0

ویوو S19 و ویوو S19 پرو گواهی MIIT چین را دریافت کردند

ویوو S19 و ویوو S19 پرو گواهی MIIT چین را دریافت کردند
بازدید 11


گوشی‌های جدید ویوو یعنی ویوو S19 و S19 پرو در مرجع صدور گواهی MIIT چین ظاهر شدند. این دو گوشی به زودی و احتمالا در ماه ژوئن در چین عرضه خواهند شد.

دو گوشی جدید از برند ویوو که گمان می‌رود ویوو S19 و ویوو S19 Pro باشند، اخیرا در مرجع صدور گواهی MIIT چین به ترتیب با شماره مدل‌های V2364A و V2362A ظاهر شده‌اند.

این دو دستگاه قبلا در مراجع صدور گواهی دیگری مانند 3C نیز رویت شده‌اند. اطلاعات موجود در وب‌سایت 3C پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 80 واتی را برای هر دو دستگاه تایید می‌کند. در هر صورت قرار گرفتن این دو گوشی در پلتفرم‌های صدور گواهی، خبر از نزدیک بودن زمان عرضه سری S19 ویوو می‌دهد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات ویوو S19 و ویوو S19 پرو

در حال حاضر، اطلاعات زیادی درباره گوشی‌های سری اس 19 ویوو در دست نیست. گواهینامه‌ها نیز جزئیات زیادی را درباره مشخصات این دو گوشی فاش نمی‌کنند.

با این حال با نگاهی به مشخصات نسل پیشین، یعنی سری Vivo S18 می‌توانیم خود را برای آنچه در راه است آماده کنیم. هر دو گوشی حاضر در نسل قبلی این سری، یعنی ویوو S18 و ویوو S18 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.78 اینچی با رزولوشن 2800 در 1260 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز، عمق رنگ 10 بیت و حداکثر روشنایی 2800 نیت هستند.

در مدل پایه، از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام و در مدل پرو از تراشه دایمنسیتی 9200 پلاس مدیاتک استفاده شده و انرژی مورد نیاز هر دو مدل نیز از طریق یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی تامین می‌شود.

تنظیمات دوربین پشتی نسخه پایه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک حلقه نور می‌شود. این تنظیمات در نسخه پرو از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در پنل جلویی هر دو مدل نیز یک دوربین 50 مگاپیکسلی جهت ثبت تصاویر سلفی تعبیه شده است.

ویوو معمولا گوشی‌های هوشمند سری S خود را هر شش ماه یک بار روانه بازار می‌کند. با توجه به اینکه سری Vivo S18 در دسامبر سال گذشته در چین معرفی شد، می‌توان انتظار داشت که سری Vivo S19 در ماه ژوئن در چین عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی‌های ویوو S19 و ویوو S19 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید