0

مشخصات زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد

مشخصات زد فلیپ 6 سامسونگ فاش شد
بازدید 12


امروز تقریبا تمام مشخصات گلکسی زد فولد 6 منتشر شد. اکنون وقت آن رسیده که نگاهی به مشخصات زد فلیپ 6 ، تاشوی آینده سامسونگ بیندازیم.براساس گزارش‌های منتشر شده، گلکسی زد فلیپ 6 با صفحه نمایش تاشو 6.7 اینچی 1080×2640 Dynamic AMOLED 2X با نرخ به نوسازی 120 هرتز، صفحه نمایش 3.4 اینچی 720×748 Super AMOLED عرضه خواهد شد.

همچنین گفته شده که این دستگاه به یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل مجهز است که با حافظه داخلی 256 یا 512 گیگابایت جفت خواهد شد. در لیست مشخصات زد فلیپ 6 یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 دیده شده است.

درواقع ممکن است همان دوربینی باشد که در خانواده گلکسی S24 و گلکسی Z Fold5 استفاده شده که فوق عریض بدون تغییر نسبت به Flip 5 در 12 مگاپیکسل باقی می‌ماند.

بیشتر بخوانید: ظرفیت باتری گلکسی اس 25 سامسونگ لو رفت؛ سامسونگ در گذشته مانده است

انتظار می‌رود برای دوربین سلفی این دستگاه هم همان دوربین 10 مگاپیکسلی سال گذشته استفاده شود. زد فلیپ 6 تنها قابلیت پشتیبانی از Wi-Fi 6E دارد بنابراین نباید به Wi-Fi 7 دل بست، با اینحال 14 باند 5G داشته و از بلوتوث 5.3 و USB 3.2 Gen 1 پشتیبانی می‌کند.

ابعاد Flip 6 در زمان باز شدن 165.1 x 71.9 x 6.9 میلی متر رسیده و وزن آن 187 گرم است. درواقع این گوشی با همان ابعاد فلیپ 5 عرضه خواهد شد با این تفاوت که باتری بزرگتر 4000 میلی آمپر ساعتی دارد.

اکنون که تمام مشخصات زد فلیپ 6 را مرور کردیم نوبت به بررسی قیمت می‌رسد. انتظار می‌رود که فلیپ 6، 100 دلار گران‌تر از مدل قبلی خود باشد.

این گوشی در رویداد Unpacked بعدی سامسونگ که طبق شایعات در 10 ژوئیه برگزار می‌شود، در کنار Fold 6، Watch 7 و  Watch Ultra و گلکسی رینگ جذاب سامسونگ رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات زد فلیپ 6 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید