شده است.

کیبورد هوشمند همه کاره برای آیفون Typewise Keyboard

  Grammarly یک  کیبورد iOS 15

Grammarly یکی از کیبوردهای آیفونی است که از ویژگی پیشرفته بررسی دستور زبان و املا استفاده می کند تا به شما کمک کند سریعتر و واضح تر تایپ کنید و دقت را با ویژگی تصحیح خودکار هوشمند و پیش بینی متن چند کلمه ای افزایش دهید.

این برنامه کیبورد محبوب برای آیفون و آیپد از ابزارهای تصحیح گرامر و املا و پیشنهادات نوشتن بلادرنگ استفاده می کند و برای افزایش دقت تایپ و صرفه جویی در زمان هنگام ارسال ایمیل و نوشتن یادداشت، تصحیح خودکار هوشمند و پیش بینی چند کلمه ای قابل تنظیم طراحی شده است. همچنین یکی از معدود برنامه های صفحه کلید جانبی است که خطاهای گرامری متن را تشخیص می دهد.

در حالی که نسخه پولی در دسترس است، نسخه رایگان هم ویژگی های متنوعی را ارائه می کند که در صفحه کلید استاندارد آیفون وجود ندارد که از این بین می توان به ویرایشگر اسناد داخلی برای نوشتن طولانی اشاره کرد که به کاربران امکان می دهد برنامه Grammarly را با کیبورد سخت افزاری خارجی متصل کنند. با این حال، این ویژگی فقط برای آیپد در دسترس است.

مزایا

  • بررسی دستور زبان قابل تنظیم
  • پیش بینی ایموجی و ویژگی جستجوی ایموجی
  • دارای ویرایشگر سند برای iPad

معایب

  • به اندازه بسیاری از صفحه کلیدهای دیگر از زبان های متنوع پشتیبانی نمی کند.
  • فاقد کلیدهای بزرگ یا قابلیت تایپ لغزشی

  Grammarly یک  کیبورد ios 15

Bitmoji Keyboard بهترین کیبورد انگلیسی برای آیفون

Bitmoji Keyboard یک کیبورد برای ساخت و ارسال ایموجی های شخصی است. این برنامه شامل طیف گسترده ای از گزینه های رنگ و تم سفارشی و همچنین اتصال به اسنپ چت است که به شما امکان می دهد یک دوست یک ایموجی دو نفره بسازید.

صفحه کلید Bitmoji برای استفاده از استیکرهای شخصی منحصر به فرد ساخته شده است و این ویژگی به آن کمک می کند که حتی در بن سایر کیبوردهای ایموجی متمایز شود. با استفاده از ویرایشگر Bitmoji می توانید کاراکتر سفارشی با طیف گسترده ای از اشکال، گزینه های رنگ مو، چشم، پوست و گزینه های لباس طراحی کنید. استفاده از صفحه کلید Bitmoji در اسنپ چت قفل ویژگی Friendmoji را باز می کند جایی که کاربران می توانند ایموجی های دو نفره طراحی کنند.

وقتی صحبت از عملکرد تایپ به میان می آید، این کیبورد کاملا مناسب ظاهر می شود. گرچه در مقایسه با صفحه کلید داخلی iOS یا برخی دیگر از کیبوردهای جانبی رکوردی نمی شکند، با این حال به عنوان یک صفحه نمایش سفارشی شخصی برای ارسال استیکر به دوستان متمایز است. اگر اگر یک گیمر هستید، بهترین کیبورد بازی را بری تایپ سریع و حفط راحتی هنگام بازی در نظر داشته باشید.

مزایا

  • کتابخانه بزرگ استیکر
  • تم های قابل تنظیم
  • با برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی کار می کند.

معایب

  • همه کاره ترین برنامه پیام رسان نیست
  • لزوما توانایی تایپ آیفون را بهبود نمی بخشد

Bitmoji Keyboard بهترین کیبورد انگلیسی برای آیفون

بهترین کیبورد انگلیسی برای آیفون کدام است؟ Phraseboard Keyboard

Phraseboard Keyboard یکی از بهترین کیبوردهای آیفون است که از بیش از ۵۰ زبان پشتیبانی می کند و میانبرهای عبرت قابل تنظیم و همچنین گزینه های قابل تنظیم زیادی را ارائه می دهد.

ویژگی اصلی کیبورد Phraseboard برای آیفون و آیپد، توانایی آن در ارائه عبارات قابل تنظیم با یک لمس است. این میانبرها، کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از تکه های متنی مشابه در هنگام ارسال پیام های روزمره خود در وقت خود صرفه جویی کنید. این برنامه با iMessage و همچنین اکثر سیستم عامل های شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و واتساپ سازگار است. این صفحه کلید همچنین دارای قابلیت پیش بینی متن و بررسی املای هوشمند است. فونت‌ها و گزینه‌های طرح‌بندی سفارشی زیادی نیز وجود دارد، با این حال، برای استفاده از آنها باید هزینه کنید.

مزایا

  • پاسخ جملات تک لمسی
  • گزینه های پیش بینی متن سفارشی
  • قابلیت جستجوی ایموجی

معایب

  • طرح بندی صفحه کلید سفارشی
  • برای استفاده از برخی از امکانات باید هزینه پرداخت کنید
  • راحت ترین ویژگی جستجوی ادغامی را ندارد.

بهترین کیبورد انگلیسی برای آیفون کدام است؟ Phraseboard Keyboard

دانلود بهترین کیبورد فارسی برای آیفون GO Keyboard

اگر به دنبال کیبورد فارسی برای آیفون خود هستید در اینجا پیشنهاد دیگری برای شما داریم. GO Keyboard یک برنامه کیبورد آیفون با چندین ویژگی متمایز است که قابلیت ادغام در شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان را دارد و دارای یک کتابخانه قابل جستجو با بیش از ۱۰۰۰ استیکر، ایموجی و غیره است. همچنین از تایپ لغزشی پشتیبانی می کند و دارای تم های زیادی است.

این برنامه کیبورد ویژگی های زیاد، گزینه های تم سفارشی متعدد از جمله تم های پویا و پس زمینه های سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با مجموعه ای از ایموجی ها و استیکرها، کتابخانه قابل جستجو و قابلیت ذخیره موارد دلخواه در صفحه کلید ایموجی سفارشی همراه است.

همچنین یک سازنده آواتار دارد و به شما اجازه می دهد تا عکس خود را ویرایش کنید و حتی خود را در سن پیری مشاهده کنید. با این حال، این گزینه مانند بسیاری از فونت‌ها ها و تم های قالب به پرداخت هزینه محدود می شود.

مزایا

  • تم ها و فونت های متنوع
  • دارای ایموجی و استیکرهای متنوع
  • از بیش از ۴۰ زبان پشتیبانی می کند

معایب

  • برخی از کاربران آن را کندتر از کیبورد iOS می دانند
  • استفاده از تم های سفارشی نیاز به پرداخت هزینه دارد.
  • برخی از کاربران iOS 14 عملکرد ضعیف آن را گزارش داده اند.

دانلود بهترین کیبورد فارسی برای آیفون GO Keyboard

دانلود بهترین کیبورد برای آیفون Color Keyboard

Color Keyboard یکی دیگر از بهترین کیبوردهای آیفون است که تم های رنگارنگ و گزینه های مختلف فونت را به همراه طیف گسترده ای از ایموجی های قابل تنظیم ارائه می دهد.

این برنامه صفحه کلید جانبی بیشتر به خاطر انتخاب گسترده تم ها و پس زمینه هایش شناخته شده است. اگر توانایی ارسال پیام به شبکه های اجتماعی و برنامه های پیام رسان مانند iMessage برایتان مهم است این کیبورد آیفون برای شما مناسب است. با این حال برخلاف برخی از کیبوردهای محبوب آیفون، نیاز به خرید اشتراک دارد.

این صفحه کلید امکان استفاده از پس زمینه ها و تم های سفارشی را فراهم می کند، گرچه اندازه دکمه ها قابل تغییر نیست یا طرح بندی کلیدهای QWERTY را تغییر نمی دهد. از نظر توانایی تایپ، بسیار شبیه به صفحه کلید داخلی iOS است.

مزایا

  • فونت ها و طرح بندی ها را به راحتی تغییر دهید
  • با گزینه های مختلف زبانی سازگار است
  • پس زمینه های سفارشی رنگارنگ

معایب

  • نیاز به خرید اشتراک دارد
  • فاقد پیشنهادهای املایی است
  • فاقد ویژگی پیش بینی تایپ است.

دانلود بهترین کیبورد برای آیفون Color Keyboard

کیبورد فارسی برای آیفون

اگر به دنبال برنامه های داخلی هستید در اینجا چند مورد از بهترین کیبوردهای فارسی آیفون را به شما معرفی می کنیم:

کیبورد فارسی آیفون مداد: این برنامه از ۳۰ فونت فارسی رایگان به خوبی پشتیبانی می کند و شما می توانید با استفاده از فونت نستعلیق به تایپ متن های خود بپردازید. همچنین پس زمینه های زیبا، قابلیت تایپ نیم فاصله، تغییر رنگ کیبورد، تم های مختلف و غیره وجود دارد.

کیبورد فارسی آیفون فارستپ: یکی دیگر از کیبوردهای آیفون فارسی که توسط برنامه نویسان داخلی توسعه پیدا کرده است فارستپ است که به یک سیستم پیش بینی تایپ و غلط یاب مجهز شده است. امکان تغییر تم کیبورد؛ تغییر رنگ دکمه ها وجود دارد.

کیبورد فتحه کسره دار برای آیفون سیبورد: کامل ترین و سریع ترین کیبورد فارسی آیفون که می توانید پیدا کنید سیبورد است که از کاراکترهای عربی، نیم فاصله، تم های متنوع، فونت های زیبا پشتیبانی می کند.

کیبورد فارسی آیفون Persian Typer: این کیبورد امکان تایپ سریع را فراهم می آورد و به پیش بینی متن تایپ شده می پردازند. این برنامه همچنین به عنوان کیبورد فتحه کسره دار برای آیفون شناخته می شود چون به اعراب و نیم فاصله مجهز است.

در نهایت شما می توانید از بهترین کیبورد های فارسی و فارسی نویس های گوشی و کامپیوتر که قبلا به شما معرفی کردیم استفاده کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

امروز در مجله خبری آی تی و دیجیتال ما به معرفی و دانلود ۱۶ تا از بهترین کیبورد فارسی و انگلیسی برای آیفون پرداختیم. شما می توانید با بررسی امکانات هر یک از این برنامه ها بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. اگر برنامه کیبورد آیفون دیگری می شناسید یا نظر یا پیشنهادی دارید می توانید در بخش نظرات این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید