0

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی منتشر شد

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی منتشر شد
بازدید 25


آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی منتشر شد. این آپدیت فعلا فقط در ایالات متحده و به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

سامسونگ از گوشی گلکسی A15 5G خود در ژانویه 2024 رونمایی کرد. اکنون، حدود چهار ماه پس از معرفی، این شرکت اولین به‌روزرسانی نرم افزاری بزرگ را برای این گوشی منتشر کرده است. این به‌روزرسانی چیزی نیست جز آپدیت رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی

در حال حاضر، به‌روزرسانی One UI 6.1 فقط در نسخه carrier-locked گلکسی A15 5G (با شماره مدل SM-A156U) آن هم برای ساکنان ایالات متحده منتشر شده است. این به‌روزرسانی نرم‌افزاری، نسخه سیستم‌ گوشی را به A156USQU1BXDA تغییر می‌دهد و وصله امنیتی آوریل 2024 را هم شامل می‌شود. این پچ امنیتی حدودا 44 مشکل امنیتی را برطرف می‌کند.

آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی

برای دریافت نسخه جدید رابط کاربری One UI در Galaxy A15 5G، کافی است که به منوی تنظیمات رفته و با کلیلک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرم‌افزار، آخرین آپدیت موجود را دانلود و نصب کنید. انتظار می‌رود که سامسونگ در طول چند هفته یا ماه آینده، این آپدیت نرم‌افزاری را برای سایر نسخه‌های این گوشی در مناطق دیگر نیز منتشر کند.

قابلیت‌های One UI 6.1 در گلکسی A15 5G

آپدیت One UI 6.1 ویژگی‌های جدید زیادی را برای کاربران Galaxy A15 5G به ارمغان می‌آورد. این ویژگی‌ها را می‌توان در مواردی مانند گزینه‌های جدید برای ویرایش تصاویر، سفارشی‌سازی رابط کاربری، به اشتراک‌گذاری محتوا، محافظت از داده‌ها و اطلاعات خصوصی، مدیریت سلامت گوشی، multitask و محافظت از باتری خلاصه کرد.

متأسفانه در این آپدیت خبری از هوش مصنوعی Galaxy AI نیست. هوش مصنوعی گلکسی فقط در گوشی‌های رده بالا و گران قیمت در دسترس است. در واقع، ارزان‌ترین گوشی سامسونگ که به گلکسی AI مجهز شده، نسخه فن ادیشن گلکسی اس 23 (Galaxy S23 FE) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره انتشار آپدیت One UI 6.1 برای گلکسی A15 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید