0

سری پرچمدار آنر مجیک 6 به زودی معرفی خواهد شد [+نسخه پورشه دیزاین]

سری پرچمدار آنر مجیک 6 به زودی معرفی خواهد شد [+نسخه پورشه دیزاین]
بازدید 26


اخبار و شایعات اخیر حاکی از آن هستند که سری پرچمدار آنر مجیک 6 به زودی در چین معرفی خواهد شد. به احتمال زیاد در این سری یک نسخه پورشه دیزاین نیز وجود خواهد داشت.

همان‌طور که می‌دانید شرکت آنر در حال آماده شدن برای عرضه سری پرچمدار آینده خود یعنی Magic6 است. طبق گفته‌های افشاگر معروف دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، در این سری از آنر سه گوشی با مدل‌های احتمالی پایه، پرو و ​​آلتیمیت وجود خواهند داشت.

علاوه بر این، یک نسخه پورشه دیزاین در دست ساخت است که احتمالا جایگزین نسخه Ultimate باشد. البته این تنها یک احتمال است و ممکن است که هر دو نسخه آلتیمیت و پورشه به بازار عرضه شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سری پرچمدار آنر مجیک 6

طبق ادعای DCS، سه گوشی حاضر در سری پرچمدار آنر مجیک 6 از دو دوربین سلفی برخوردار خواهند بود که داخل یک سوراخ پانچ بیضی شکل قرار گرفته‌اند. این افشاگر اندازه گوشی‌ها را با نام‌های متوسط، بزرگ و بسیار بزرگ توصیف کرده و می‌گوید که دو مورد اول دارای یک جزیره دوربین دایره‌ای شکل خواهند بود. جزیره دوربین مورد آخر نیز درست مانند نسل قبلی خود یعنی آنر مجیک 5 آلتیمیت، چیزی بین دایره و مستطیل خواهد بود.

سری پرچمدار آنر مجیک 6

گفته می‌شود که در کنار این سه گوشی، مدل دیگری وجود خواهد داشت که محصول همکاری آنر با پورشه دیزاین است. پورشه دیزاین یک استودیوی طراحی است که توسط شخصی که اولین خودروی اسپرت پورشه 911 را در دهه 60 طراحی کرد، تاسیس شد. این شرکت تاکنون مشارکت‌های متعددی با هواوی داشته و پیش از آن نیز حدود هفت سال طراحی چندین گوشی بلک بری را برعهده داشته است.

اگر این شایعات صحت داشته باشند، به معنای حرکت رو به رشد آنر به سوی موفقیت و محبوبیت هستند. این شرکت همین الان هم یکی از پیشروهای صنعت فناوری و گوشی هوشمند در چین محسوب می‌شود و اکنون با گرفتن شراکت پورشه دیزاین از مالک سابق خود (هواوی)، توانایی و لیاقت خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

آیا شما هم از طرفداران آنر هستید و کارهای این شرکت را دنبال می‌کنید؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید