0

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402 [+ قیمت در بازار آزاد]

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402 [+ قیمت در بازار آزاد]
بازدید 37

[ad_1]

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402 اعلام شد. لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو هم در بازار آزاد منتشر شده و هم قیمت کارخانه‌ای را شامل می‌شود.

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402 طبق بهای کارخانه و بازار آزاد اعلام شد. در لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو در بازار آزاد، قیمت 8 محصول مشخص شده و در لیست قیمت کارخانه ای ایران خودرو نیز 5 محصول تعیین قیمت شده‌اند. همه این خودروها در مدل 1402 قیمت‌گذاری شده و برخی مدل‌های از رده خارج شده مانند پژو پارس و پژو 206 نیز در لیست وجود دارند.

بیشتر بخوانید: روش های پیگیری کارت سوخت ؛ چگونگی استعلام و دریافت کارت سوخت خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402

براساس جدول قیمت محصولات ایران خودرو، قیمت محصولات این شرکت بزرگ در بازار آزاد اعلام شده است. در این جدول قیمت پژو 206 تیپ 3 پانوراما، 530 میلیون تومان شده است. قیمت پژو پارس ELX-TU5 نیز حوالی 660 میلیون تومان می‌چرخد، همچنین قیمت سمند سورن پلاس با موتور EF7 بنزینی نیز 575 میلیون تومان شده است. قیمت هایما S8 نیز به 1 میلیاردو 650 میلیون تومان رسیده است.

قیمت محصولات ایران خودرو در بازار آزاد دی 1402

لیست قیمت بازار آزاد محصولات ایران خودرو شامل 8 خودرو می‌شود که 7 خودرو تولید داخل و یک خودرو مونتاژی است. در پایین جدول قیمت آزاد محصولات ایران را مشاهده می‌کنید:

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو دی 1402

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو شامل 5 محصول می‌شود که 4 محصول تولید داخل و یک محصول مونتاژی است. در پایین جدول قیمت کارخانه محصولات ایران را مشاهده می‌کنید:

قیمت محصولات ایران خودرو دی 1402

در جدول قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو، قیمت آریسان 2 به 381 میلیون و 30 هزار تومان رسیده است و قیمت دنا پلاس اتوماتیک توربو آپشنال نیز 692 میلیون و 166 هزار تومان شده است. قیمت 207 پانوراما دستی ارتقایافته نیز 498 میلیون و 584 هزار تومان اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت جدید ایران خودرو ممکن است کامل نباشد، اما مهم‌ترین محصولات این خودروساز قیمت‌گذاری شده‌اند. نظر شما نسبت به جدیدترین قیمت محصولات ایران خوردرو چیست؟

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید