0

خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV در حال تست در چین دیده شد

خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV در حال تست در چین دیده شد
بازدید 24

[ad_1]

خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV با پشت سر گذاشتن تست‌های جاده‌ای برای ورود به بازار داخلی کشور چین آماده می‌شود. این خودرو ار طراحی مشابه با لوکسید اس 7 برخوردار است.

اخبار اخیر حاکی از آن هستند که هواوی در حال انجام تست‌های جاده‌ای بر روی خودروی برقی Luxeed S9 خود است. این خودروی تمام الکتریکی پس از سدان Luxeed S7 که اخیرا عرضه شد، دومین مدل از خط تولید Luxeed هواوی محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که این خودرو در سه ماهه دوم سال 2024 وارد بازار چین شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV

لوکسید S9 با کد داخلی EHY، بر روی پلتفرم الکتریکی E0X چری تولید شده و در محور عقب از موتور الکتریکی ساخت هواوی با قدرت 215 کیلو وات (292 اسب بخار) استفاده می‌کند. نسخه 4WD این خودرو دارای یک موتور الکتریکی اضافی در محور جلو است که قدرت آن برابر 150 کیلو وات (204 اسب بخار) است.

بر اساس گزارش‌ها، S9 در سه مدل مختلف با باتری‌های متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. مدل LFP با باتری 62 کیلو وات ساعتی، مدل M3P (NMC+LFP) با باتری 82 کیلو وات ساعتی و مدل NMC با باتری 100 کیلو وات ساعتی. دامنه و برد S9 نیز بسته به باتری انتخابی متفاوت خواهد بود.

خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV

شکل ظاهری و استایل بیرونی S9 SUV شبیه به همان سدان S7 است. این خودرو دارای خط کاپوت شیب‌دار و دستگیره‌های جمع شونده است و در جلوی آن چراغ‌های باریک LED به چشم می‌خورند. نمونه اولیه اس 9 از یک سنسور LiDAR بر روی سقف خود برخوردار است و در پشت آن ستون‌های کج، اسپویلر (بال عقب) دم اردکی و چراغ‌های LED قرار گرفته‌اند.

فضای داخلی S9 نیز مشابه S7 است و یک فرمان کوچک بیضی شکل و سه پره به همراه صندلی‌های اسپرت با تکیه‌گاه سر را در خود جای داده است. در کنسول مرکزی S9 نیز یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در کنار یک صفحه ابزار LCD، یک سنسور Face ID، دو جای لیوان و یک پد شارژ بی‌سیم قرار گرفته است.

پیش‌ بینی می‌شود که لوکسید اس 9 به عنوان رقیب مدل Y تسلا با قیمت 266,400 یوان (معادل 37,440 دلار) در چین به فروش برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره خودروی برقی هواوی Luxeed S9 SUV چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید