0

معرفی و بررسی 6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

معرفی و بررسی 6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید
بازدید 95


یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های دنیا دوچرخه‌سواری 🚴 است. اگر به این ورزش علاقه دارید، می‌توانید با تهیه لوازم موردنیاز، آن را به صورت تخصصی دنبال کنید. یکی از مهم‌ترین لوازمی که برای این کار نیاز دارید، کامپیوتر دوچرخه است تا بتوانید مسافت، سرعت، دما، عملکرد و… را بسنجید. البته می‌توانید گوشی اندروید خود را به یک کامپیوتر هوشمند تبدیل کنید. برای این کار باید برنامه‌های شبیه‌سازی آن را روی گوشی خود نصب کنید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی و بررسی ۶ تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید می‌پردازیم.

دانلود برنامه تبدیل گوشی به کامپیوتر دوچرخه برای دوچرخه سواری

?How to Use Your Android Phone as a Bike Computer

اگر می‌خواهید دوچرخه‌سواری را به صورت دقیق و حرفه‌ای دنبال کنید، نیاز به کامپیوتر دوچرخه دارید. حتی اگر این ورزش را برای تفریح یا قوی کردن عضلات خود دنبال می‌کنید هم بهتر است این دستگاه را داشته باشید. در صورتی که نمی‌خواهید هزینه کنید یا گوشی اندروید دیگری هم دارید، می‌توانید آن را به کامپیوتر دوچرخه سواری تبدیل کنید. با نصب چند برنامه که برای این کار ساخته شده‌اند، دیگر نیازی به کامپیوتر دوچرخه سواری ندارید. در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال ۶ مورد از این برنامه‌ها را معرفی می‌کنیم. علاوه بر این، به شما آموزش می‌دهیم که چگونه گوشی اندروید قدیمی خود را به کامپیوتر دوچرخه تبدیل کنید. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نرم افزار محاسبه دوچرخه سواری Jepster

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برنامه مخصوص دوچرخه سواری اندروید Jepster را می‌توانید روی گوشی خود نصب کنید و از آن مانند کامپیوتر دوچرخه استفاده کنید. این برنامه از GPS استفاده می‌کند و اطلاعات را در زمان واقعی به شما نشان می‌دهد. علاوه بر این، داده‌هایی مانند میزان ضربان قلب، رطوبت هوا و… را هم به شما نشان می‌دهد.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

نکته جالب این برنامه آن است که هر زمان متوقف شوید و پا نزنید، این برنامه هم متوقف می‌شود و هر زمان که ادامه دهید، برنامه هم شروع به شمارش می‌کند. برای استفاده از برنامه می‌توانید قد، وزن، جنسیت و سایر اطلاعات شخصی را وارد کنید تا اطلاعات بر اساس همین موارد محاسبه شود.

برای یادگیری ساخت دوچرخه ثابت در منزل، به مطلب آموزش تصویری ۲ روش ساخت دوچرخه ثابت در خانه مراجعه کنید.

نرم افزار محاسبه کالری دوچرخه سواری Bike Tracker

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

نرم افزار مسیریابی دوچرخه سواری Bike Tracker مناسب تمامی افراد است. فرقی ندارد که آماتور باشید یا حرفه‌ای، در هر سطحی باشید می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. با این برنامه می‌توانید حساب زمان، سرعت، کالری و… را به دست بیاورید. این برنامه از جی پی اس گوشی شما استفاده می‌کند دیتا را به دستگاه شما ارسال می‌کند. در این برنامه هم می‌توانید اطلاعات شخصی خود را وارد کنید تا داده‌ها بر اساس این اطلاعات محاسبه شوند.

نرم افزار محاسبه دوچرخه سواری Bike Computer

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برنامه نقشه دوچرخه سواری Bike Computer رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و اطلاعات مهمی را به شما می‌دهد. این برنامه بخش رایگان دارد اما برای دسترسی به امکانات بیشتر باید اشتراک خریداری کنید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به امکان ارسال پیام و مکان به دوستان اشاره کرد. با استفاده از این برنامه هر زمان که پا نزنید، ارسال اطلاعات هم متوقف می‌شود. امکان مانیتور کردن ضربان قلب هم وجود دارد.

برنامه ورزشی دوچرخه سواری اندروید CycleDroid

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برنامه دوچرخه سواری حرفه ای CycleDroid نیز اپلیکیشن دیگری است که می‌توانید به عنوان کامپیوتر دوچرخه از آن استفاده کنید. در این برنامه می‌توانید داده‌هایی مانند سرعت، زمان، شیب، ارتفاع و… را به دست آورید. رابط کاربری برنامه ساده است و حتی آماتورها هم می‌توانند از آن به سادگی استفاده کنند. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید وزن، قد و… خود را وارد کنید. استفاده از این برنامه رایگان است اما برای استفاده از سایر قابلیت‌های آن باید اشتراک تهیه کنید.

برنامه مسافت سنج دوچرخه Ride with GPS

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برنامه دوچرخه سواری اندروید Ride with GPS نیز برنامه دیگری است که استفاده از آن بسیار ساده است. کاربران می‌توانند به سادگی داده‌ها را دریافت کنند. زمانی هم که در هنگام دوچرخه‌سواری بایستید، برنامه هم متوقف می‌شود. این برنامه رایگان است و برای استفاده از قابلیت‌های بیشتر آن می‌توانید اشتراک تهیه کنید.

اگر به ورزش یوگا علاقه دارید، به مطلب معرفی و دانلود ۱۱ تا از بهترین برنامه یوگا انگلیسی و فارسی اندروید مراجعه کنید.

برنامه گوگل مپ دوچرخه سواری Strava

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برنامه کامپیوتر دوچرخه Strava نیز گزینه مناسب دیگری برای گوشی‌های اندروید است. علاوه بر دوچرخه‌سواری، می‌توانید از این برنامه برای دویدن و شنا کردن هم استفاده کنید. با این که این برنامه مختص به دوچرخه‌سواری نیست، همه چیز را برای این ورزش در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با این برنامه می‌توانید ضربان قلب، میزان پا زدن و… را هم بسنجید. برنامه Strava رایگان است اما برای استفاده از تمام قابلیت‌های آن باید اشتراک تهیه کنید.

نحوه ساخت کامپیوتر دوچرخه سواری با گوشی اندروید قدیمی

اگر گوشی اندروید قدیمی دارید، می‌توانید آن را به کامپیوتر دوچرخه سواری تبدیل کنید. برای این کار به یک گوشی اندروید قدیمی، وسیله‌ای برای نصب گوشی به دوچرخه و اینترنت وای برای راه‌اندازی و بارگیری نقشه، برنامه سرعت‌سنج Github، گوگل مپ و برنامه چراغ قوه نیاز دارید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

برای اتصال گوشی به دوچرخه می‌توانید از پایه نگه دارنده موبایل اتومبیل استفاده کنید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

Digihub را دانلود و نصب کنید. این برنامه بسیار دقیق است و دارای کیلومتر شمار و تنظیمات سفر است.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

سپس Google Maps را باز کنید. روی Offline maps کلیک کنید. ناحیه موردنظر را پیدا کنید و آن را دانلود کنید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

اسکرین را روی حالت Long Timeout بگذارید. به تنظیمات گوشی بروید و بخش Screen timeout را روی آخرین حالت و بیشترین زمان بگذارید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

حالتی هم وجود دارد که صفحه گوشی را تا زمانی که دکمه پاور را فشار دهید، روشن نگه می‌دارد.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

سپس Digihub را باز کنید و از بخش منو حالت Window mode را انتخاب کنید. این قابلیت به شما این امکان را می‌دهد تا سرعت‌سنج را در بالای برنامه نقشه مشاهده کنید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

سپس نقشه را باز کنید. حال سرعت‌سنج را هم روی صفحه دارید. امکان تغییر اندازه سرعت‌سنج هم وجود دارد. برنامه چراغ قوه هم برای زمانی خوب است که باتری چراغ‌های دوچرخه شما خراب شود و بخواهید نوری برای راه داشته باشید.

6 تا از بهترین برنامه دوچرخه سواری اندروید

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از مجله خبری آی تی و دیجیتال برنامه مخصوص دوچرخه سواری اندروید را معرفی کردیم و نحوه ساخت چنین برنامه‌ای را با گوشی آموزش دادیم. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید