0

معرفی و دانلود 12 تا از بهترین فایل منیجرهای اندروید

معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین فایل منیجرهای اندروید
بازدید 164


امروزه تقریباً همه‌ی تلفن‌های هوشمند اندروید با فایل منیجر 📂 عرضه می‌شوند. این برنامه به شما کمک می‌کند تا فایل‌های خود را در گوشی هوشمند خود بهتر سازماندهی کنید. اما گاهی امکانات این برنامه های پیشفرض کافی نیستند! در ادامه این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود ۱۲ تا از بهترین فایل منیجرهای اندروید می‌پردازیم.

دانلود بهترین برنامه‌های فایل منیجر اندروید

Download Best Android File Manager Apps

استفاده از بهترین برنامه‌ های فایل منیجر اندروید به شما این امکان را می‌دهد تا دانلود‌های خود را پیدا کنید، فایل‌های خود را مرور کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. فایل منیجرهای بسیاری برای گوشی‌های اندروید وجود دارند که بیشتر آن‌ها رایگان هستند. پس با هم بهترین فایل منیجر اندروید را بررسی می‌کنیم. توجه داشته باشید که برنامه‌های نام برده در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال فقط برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی کاربرد دارند.

نسخه کامل برنامه های معرفی شده را میتوانید از سرویس های داخلی بر روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

دانلود فایل منیجر گوگل Files

بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید

اگر می‌خواهید یک برنامه مدیریت فایل اندروید عالی داشته باشید، به سراغ فایل منیجر Files by Google بروید. این فایل منیجر از ماه مه ۲۰۲۱ برای بیشتر گوشی‌های اندرویدی دارای نسخه اندروید ۵ و بالاتر در دسترس قرار گرفت. دانلود برنامه فایل منیجر اندروید Files by Google رایگان است و به شما کمک می‌کند تا فایل‌ها را سریع‌تر پیدا کنید، فایل‌ها را به صورت آفلاین به اشتراک بگذارید و برای استفاده بهینه از فضای ذخیره‌سازی، فایل‌ها را در فضای ابری (Cloud) بکاپ بگیرید.

دانلود مدیریت فایل برای اندروید Solid Explorer

نصب فایل منیجر اندروید SOLID EXPLORER

فایل منیجر Solid Explorer یکی از قوی‌ترین فایل منیجر اندروید است.  این فایل منیجر در کنار ویژگی‌های معمولی مدیریت فایل‌ها، به کاربران اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را از حالت فشرده در فرمت‌های مختلف خارج کنند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این فایل منیجر حفاظت از فایل‌ها با استفاده از رمز عبور و اثر انگشت برای همه‌ی پوشه‌ها است. علاوه براین، این فایل منیجر قابلیت سفارشی سازی فایل‌ها را نیز به شما ارائه می‌دهد. نسخه رایگان فایل منیجر سالید اکسپلورر از قابلیت رمزگذاری پشتیبانی می‌کند، اما برای دسترسی به امکانات بیشتر باید از نسخه پولی و غیررایگان این برنامه فایل منیجر اندروید استفاده کنید.

نرم‌افزار مدیریت فایل Total Commander

سریع‌ترین فایل منیجر اندروید

به‌ طور کلی نرم‌افزار فایل منیجر اندروید Total Commander به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل در اندروید درنظر گرفته می‌شود. این فایل منیجر  به شما این امکان را می‌دهد تا فایل‌ها و پوشه‌ها را در گوشی خود جست‌وجو کرده و آن‌ها را کپی یا جابجا کنید. یکی از مزیت‌های این برنامه، بدون تبلیغ بودن آن است. از معایب فایل منیجر Total Commander می‌توان به قدیمی بودن رابط کاربری آن اشاره کرد.

دانلود فایل منیجر برای اندروید Astro

دانلوید مدیریت فایل برای اندروید

فایل منیجر Astro یکی از محبوب‌ترین و بهترین فایل منیجرهای اندروید است. برخی از ویژگی‌های این فایل منیجر عبارتند از رابط کاربری ساده و جذاب مانند ویندوز، فشرده سازی فایل‌ها و پشتیبانی از SD کارت. فایل منیجر Astro کاملاً رایگان و بدون تبلیغات مزاحم است و به شما این امکان را می‌دهد تا پس از تنظیم مجدد دستگاه خود، برنامه‌ها را به آسانی بازیابی کنید.

X-Plore بهترین فایل منیجر اندروید

کامل‌ترین فایل منیجر اندروید

این فایل منیجر همچنان یکی از قوی‌ترین و بهترین نرم‌افزار مدیریت فایل اندروید به‌شمار می‌رود. نصب فایل منیجر اندروید X-Plore به شما این امکان را می‌دهد تا ببینید کدام فایل‌ها بیشترین فضا را در گوشی شما اشغال کرده‌اند. فایل منیجر X-Plore همچنین به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌های نصب شده را ببینید، اجرا کنید، کپی کنید، به اشتراک بگذارید و یا حذف کنید. به‌علاوه با استفاده از این فایل منیجر می‌توانید از طریق Wi-Fi از دستگاه اندرویدی دیگر و یا کامپیوتر به حافظه گوشی خود دسترسی داشته باشید. فایل منیجر X-Plore رایگان است، اما به دلیل رابط کاربری پیچیده به کاربران مبتدی توصیه نمی‌شود.

دانلود فایل منیجر Amaze

نرم‌افزار مدیریت فایل اندروید AMAZE

فایل منیجر Amaze یک برنامه نسبتاً ساده با رابط‌ کاربری آسان است. این برنامه همانند برخی از دیگر برنامه‌های مدیریت فایل از نظر ویژگی و قابلیت غنی نیست. اما عملکردهای اساسی مانند کپی، برش، حذف، فشرده‌سازی و … به راحتی در آن در قابل دسترسی هستند. علاوه براین، با استفاده از این فایل منیجر می‌توانید هم زمان بر روی چندین تب کار کنید.

دانلود فایل منیجر برای اندروید Root Explorer

برنامه مدیریت فایل اندروید

فایل منیجر Root Explorer یکی از بهترین برنامه‌های مدیریت فایل برای دستگاه‌های روت شده است. از ویژگی‌های قابل توجه این برنامه می‌توان به اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق ایمیل، بلوتوث و موارد دیگر اشاره کرد. به‌علاوه این امکان را به شما می‌دهد تا مالک یا گروه فایل را تغییر دهید. فایل منیجر Root Explorer یک برنامه پولی است و به افرادی که به دنبال یک فایل منیجر قدرتمند برای دستگاه‌های روت شده هستند، پیشنهاد می‌شود.

 برنامه مدیریت فایل اندروید Cx File Explorer

قوی‌ترین فایل منیجر اندروید

این برنامه مدیریت فایل دارای یک رابط کاربری نسبتاً مدرن بوده و از بسیاری از خدمات مانند ذخیره‌سازی ابری پشتیبانی می‌کند. با دانلود نرم‌افزار فایل منیجر اندروید Cx File Explorer، به راحتی می‌توانید به SD کارت، فایل‌های دانلود شده و حافظه داخلی گوشی خود دسترسی داشته باشید. این فایل منیجر یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای اندروید نیست، اما قطعا در دسته بهترین فایل منیجرهای رایگان قرار می‌گیرد.

دانلود مدیریت فایل اندروید FX

برنامه فایل منیجر اندروید FX

فایل منیجر FX یک برنامه مدیریت فایل نسبتاً جدید است و به‌طور کلی تمام ویژگی‌های معمول را دارد. این فایل منیجر فاقد تبلیغات مزاحم است و دستگاه شما را ردیابی نمی‌کند و تاکید زیادی بر حفظ حریم شخصی کاربر دارد. به‌علاوه یک انتخاب مناسب برای کاربرانی است که نمی‌خواهند از ES File Explorer استفاده کنند.

نرم‌افزار فایل منیجر اندروید MiXplorer

دانلود مدیریت فایل برای اندروید

یکی از کامل‌ترین فایل منیجر اندروید برنامه مدیریت فایل MiXplorer است. این فایل منیجر یک برنامه مدیریت فایل سریع، روان، با امکانات کامل، رابط کاربری ساده، رایگان و بدون تبلیغات است. یکی از ویژگی‌های برجسته این فایل منیجر، رابط کاربری دو پنجره با قابلیت کشیدن و رها کردن در حالت لنداسکیپ (landscape) است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه برنامه مدیریت فایل MiXplorer، می‌توان به حالت‌های مختلف مشاهده و گزینه‌های مرتب سازی برای هر پوشه به‌طور جداگانه و همچنین جست‌وجوی پیشرفته اشاره کرد. این فایل منیجر رایگان است، اما نسخه غیر رایگان آن به نام  MiXplorer Silver نیز موجود است.

برنامه فایل منیجر اندروید MK Explorer

دانلود فایل منیجر برای اندروید

فایل منیجر  MK Explorer بسیار ساده است و ویژگی‌های یک فایل منیجر پیشرفته را ندارد. این فایل منیجر شابد بهترین برنامه مدیریت فایل اندروید نباشد، اما اگر به دنبال یک فایل منیجر ساده برای دستگاه‌های دارای نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید می‌گردید، یک انتخاب مناسب برای شما  است.

دانلود فایل منیجر رایگان RS

دانلود فایل منیجر رایگان

فایل منیجر  RS  یکی از سریع‌ترین فایل منیجر اندروید و یک برنامه رایگان است که تمام ویژگی‌های یک برنامه مدیریت فایل از جمله برش، کپی، انتقال، اشتراک گذاری، پنهان کردن و … را ارائه می٬دهد. این فایل منیجر از SD کارت و  USB OTG پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این فایل منیجر می‌توانید از کامپیوتر خود به فایل‌های موجود در گوشی موبایل‌تان دسترسی داشته باشید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال ۱۲ تا از بهترین فایل منیجرهای اندروید را معرفی و بررسی کردیم. با توجه به نیاز خود برنامه‌های معرفی شده در اینجا را امتحان کنید و فراموش نکنید تا در بخش نظرات برای ما بنویسید که کدام یک و چرا آن را انتخاب کردید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید