0

ارز دیجیتال اسلامی (Islamic coin) به عنوان رمزارز منطبق با شرع اسلامی به زودی از راه می‌رسد!

ارز دیجیتال اسلامی (Islamic coin) به عنوان رمزارز منطبق با شرع اسلامی به زودی از راه می‌رسد!
بازدید 83

[ad_1]

ارز دیجیتال اسلامی نیز به‌زودی ارائه خواهد شد. رمزارزی متفاوت که منطبق با شریعت اسلامی است و 200 میلیون دلار از طرف ABO Digital تأمین مالی خواهد شد.

ABO Digital قرار است با 200 میلیون دلار تأمین مالی، پروژه ارز دیجیتال اسلامی را که منطبق با شرع اسلام است استارت بزند. با پیشرفت بازارهای رمزارزی در جهان و استخراج توکن‌های ارز دیجیتال، نیاز به یک رمزارز اسلامی نیز که همه قوانین و اصول شرع را رعایت کرده باشد حس می‌شد. حال قرار است در آینده‌ای نزدیک این اتفاق بیفتد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت ریپل در سال 2023 ؛ نقشه راه و آینده XRP

ارز دیجیتال اسلامی به‌زودی از راه می‌رسد

پروژه کوین اسلامی (Islamic coin)  به عنوان یک رمزارز دینی، 200 میلیون دلار از طرف ABO Digital تأمین مالی شده است که مجموع بودجه این پروژه را به 400 میلیون دلار می‌رساند. انتظار می‌رود که آخرین دور سرمایه‌گذاری، امکان دسترسی به این رمزارز را تا سقف 200 میلیون دلار فراهم کند و اطمینان حاصل کند که توکن اسلامی دارای یک روند پیشرفت طولانی و پایدار است.

کوین اسلامی با معرفی و ایجاد یک پلتفرم مالی متحول‌کننده که اخلاق و سنت‌های مالی اسلامی را گرد هم می‌آورد، انقلابی در بازار مطابق با شریعت ایجاد می‌کند. این پروژه یک یادداشت تفاهم با گروه DDCAP مستقر در بریتانیا امضا کرده است تا راه‌حل‌های متعددی را برای تأمین مالی (از جمله: یک جایگزین Web3 منطبق با شریعت برای سوئیفت، یک پلتفرم رمزارزی، رمزارز مختص به بانک مرکزی، و توکن‌سازی) توسعه دهد.

ارز دیجیتال اسلامی به‌زودی از راه می‌رسد

موفقیت توکن اسلامی را می‌توان به میزبان توانایی آن در جذب رهبران بزرگ خاورمیانه شمال آفریقا از جمله نوه بنیانگذار امارات متحده عربی، شیخ دکتر هزا بن سلطان بن زاید آل نهیان و همچنین حمایت‌ها از خانواده‌های حاکم ابوظبی و دبی و کارشناسان مالی اسلامی، وابسته دانست.

سرمایه‌گذاری ABO Digital در توکن اسلامی نشان‌دهنده علاقه فزاینده به دارایی‌های رمزارزی مطابق با دین و فضای این دارایی‌ها برای مختل کردن صنعت مالی سنتی است. انتظار می‌رود که مشارکت بین ABO Digital و توکن اسلامی رشد و پذیرش دارایی‌های رمزارزی منطبق با دین را تسریع کند و راه جدیدی را برای سرمایه‌گذاران فراهم کند تا در اقتصاد دیجیتال با رعایت اصول اسلامی مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ارز دیجیتال اسلامی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید