0

اینفینیکس نوت 40 و نوت 40 پرو از سرعت شارژ 45 و 70 واتی پشتیبانی خواهند کرد

اینفینیکس نوت 40 و نوت 40 پرو از سرعت شارژ 45 و 70 واتی پشتیبانی خواهند کرد
بازدید 21


گزارش‌های امروز برخی از مشخصات کلیدی دو گوشی اینفینیکس نوت 40 و اینفینیکس نوت 40 پرو از جمله ظرفیت باتری و سرعت شارژ را فاش کردند.

طبق گزارش‌ها، اینفینیکس این روزها در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند نوت 40 و نوت 40 پرو است. گزارش‌ها نشان می‌دهند که این دستگاه‌ها به ترتیب با شماره مدل‌های X6853 و X6850 به بازار عرضه خواهند شد.

تا به امروز، هر دو دستگاه در پایگاه داده و اطلاعات Google Play و مرجع صدور گواهی Bluetooth SIG ظاهر شده‌اند. از سوی دیگر، نسخه پرو در پلتفرم‌های صدور گواهی‌های دیگری مانند FCC و NBTC نیز رویت شده است. امروز هم در یک وب‌سایت رسمی و معتبر مواردی مانند ظرفیت باتری و سرعت شارژ هر دو گوشی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظرفیت باتری اینفینیکس نوت 40 و نوت 40 پرو

طبق اطلاعات منتشر شده در وب‌سایت، دو گوشی اینفینیکس Note 40 و اینفینیکس Note 40 Pro دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهند بود. برخلاف ظرفیت باتری که میان دو گوشی مشترک است، سرعت شارژ کمی متفاوت بوده و در نسخه پایه برابر 45 وات و در نسخه پرو برابر 70 وات (شارژ سریع) است. البته سایز باتری و جزئیات شارژ اینفینیکس Note 40 پرو قبلا از طریق گواهی FCC فاش شده بود و اکنون این اطلاعات درباره نسخه پایه نیز در دسترس عموم قرار گرفته است.

اینفینیکس نوت 40
اینفینیکس نوت 40

اگر به یاد داشته باشید یکی از مهمترین ویژگی‌های نسل قبلی این گوشی‌های هوشمند یعنی سری نوت 30 سال گذشته، قابلیت شارژ آن بود. حال به نظر می‌رسد که امسال هم مانند سال گذشته توان شارژ سری نوت 40 از نقاط قوت آن خواهد بود.

اینفینیکس نوت 40
اینفینیکس نوت 40 پرو

طبق گزارش‌های پیشین، سری نوت 40 اینفینیکس دارای مشخصات برجسته‌ای مانند صفحه نمایش فول‌اچ‌دی پلاس، تراشه هلیو G99 مدیاتک، 8 گیگابایت رم و اندروید 14 خواهند بود. همچنین طبق آنچه که در گواهی FCC ذکر شده، Infinix Note 40 Pro از حداکثر 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت داخلی، NFC و ابعاد 165 در 76 در 8 میلی متر برخوردار خواهد بود.

اینفینیکس نوت 40
طراحی اینفینیکس نوت 40 پرو

متاسفانه اطلاعات دیگری درباره مشخصات سری نوت 40 فاش نشده است اما بر اساس تصویری که در پایگاه اطلاعاتی FCC قرار گرفته، طراحی اینفینیکس نوت 40 پرو و سایر مدل‌های این سری تقریبا مشابه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات اینفینیکس نوت 40 و نوت 40 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید