0

تاریخ معرفی ریلمی C65 5G به همراه قیمت و مشخصات کلیدی آن اعلام شد

تاریخ معرفی ریلمی C65 5G به همراه قیمت و مشخصات کلیدی آن اعلام شد
بازدید 18

[ad_1]

شرکت ریلمی از تاریخ معرفی ریلمی C65 5G به همراه برخی از مشخصات کلیدی پرده برداشت. این گوشی به زودی و در همین هفته جاری در هند معرفی خواهد شد.

ریلمی از تاریخ معرفی گوشی جدید سری C خود در کشور هند پرده برداشت. ظاهرا قرار است که ریلمی در اواخر این هفته از Realme C65 5G به عنوان جانشین ریلمی C64 سال گذشته رونمایی کند. این شرکت علاوه بر اعلام تاریخ معرفی، اطلاعاتی درباره برچسب قیمت و مشخصات کلیدی این دستگاه نیز فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات و تاریخ معرفی ریلمی C65 5G

طیق گفته‌های شرکت ریلمی، گوشی ریلمی C65 فایوجی در تاریخ 26 آوریل راس ساعت 12 (به وقت محلی) در هند عرضه خواهد شد. این گوشی از طراحی جعبه‌ای با اسکنر اثر انگشت جانبی (ادغام شده با دکمه پاور) و یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز ثانویه برخوردار خواهد بود. این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و سبز در بازار موجود خواهد شد.

تاریخ معرفی ریلمی C65 5G

در پنل جلویی ریلمی C65 5G یک صفحه نمایش 120 هرتزی با نور آبی کم 1 نیتی وجود خواهد داشت. در قسمت مرکزی بالای این نمایشگر یک بریدگی سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی تعبیه خواهد شد. مشخصه برجسته دیگر این گوشی گواهی IP64 است که از آن در برابر گرد و غبار و آب محافظت می‌کند.

با استناد به سخنان شرکت ریلمی، ریلمی C65 5G اولین گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی 6300 مدیاتک در جهان خواهد بود. ریلمی در تبلیغات خود از این گوشی به عنوان سریع‌ترین و قدرتمندترین میان رده فایوجی با قیمت 9999 روپیه یاد کرده است. البته این قیمت احتمالا برای نسخه پابه با کمترین مقدار رم و حافظه داخلی خواهد بود.

گفته می‌شود که این گوشی از حداکثر 6 گیگابایت رم، 128 گگیابایت حافظه داخلی و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 واتی برخوردار خواهد بود. ریلمی علاوه بر این دستگاه، در حال آماده شدن برای عرضه سری نارزو 70 در هند است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات و تاریخ معرفی ریلمی C65 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید