0

ساخت شهر شناور oxagon در دریای سرخ، رویای جدید عربستان

ساخت شهر شناور oxagon در دریای سرخ، رویای جدید عربستان
بازدید 13

[ad_1]

برنامه های عربستان سعودی تمامی ندارد. ساخت شهر شناور oxagon در دریای سرخ، رویای جدید عربستان است که می‌تواند صنعت و تجارت منطقه را متحول کند.

عربستان سعودی ساخت Oxagon، یک شهر شناور هشت طرفه در دریای سرخ را به عنوان بخشی از منطقه آینده نئوم خود اعلام کرد.این شهر به عنوان بزرگترین سازه شناور جهان، دارای یک بندر خودکار و هاب لجستیکی خواهد بود. این پروژه بخشی از چشم انداز ولیعهد محمد بن سلمان برای مدرن کردن پادشاهی خود تا سال 2030 است.

بیشتر بخوانید: ساخت بزرگترین رودخانه مصنوعی جهان در بیابان های عربستان

Neom، شرکت پشتیبان Oxagon، هنوز اطلاعاتی از هزینه یا چگونگی ساخت این شهر ارائه نکرده اما انتظار می‌رود که این سازه جدید رشد اقتصادی و تجارت در منطقه را تقویت کند.

در طراحی این شهر هشت‌گوش، عربستان سعودی به استفاده از فناوری‌های پیشرفته و پایدار برای تأمین منابع آب و انرژی از طریق راهکارهای محیط‌زیستی اکولوژیک نیز توجه ویژه‌ای دارد. این برنامه بزرگ قرار است نه تنها در توسعه و رشد اقتصادی منطقه‌ای و جهانی نقش مهمی ایفا کند، بلکه به بهبود وضعیت محیط زیست در این منطقه نیز کمک شایانی کند. این سازه شگفت‌انگیز می‌تواند فرصت‌هایی جدید برای توسعه و همکاری‌های بین‌المللی فراهم آورده و به توسعه پایدار این ناحیه کمک کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ساخت شهر شناور oxagon در دریای سرخ چیست؟ شما تجربه‌ای در این زمینه دارید؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید