0

معرفی و دانلود قویترین و بهترین برنامه های ریکاوری ویندوز 2021

معرفی و دانلود قوی ترین و بهترین برنامه های ریکاوری ویندوز 2021
بازدید 278


از دست دادن اطلاعات و داده ها می‌تواند بسیار دلهره آور باشد. مخصوصا زمانی که داده‌های شما 💾 بسیار مهم هستند یا شامل خاطرات و اطلاعاتی می‌شوند که از دست دادن آنها غیرقابل جبران است. خوشبختانه می‌توانید در این شرایط از برنامه‌هایی استفاده کنید که اطلاعات شما را بازمی‌گردانند. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و دانلود قویترین و بهترین برنامه های ریکاوری ویندوز ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

دانلود نرم افزار ریکاوری کامپیوتر ویندوز ۱۰ ، ۱۱ ، ۷ و… قوی و سریع!

 Best Data Recovery Software for Windows 10 , 11 , 7 and…

جتی تصور پاک شدن و حذف شدن اطلاعاتی که مهم هستند و گاه سال‌ها است که از آن‌ها نگه داری می‌کنید هم می‌تواند آزاردهنده باشد. برخی از اطلاعات بسیار حیاتی هستند و ممکن است با پاک شدنشان سند و مدرکی را از دست بدهید. نکته مثبت این است که برنامه‌های ریکاوری می‌توانند این اطلاعات حذف شده را برایتان ریکاوری کنند. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال برنامه ریکاوری ویندوز ۱۱، ۱۰، ۸ و… را معرفی می‌کنیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سایت‌های ایرانی دانلود کنید.

برنامه Recovery کامپیوتر Disk Drill

نرم افزار ریکاوری هارد

Disk Drill نرم افزار ریکاوری فایل ویندوز است. با این برنامه می‌توانید داده‌های زیادی را ریکاوری کنید. فرقی ندارد که از این برنامه برای ریکاوری فایل‌های ویندوز استفاده می‌کنید یا یک هارد و حافظه خارجی، در هر دو حالت می‌تواندی بدون دردسر داده‌های حذف شده خود را برگردانید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه، پشتیبانی آن از فرمت‌های مختلف است. Disk Drill می‌تواند بیش از ۴۰۰ فرمت را بازگردانی کند. این برنامه قابلیت بکاپ گرفتن از داده‌ها را هم دارد. با این برنامه می‌توانید پارتیشن‌های گم شده را هم برگردانید.

در نسخه ویندوز آن می‌توانید تا ۵۰۰ مگابایت داده را به صورت رایگان ریکاوری کنید. سرعت اسکن نیز با توجه به میزان داده‌ها متفاوت خواهد بود. کاربران حرفه‌ای و تازه‌کار می‌توانند از این برنامه به راحتی استفاده کنند و اطلاعات خود را برگردانند. امکان فیلتر اسکن و ریکاوری هم وجود دارد. این گونه می‌توانید اطلاعات موردنظر خود را راحت‌تر پیدا کنید و بازگردانید. حتی می‌توانید در میانه اسکن، کامپیوتر خود را خاموش کنید و اسکن را متوقف کنید. پس از روشن کردن سیستم نیز اسکن را ادامه دهید.

دانلود برنامه ریکاوری برای کامپیوتر ویندوز ۱۰ PhotoRec

نرم افزار ریکاوری هارد

PhotoRec دیگر قویترین نرم افزار ریکاوری هارد فرمت شده است. با کمک این برنامه می‌توانید داده‌های ویندوز، هارد اکسترنال، دوربین دیجیتال و… را ریکاوری کنید. با این برنامه می‌توانید تا بیش از ۴۸۰ فرمت را بازیابی کنید. با وجود این قابلیت‌ها شاید در ابتدا کار کردن با این برنامه سخت باشد اما به مرور می‌توانید با رابط کاربری آن آشنا شوید و بدون هیچ سختی کار خود را انجام دهید. به هر حال هر نرم افزار تخصصی که کارش را به خوبی انجام می‌دهد، می‌تواند در ابتدای کار کمی گیج کننده به نظر برسد.

این برنامه از زبان‌های مختلفی پشتیبانی می کند و شما می توانید آن را روی نسخه های مختلف ویندوز نصب کنید.

دانلود قویترین نرم افزار ریکاوری ویندوز Wondershare Recoverit

دانلود قویترین نرم افزار ریکاوری ویندوز

نرم افزار ریکاوری ویندوز Wondershare Recoverit نیز از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. با کمک این برنامه می‌توانید اطلاعات طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها از جمله دوربین فیلمبرداری، هارد دیسک، فلش مموری و… را هم در کنار ویندوز ریکاوری کنید. کار کردن با این برنامه بسیار آسان است و زمان زیادی از شما نمی‌گیرد. این برنامه می‌تواند فرمت‌های بسیار زیادی را پشتیبانی و ریکاوری کند. رابط کاربری برنامه نیز بسیار زیبا طراحی شده است و در عین حال، قابلیت‌های برنامه را به خوبی به نمایش می‌گذارد. با استفاده از این برنامه می‌توانید تا ۱۰۰ مگابایت را ریکاوری کنید. این برنامه را می‌توانید روی نسخه های مختلف ویندوز نصب و اجرا کنید.

اگر می‌خواهید تصاویر خود را در گوشی اندروید ریکاوری کنید، مطلب دانلود بهترین نرم‌افزار ریکاوری عکس‌های پاک شده اندروید را مطالعه کنید.

برنامه ریکاوری عکس و فیلم Recuva

دانلود قویترین نرم افزار ریکاوری ویندوز

Recuva نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالریال ویندوز و… است. این برنامه رایگان است و شما می‌توانید با استفاده از آن فیلم‌ها، فایل‌های صوتی و… را به راحتی ریکاوری کنید. فرقی ندارد که این فایل‌ها در چه دستگاهی باشند، با این برنامه می‌توانید طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها را ریکاوری کنید. رابط کاربری این برنامه ساده و روان است. بنابراین کار کردن با آن اصلا دشوار نخواهد بود. از دیگر ویژگی‌های مثبت این برنامه، داشتن صفحه پیش نمایش است. یکی از خصوصیات مثبت این برنامه پشتیبانی آن از زبان‌های مختلف است. علا.وه بر این، می‌توانید آن را روی نسخه‌های مختلف ویند.ز از جمله ۱۰، ۷، ویستا و… نصب کنید.

نرم افزار ریکاوری فیلم و… Data Rescue 6

دانلود قویترین نرم افزار ریکاوری ویندوز

Data Rescue 6 برنامه ریکاوری کامپیوتر خوب دیگری است که به شما پیشنهاد می‌کنیم. این برنامه رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و کار کردن با آن آسان است. در واقع برای استفاده از این برنامه نیاز به تخصص ندارید و همه چیز را می‌توانید در صفحه آن مشاهده و اجرا کنید. با این برنامه می‌توانید یک درایو بالقوه خراب را روی یک درایو سالم کپی کنید! اگر یک کاربر ساده هستید، حتما از این برنامه استفاده کنید. Data Rescue 6 تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. آن را می توانید روی انواع نسخه‌های ویندوز اجرا کنید.

برای یادگیری نحوه ریکاوری فایل های پاک شده ویندوز، مطلب نحوه ریکاوری فایل های حذف شده در ویندوز ۱۰ در CMD را مطالعه کنید.

بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز ۱۰: R-Studio

بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز 10

R-Studio بهترین برنامه ریکاوری ۲۰۲۱ است که می‌تواند به صورت تخصصی اطلاعات شما را بازیابی کند. با وجود تخصصی بودن، این برنامه از تمامی فرمت‌ها پشتیبانی نمی‌کند اما در این حالت هم می‌توانید اطلاعات بسیاری را ریکاوری کنید. رابط کاربری برنامه آن چنان ساده نیست زیرا همان گونه که گفتیم این برنامه تخصصی است و برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده است. با این برنامه می‌توانید پارتیشن‌بندی‌ها و دسته‌بندی‌های آسیب دیده و حذف شده را بازگردانید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که می‌توانید آن را روی همه نسخه‌های ویندوز اجرا کنید و در این زمینه محدودیتی ندارید.

نرم افزار ریکاوری ویندوز ۱۱ و… EaseUS Data Recovery

بهترین نرم افزار ریکاوری ویندوز 10

EaseUS Data Recovery برنامه ریکاوری کامپیوتر قوی است که تا کنون از کاربران مختلف بازخوردهای مثبتی کسب کرده است. شما می‌توانید به این برنامه با خیال راحت اعتماد کنید و فایل‌های خود را ریکاوری کنید. حتی می‌توانید فایل‌های خود را مرتب و فیلتر شده بازگردانی کنید و تنها فایل‌هایی را به دست بیاورید که می‌خواهید. البته این برنامه تنها فایل‌هایی را ریکاوری می‌کند که زیر ۱۰۰ مگابایت حجم دارند. برای کار با این برنامه کافی است مکانی را برای بازیابی اطلاعات انتخاب کنید. سپس روی Scan بزنید و صبر کنید تا فایل‌ها ریکاوری شوند.

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز Stellar Data Recovery

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

برنامه ریکاوری عکس و… Stellar Data Recovery از بهترین برنامه‌ها در این زمینه است. این برنامه حتی می‌تواند با سیستم خراب و غیرقابل بوت هم کار کند و اطلاعات آن‌ها را بازیابی کند. از دیگر ویژگی‌های مثبت این برنامه، پشتیبانی آن از طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های ذخیره‌سازی است. استفاده از این برنامه آسان است و شما می‌توانید پیش نمایشی از داده‌ها داشته باشید. Stellar Data Recovery از فرمت‌های بسیاری پشتیبانی می‌کند و می‌توانید آن را روی نسخه‌های مختلف ویندوز اجرا کنید.

برنامه ریکاوری کامپیوتر رایگان TestDisk

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

نرم افزار ریکاوری هارد و ویندوز TestDisk برنامه‌ای مناسب برای بازگرداندن پارتیشن‌های از دست رفته است. علاوه بر این، پس از این کار می‌توانید به سادگی دیسک‌های بوت نشده را راه‌اندازی کنید. از خصوصیات مثبت این برنامه، پشتیبانی آن از فایل‌های مختلف با فرمت‌های گوناگون است. این برنامه کاملا رایگان است. شاید رابط کاربری آن زیاد ساده نباشد اما ارزش امتحان کردن را دارد. البته نکته‌ای که در مورد این برنامه وجود دارد این است که روی کل سیستم تمرکز دارد و مناسب بازگردانی یک یا دو فایل حذف شده نیست. این برنامه را روی نسخه‌های مختلف ویندوز می‌توانید نصب کنید.

برنامه ریکاوری کامپیوتر ویندوز ۱۰: DiskGenius

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

برنامه ریکاوری کامپیوتر ویندوز ۱۰ DiskGenius هم گزینه مناسبی برای مدیریت پارتیشن‌ها و بازیابی همه جانبه داده‌ها است. این برنامه هم مناسب کاربران حرفه‌ای است و هم کاربرانی که تخصص آن چنانی در این زمینه ندارند. هر چند که رابط کاربری برنامه آن چنان ساده نیست اما بازیابی اطلاعات در مجموع ساده است و با کمی کار کردن با آن می‌توانید اطلاعات خود را برگردانید. کافی است برنامه را باز کنید. یک درایو یا پارتیشن را انتخاب کنید. سپس اسکن را بزنید و صبر کنید تا اطلاعات بازیابی شوند. پوشه‌ها فهرست می‌شوند . حتی می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید که کدام موارد را می‌خواهید ریکاوری کنید.

برنامه ریکاوری عکس برای کامپیوتر CrashPlan

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

CrashPlan نرم افزار ریکاوری کامپیوتر قوی است که رابط کاربری ساده‌ای دارد و حتی کاربران غیرمتخصص هم می‌توانند از آن استفاده کنند. با این برنامه می‌توانید از داده‌های خود بکاپ هم بگیرید و خیال خود را از این بابت راحت کنید. این برنامه بسیار جامع است و حتی حرفه‌ای‌ها هم از آن استفاده می‌کنند. امکان فیلتر کردن بازگردانی اطلاعات هم وجود دارد تا داده‌های مهم‌تر را زودتر به دست آوردید.

نرم افزار ریکاوری عکس ویندوز OnTrack EasyRecovery

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

OnTrack EasyRecovery نرم افزار ریکاوری کامپیوتر قوی است که با آن می‌توانید اطلاعات خود را با خیال راحت بازگردانید. با استفاده از این برنامه می‌توانید داده‌های خود را بسیار مرتب و دسته‌بندی شده بازگردانید. نسخه رایگان این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا یک گیگابایت را بازیابی کنید. این برنامه را می‌توانید روی نسخه‌های مختلف ویند.وز نصب کنید و اطلاعات خود را ریکاوری کنید.

نرم افزار ریکاوری کامپیوتر قوی DMDE Free Edition

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

DMDE Free Edition  هم نرم افزار ریکاوری کامپیوتر قوی است. با این برنامه می‌توانید اطلاعاتی که تصادفا یا بر اساس مشکلات هارد دیسک، حمله ویروس و… حذف شده‌اند، ریکاوری کنید. نسخه رایگان این برنامه محدودیت‌هایی دارد که بسیار جزیی هستند. حتی نیاز به نصب این برنامه هم نیست. کافی است آن را دانلود و سریعا اجرا کنید. با این برنامه ‌توانید درایوها و پارتیشن‌ها را هم جستجو و بازیابی کنید. رابط کاربری برنامه نیز ساده است.

برنامه ریکاوری کامپیوتر PC Inspector File Recovery

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

PC Inspector File Recovery برنامه ریکاوری کامپیوتر خوب دیگری است که برای بازیابی اطلاعات خود می‌توانید از آن استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید به سادگی اطلاعات خود را بازیابی کنید و نگران هیچ چیزی نباشید. رابط کاربری برنامه آن چنان ساده نیست و ممکن است در نگاه اول متوجه نشوید که اوضاع از چه قرار است اما با کمی تمرین می‌توانید از این برنامه خوب استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که می‌تواند پارتیشن‌های از دست رفته را تشخیص بدهد و حتی اگر بخش بوت یا فایل سیستمی آسیب دیده یا حذف شده باشد، آنان را بازگرداند.

 برنامه ریکاوری عکس و فیلم UnDeleteMyFiles Pro

نرم افزار قدرتمند ریکاوری ویندوز

UnDeleteMyFiles Pro قوی ترین نرم افزار ریکاوری ویندوز است. با این برنامه می‌توانید سریعا فایل گمشده خود را پیدا کنید. رابط کاربری و ظاهر برنامه ساده است اما قابلیت‌های زیادی دارد و رایگان است. این برنامه کاربردهای دیگری هم دارد که در کنار ریکاوری فایل می‌توانید از آن‌ها هم بهره ببرید. با استفاده از UnDeleteMyFiles Pro می‌توانید ایمیل‌های حذف شده خود را هم ریکاوری کنید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال قویترین نرم افزار ریکاوری ویندوز را معرفی کردیم. شما از کدام برنامه برای برگرداندن اطلاعات و داده‌های خود استفاده کردید؟ لطفاً نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید