0

بهترین بازی‌های نینتندو در سال 2022

بهترین بازی‌های نینتندو در سال 2022
بازدید 159

[ad_1]

نینتندو سوییچ در راه تبدیل شدن به موفق‌ترین کنسول جهان است و این موفقیت را تا حد زیادی به مجموعه‌ی  بازی‌های انحصاری و شخص ثالث خود مدیون است. در اینجا برخی از بازی‌های مورد علاقه ما در نینتندو سوییچ در سال 2022 ذکر شده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از howtogeek، بازی Breath of the Wild اولین بازی  جهان باز در فرنچایز Legend of Zelda است.

سوپر ماریو اودیسه Super Mario Odyssey

سوپر ماریو اودیسه، تنها عنوان بازی ماریو انحصاری سوئیچ نینتندو است. بازی کاملاً جهان باز نیست، اما Odyssey از شما می‌خواهد مناطق مختلف را با همان سرعت Super Mario 64 کاوش کنید.

Switch Sports

Wii Sports در سال 2006 کمک کرد تا Nintendo Wii به موفقیت برسد و Wii Sports Resort در سال 2009 وارد بازار شد. این بازی در واقع یک بازسازی مدرن از Wii Sports برای سوییچ است، در این بازی دوستان خود را به صورت محلی، آنلاین، یا با افراد غریبه با شش ورزش به چالش بکشید.

Mario Kart 8: Deluxe

Mario Kart 8 آنقدر خوب بود که نینتندو تصمیم گرفت آن را مجدداً بازتولید کند. این بازی بسیار اعتیاد آور است و درست مانند سایر بازی‌های ماریو می‌درخشد.

Animal Crossing: New Horizons

این بازی از زمان عرضه به‌روزرسانی شده که حجم زیادی از محتوا، شخصیت‌ها، فعالیت‌ها، مکان‌ها، آیتم‌ها و پیشرفت‌های گیم‌پلی رایگان را به آن اضافه می‌کند.

Metroid Dread

این بازی یک بازی اکشن-ماجراجویی است که از اکتشاف و مبارزه با عناصر گیم پلی مخفیانه ترکیب شده است.

Super Smash Bros: Ultimate

اگر بازی‌های چند نفره محلی را دوست دارید، Super Smash Bros: Ultimate (و همچنین Mario Kart 8: Deluxe برای شما عالی هستند.

Clubhouse Games: 51 Worldwide Classics

این بازی مجموعه‌ای از بازی‌های کارتی، رومیزی، تخته‌ای مانند شطرنج و تخته نرد است.

Pokémon Legends: Arceus

در Pokémon Legends: Arceus، شما انتخاب می‌کنید که چه زمانی در جنگ شرکت کنید و چه زمانی بدوید. Arceus با ترکیب گیم پلی مخفیانه و جهان باز، فرمول پوکمون را در راستای بهتر شدن تغییر می‌دهد.

Stardew Valley

شما می‌توانید Stardew Valley را بر روی هر پلتفرمی از جمله رایانه شخصی، موبایل و کنسول‌های رقیب بازی کنید، اما بهترین حالت در نینتندو سوییچ است.

Hades Limited Edition

هادس ممکن است نمونه کامل از یک بازی ماجراجویی باشد. در بازی شمل به‌عنوان زاگرئوس، پسر هادس هستید که سعی می‌کنید از جهنم فرار کنید.

Steamworld Dig 2

اگر تا به حال بازی Steamworld را انجام نداده‌اید، نگران نباشید. اگر از طرفداران پلتفرمرهای عجیب و غریب و وسترن‌های فضایی هستید. Steamworld Dig 2 برای شما عالی است.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید