0

اپل در اندیشه افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید

اپل در اندیشه افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید
بازدید 41

[ad_1]

براساس یک درخواست ثبت اختراع که توسط اپل ثبت شده، به‌نظر این شرکت مشغول بررسی امکان افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید خود برای قابلیت‌های جدید است.

اپل با افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید امکان این را خواهد داشت تا قابلیت‌های مفیدی را به جعبه شارژ AirPods بیاورد. لذا به همین منظور درخواست ثبت اختراع با عنوان «دستگاه‌ها، روش‌ها و تعاملات رابط کاربری گرافیکی با جعبه هدفون» در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده در ماه سپتامبر گذشته به ثبت رسیده است.

اپل در درخواست ثبت اختراع این قابلیت جدید که روی قاب نصب می‌شود، ذکر کرده است: «یک دستگاه ذخیره‌سازی هدفون مورد نیاز است که بتواند عملیات‌های مرتبط با هدفون را کنترل کند (به عنوان مثال، کنترل‌های پخش، تغییر منابع صوتی، تغییر حالت‌های خروجی صدا و غیره)؛ هدستی که توانایی ارسال اطلاعات به کاربر را نیز از طریق دستگاه‌های لمسی و یا نمایشگر فراهم می‌سازد.»

بیشتر بخوانید: پایان پشتیبانی خدمات آنلاین اپل در دستگاه‌های قدیمی

افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید اپل

علاوه‌بر اینکه کاربران AirPods توانایی کنترل هدفون‌های استریو بی‌سیم خود را از طریق صفحه لمسی دارند، با این صفحه لمسی می‌توانند کنترل Apple Music را با بهره‌گیری از یک رابط کاربری گرافیکی روی صفحه لمسی جعبه شارژ، در دست بگیرند.

افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید

همچنین با وارد کردن ضربه و کشیدن انگشت روی صفحه امکان کمک به کاربر در کنترل صدا، پخش آهنگ‌های خاص، فعال‌سازی سیری و موارد دیگر نیز فراهم خواهد بود. البته فشردن روی جعبه به کاربران کمک می‌کند بین حالت حذف نویز و حالت شفافیت سوییچ کنند. افزون‌براین می‌توان از Apple Pencil جهت تعامل با صفحه نمایش لمسی هم بهره برد.

درواقع ورودی‌های لمسی تجربه کاربر را ارتقا خواهد داد و امکان آگاه‌سازی کاربر از یک رویداد قریب‌الوقوع را به ارمغان می‌آورند. تصاویر موجود در درخواست ثبت اختراع حاکی از نحوه تعامل این جعبه با برنامه‌های iOS همچون Apple Music، Apple TV + Messages، Maps و Weather خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تصمیم اپل برای افزودن نمایشگر لمسی به ایرپادز جدید خود چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید