0

طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 [+شرایط و قیمت]
بازدید 60

[ad_1]

طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 توسط شرکت سایپا اعلام شد. این طرح فروش ویژه تیپ 3 این خودرو کراس‌اوور وارداتی بوده که از امروز آغاز شده است.

شرکت خودروسازی سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر کشور، طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 را از امروز چهارشنبه، 10 آبان‌ماه 1402 آغاز خواهد کرد. این خودرو وارداتی چینی با قیمت 1 میلیاردو 274 میلیون تومان و در تیپ 3 برای فروش عرضه خواهد شد. مانند دیگر محصولات سایپا، احتمالاً ثبت‌نام به صورت اینترنتی و از درگاه فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 آغاز شد

شرکت سایپا قصد دارد از امروز چهارشنبه، 10 آبان‌ماه 1402 طرح فروش تیپ سوم چانگان CS35 را آغاز کند. در شرایط فروش سایپا اعلام شده است که موعد تحویل خودرو پس از اتمام مراحل ثبت‌نام سه ماهه است. طبق بخشنامه فروش، چانگان CS35 پلاس تیپ 3، 1 میلیارد و 274 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

سایپا غیر از فروش چانگان CS35، طرح فروش کوییک S ویژه متقاضیان دور دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه و همچنین طرح فروش ساینا S منطبق‌بر استانداردهای 85گانه را نیز در طرح‌های فروش فعال دارد.

طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 آغاز شد

لازم به ذکر است که خودروهای وارداتی چانگان که توسط سایپا به کشور وارد شدند، در دو مدل و دو تیپ به بازار ایران وارد خواهند شد. طرح فروش چانگان CS35 و CS 55 تیپ 2 چندی پیش توسط این خودروساز با موعد تحویل 90 روزه انجام شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طرح فروش چانگان CS35 پلاس آبان 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید