0

لاماری ایما ایکس به عنوان قدرتمندترین و پرآپشن‌ترین نسخه لاماری به زودی راهی بازار ایران می‌شود

طرح فروش لاماری ایما اردیبهشت 1402 ویژه منتخبین مرحله اول طرح یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]
بازدید 56


لاماری یکی از خودروهای چینی پرطرفدار بازار محسوب می‌شود که حالا قرار است نسخه فول آپشن آن با نام لاماری ایما ایکس روانه بازار شود. اما از لاماری X چه می‌دانیم؟

لاماری ایما بدون شک یکی از جذاب‌ترین خودروهای چینی بازار ایران از لحاظ ظاهری است و به همین جهت هم موفق شد طی یک سال گذشته فروش خوبی را به ثبت برساند. حالا اما با توجه به استقبال گسترده خریداران، شرکت آرین موتور پارس قصد دارد رسما نسخه جدید این خودرو تحت عنوان لاماری ایکس را در بازار عرضه کند. در همین راستا جزئیاتی از این مدل در وب‌سایت رسمی آرین موتور پارس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: کاهش چشمگیر فروش خودروسازان ایرانی در بهار 1403

جزئیاتی از خودرو لاماری ایما ایکس اعلام شد

در حالی که چهار ماه از خبر معرفی مدل ایکس محصول جذاب آرین موتور پارس می‌گذرد، اطلاعات جدیدی در مورد این محصول به دست رسانه‌ها رسیده که حاکی از نزدیک شدن به زمان رونمایی رسمی از این خودرو است.

شایان ذکر است که لاماری ایما ضعف‌های متعددی داشت، بااین‌حال به لطف ظاهر جذاب و آپشن‌های متعدد خود موفق به کسب فروش مناسبی در بازار خودرو شد. البته به‌نظر شرکت مونتاژکننده این مدل از ضعف‌های موجود در این خودرو اطلاع داشته و سرانجام در اسفند سال پیش، اعلام کرد که نسخه ارتقاء یافته لاماری ایما به‌زودی رونمایی خواهد شد.

لاماری ایکس

براساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، احتمالاً لاماری ایما ایکس قرار است با آپشن‌هایی همچون سیستم هشدار خروج از خط، سیستم هشدار برخورد از جلو، شاسی یکپارچه و مستحکم از جنس فولاد، سیستم تشخیص موانع در نقاط کور راننده، سقف پانوراما،‌ سانروف سه حالته و… در بازار عرضه شود. این مدل موفق شده از موسسه سی‌ان‌کپ چین پنج ستاره ایمنی را نیز کسب کند. نکته حائز اهمیت دیگر این است که مدل جدید لاماری از حیث فنی هیپگونه تفاوتی با نسخه اوریجینال نداشته و صرفاً به آپشن‌های بیشتری دست پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص خودرو لاماری ایما ایکس چیست؟ آیا این محصول هم با استقبال خوبی در بازار مواجه می‌شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید