0

مجازات عکس پروفایل بدون حجاب ، اخراج از محل کار!

مجازات عکس پروفایل بدون حجاب ، اخراج از محل کار!
بازدید 161

[ad_1]

مهدی رضایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفته است، مجازات عکس پروفایل بدون حجاب کارمندان، اخراج از محل کار خواهد بود.

آبان تتر

مهدی رضایی در خصوص مجازارت عکس پروفایل بدون حجاب، این موضوع را مطرح کرده است که در ابتدا، مشکل عکس پروفایل بی حجاب کارمندان تذکر داده می‌شود. اگر آن‌ها بعد از این تذکر، عکس خود را تعویض نکردند، راهی کمیته انضباتی خواهند شد تا در این کمیته، تصمیم‌های نهایی اخذ گردد. مجازات این افراد، حتی ممکن است به اخراج و از دست دادن کار منتهی شود.

مجازات عکس پروفایل بدون حجاب

مهدی رضایی با خبرگذاری ایسنا گفتگوی تفصیلی داشته و در مورد اقدامات قرارگاه 21 تیر طی هفته‌های گذشته توضیحاتی ارائه نموده است. وی با بیان این موضوع که هدف ما جلب رضایتمندی مردم در همه حوزه‌ها بوده و ستاد امر به معروف و نهی و از منکر، یک مرکز سیاست گذار و راهبردی است، ادامه داد:

«بنابراین وقتی به این تعریف نگاه می‌کنیم، متوجه خواهیم شد حوزه امر به معروف خیلی گسترده است و نباید آن را به یک بخش خاص محدود کرد»

مجازات عکس پروفایل بدون حجاب
مجازات عکس پروفایل بدون حجاب

رضایی در ادامه به بررسی وضعیت کارمندان این استان اشاره کرد و گفت، موضوع عکس پروفایل کارمندان در فضای مجازی پیگیری خواهد شد. او افزود:

«مسئله این است که مثلا یک آقا با یک خانم همکار است و زمانی که بر اساس تعاملات کاری خود، در فضای مجازی با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند، عکس‌های پروفایل برخی افراد به گونه دیگری است که خوب نیست. بر همین اساس اعلام کردیم که کارمندان دولت باید عکس‌های پروفایل با پوشش اسلامی در فضای مجازی داشته باشند»

از رضایی سوالی در مورد عواقب و مجازات عکس پروفایل بدون حجاب در شبکه‌های اجتماعی پرسیده شد و او در جواب اعلام کرد:

«اگر کارمند مربوطه موارد اعلام شده را رعایت نکند، کارمند به کمیته انضباط کار معرفی می‌شود و در آن کمیته برایش تصمیم‌گیری خواهد شد. در آن جا می‌توانند در قالب پرونده‌ای با عنوان تخطی از قانون، حتی اخراج هم اجرایی شود. چنانچه مدیر یک دستگاه هم مواردی که توسط بازرسان ستاد در قالب نامه محرمانه برایش ارسال شده را پیگیری نکند، به استانداری معرفی خواهد شد.»

همچنین رضایی بر روی این موضوع تاکید کرد که نظارت در فضای مجازی فقط مربوط به موارد اخلاقی است و در ابتدا با «امر به معروف» تذکر داده خواهد شد. او گفت:

«در صورتی که پس از صحبت و تعهد هم اقدامات خود را اصلاح نکردند، آن‌ها را به دادسرای فضای مجازی ارجاع می‌دهیم»

رضایی در مصاحبه خود با ایسنا، از طراحی نرم افزاری با نام «سو» خبر دارد و گفت با کمک این نرم افزار بر دستگاه‌ها و عملکرد آن‌ها نظارت خواهیم کرد. پنل 23 اداره اصلی در این نرم افزار وجود دارد و فعلا پنل 10 اداره نصب شده است. او افزود:

«ما شبکه‌ای از افراد را در این نرم افزار احراز هویت کرده‌ایم و آن‌ها براساس موضوعات مختلفی که در این نرم افزار ثبت شده است، می‌توانند گزارش‌های خود را ثبت کنند.»

بنابر بیانات رضایی، کاربران توانایی ثبت گزارش‌های خود در نرم افزار سو را دارند و ستاد مربوطه، صحت این گزارش‌ها را بررسی خواهد کرد.

رضایی اعتقاد دارد که ممنوعیت پاسخگوی خوبی در مقابل چالش‌های پیش رو نیست و گفت، قصد دارد یک پروتکل نیز برای خرید محصولات مد و پوشاک تهیه شود:

«به عنوان مثال خریداری کردن شلوار زاپ‌دار در صورتی که مشخص شود که مخصوص استفاده از منزل است، مشکلی ندارد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مجازات عکس پروفایل بدون حجاب چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید