0

پوکو X6 پرو فایوجی در اوایل سال جدید میلادی به عرضه جهانی می‌رسد

پوکو X6 پرو فایوجی در اوایل سال جدید میلادی به عرضه جهانی می‌رسد
بازدید 13


بر اساس آنچه که در تازه‌ترین اخبار مربوط به برند پوکو منتشر شده، به نظر می‌رسد که عرضه جهانی پوکو X6 پرو فایوجی در نیمه اول سال 2024 میلادی به وقوع بپیوندد.

به احتمال زیاد گوشی Poco X6 Pro 5G در ژانویه سال 2024 در سطح جهانی عرضه خواهد شد. اگرچه هنوز پوکو در رابطه با عرضه جهانی پوکو X6 Pro 5G بیانیه‌ای منتشر نکرده، اما گزارش‌های اخیر xiaomiui.net نشان می‌دهند که این واقعه چندان دور نبوده و احتمالا در هفته آخر ماه ژانویه سال جدید اتفاق خواهد افتاد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عرضه جهانی پوکو X6 پرو فایوجی

ظاهر شدن پوکو ایکس 6 پرو فایوجی در سرورهای داخلی شیائومی و قرار گرفتن آن در لیست دستگاه‌های آزمایشی رابط کاربری HyperOS، همگی به عرضه قریب‌الوقوع این گوشی اشاره دارند. این شایعه با اخذ گواهی‌های مختلف از سوی وب‌سایت‌های معتبر جهانی مانند FCC ،NBTC ،IMEI و BIS قوت می‌گیرد.

پوکو X6 پرو فایوجی

حالا که صحبت از FCC شد بهتر است به جزئیات جالبی که از X6 Pro در این سایت فاش شد نیز اشاره کنیم. طبق اطلاعات منتشر شده در مرجع صدور گواهی FCC، پوکو X6 پرو در سه مدل مختلف با آپشن‌های ذخیره‌سازی و مواد ساخت متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. در واقع دو نسخه 8/ 256 گیگابایتی و 12/ 512 گیگابایتی با قاب پلاستیکی و نسخه دیگر 12/ 512 گیگابایتی با قاب PU وارد بازار خواهند شد.

علاوه بر این شایعه شده که پوکو ایکس 6 پرو به عنوان نسخه تغییر نام یافته ردمی K70E به بازار معرفی خواهد شد. اگر این مطلب درست باشد، می‌توانیم انتظار یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 1.5K، حداکثر روشنایی 1800 نیت، نرخ نوسازی 120 هرتز و همچنین تراشه دایمنسیتی 8300 اولترا مدیاتک با رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 را داشته باشیم.

همچنین حدس زده می‌شود که در پنل پشتی این گوشی یک ماژول سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) برای عکس‌های واضح و شفاف، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. در پنل جلو نیز یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی تعبیه خواهد شد. به همین ترتیب گفته می‌شود که وظیفه تامین انرژی نیز بر عهده یک باتری 5500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 90 واتی خواهد بود.

همان‌طور که گفته شد هنوز تاریخ عرضه جهانی Poco X6 Pro از سوی شرکت سازنده اعلام نشده اما همه گزارش‌ها به نزدیک بودن این رویداد اشاره دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی پوکو X6 پرو فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید