0

عکس‌های واقعی گوشی آیکو Z9 توربو لو رفت

عکس‌های واقعی گوشی آیکو Z9 توربو لو رفت
بازدید 14

[ad_1]

پیش‌تر مشخص شد که گوشی آیکو Z9 توربو 24 آوریل عرضه می‌شود. امروز تصاویر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که ما را از تمام جزئیات اصلی آن با خبر می‌کند. تصاویر جدیدی که یکی از کاربران در ویبو منتشر کرده هر آنچه قبلا از این دستگاه می‌دانستیم را تائید می‌کند. گرچه سریعا تصاویر را حذف شدند، اما سورپرایز! هیچ‌چیز در اینترنت از بین نمی‌رود و همچنان می‌شود اطلاعاتی درباره‌ی این دستگاه پیدا کرد.


بیشتر بخوانید:


عکس‌های منتشر شده از گوشی آیکو Z9 توربو

گوشی آیکو Z9 توربو دارای یک اسنپدراگون 8s نسل 3 خواهد بود، در حالی که نسخه وانیلی Z9، اولین گوشی آیکو از این سری است که با اسنپدراگون 7 نسل 3 ارائه می‌شود.

در تصاویر فاش شده دیده شده که iQOO Z9 و iQOO Z9 Turbo دارای نسخه 512 گیگابایتی حافظه خواهند بود. در واقع نسخه وانیلی آن دارای 12 گیگابایت رم بوده که قابلیت ارتقا یافتن به 24 گیگابایت را دارد؛ در حالی که توربو دارای یک گزینه 16 گیگابایتی خواهد بود.

گوشی هوشمند دومی یک تراشه مستقل Pro+ نیز دارد که هنوز دلیل وجود آن مشخص نیست. در قاب پشتی این دو گوشی دوربین دوگانه‌ای وجود داشته و یک دوربین سلفی نیز جلوی دستگاه قرار گرفته اما ظرفیت باتری هر دو 6000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره ویوو آیکو Z9 توربو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید