0

جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور اعلام شد [+فیلم]

جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور اعلام شد [+فیلم]
بازدید 92

[ad_1]

جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور اعلام شد. بنابراین خبر، 4 مدل کارت سوخت برای جایگاه‌ها تعریف شده است که براساس شهر متفاوت است. در ادامه با مجله خبری آی تی و دیجیتال همراه باشید.

جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور توسط رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت اعلام شد. براساس اعلام وی، 4 نوع کارت سوخت با مقدار بنزین محدود برای هر جایگاه تعریف شده است که از 15 لیتر شروع شده و تا 40 لیتر متغیر است. اما نکته دیگر، نوع شهر است که میزان سوخت در نظر گرفته شده این کارت‌ها و تعداد کارت ممکن است متفاوت باشد. وزیر نفت نیز جزئیات جدیدی از افزایش قیمت بنزین بیان کرده است که در ادامه نوشته می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: طرح استفاده از کارت بانکی به جای کارت سوخت به صورت آزمایشی در حال اجرا است

جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور اعلام شد

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت گفت:

در سراسر کشور 4 مدل سوختگیری بنزین وجود دارد: 15 لیتری، 20 لیتری، 30 لیتری و 40 لیتری که به فراخور مصرف استان‌ها و شهرستان‌ها متفاوت است.

وی افزود: «در تهران سوختگیری با کارت سوخت شخصی با ۳ مدل 30 لیتری، 40 لیتری و 60 لیتری است که مدل 40 لیتری در استان تهران و مدل 30 لیتری در شهر تهران است.»

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت تاکید کرد:

سوختگیری بنزین با کارت شخصی با مدل 60 لیتر مانند گذشته بلافاصله امکانپذیر نیست و باید با 3 الی 8 ساعت تأخیر سوختگیری صورت گیرد.

رکنا گزارش داد؛ گفتنی است امروز یکشنبه 22 مرداد ماه 1402، جواد اوجی، وزیر نفت درباره شایعات منتشر شده مبنی‌بر کمبود عرضه بنزین گفت: «هیچ‌گونه بحث افزایش قیمت بنزین نداریم و مردم به این شایعات توجه نکنند.»

وزیر نفت ادامه داد:

«در روزهای اخیر در تولید نفت رکورد جدیدی زدیم؛ ۳ میلیون و ۱۹۰ هزار بشکه در روز داشته‌ایم. خوراک تمامی پالایشگاه‌های نفت به وفور در حال انجام است. در تامین بنزین هیچ‌گونه مشکلی نداریم؛ همه جایگاه‌های سوخت فعال است و هیچ‌گونه افزایش قیمت بنزین در دستور کار امسال دولت و مجلس نیست.»

اوجی ادامه داد: «تعداد کارت‌های جایگاه‌داران را مقداری محدود کردیم؛ هر شهروند ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای و ۱۵۰ لیتر بنزین ۳ تومانی دارد، هر خودرو ۲۱۰ لیتر سهمیه بنزین دارد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جزئیات محدودیت سوختگیری در کشور چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید