0

رندرهای گلکسی S24 FE منتشر شد؛ حاشیه‌های باریک‌ اما چانه ضخیم!

رندرهای گلکسی S24 FE منتشر شد؛ حاشیه‌های باریک‌ اما چانه ضخیم!
بازدید 11


رندرهای گلکسی S24 FE منتشر شد. این گوشی نسبت به نسل قبلی، حاشیه‌های نازک‌تر و بدنه بزرگ‌تری را به همراه دارد، اما چانه همچنان ضخیم است.

با اینکه سامسونگ در سال 2022 از تولید گوشی Galaxy S22 FE صرف نظر کرد، اما به نظر می‌رسد که پس از موفقیت گوشی گلکسی S23 FE تصمیم گرفته که هر سال یک نسخه فن ادیشن از گوشی‌های پرچمدار سری S خود را روانه بازار کند. پس از معرفی گوشی‌های سری گلکسی اس 24 شایعاتی مختلفی مبنی بر توسعه نسخه فن ادیشن گلکسی S24 در فضای مجازی منتشر شد. حال، امروز، طراحی گلکسی S24 FE با پخش اولین رندرها و تصاویر این گوشی فاش شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین رندرهای گلکسی S24 FE

طراحی Galaxy S24 FE برای اولین بار مورد تحسین وب‌سایت‌های OnLeaks و GizNext قرار گرفته است. علت آن هم این است که سامسونگ ضخامت قاب‌های کناری یا همان حاشیه‌ها را در مقایسه با Galaxy S23 FE کاهش داده است. ابعاد گلکسی S24 FE نیز 162 در 77.3 در 8 میلی‌متر است که در مقایسه با ابعاد 158 در 76.5 در 8.2 میلی‌متری Galaxy S23 FE کمی افزایش داشته است.

رندرهای گلکسی S24 FE
Galaxy S24 FE

به لطف حاشیه‌های باریک‌تر و بدنه کمی بزرگ‌تر، این شرکت توانسته صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را با قطر 6.65 اینچ (در مقایسه با نمایشگر 6.4 اینچی گلکسی S23 FE) در گلکسی S24 FE قرار دهد.

اگر آنچه که در این تصاویر دیده می‌شود طراحی نهایی نسخه فن ادیشن گلکسی اس 24 باشد، این گوشی دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه در پشت، فریم‌های فلزی تخت و یک پورت USB تایپ C در لبه پایینی خواهد بود. دکمه‌های پاور و تنظیم صدا نیز در سمت راست گوشی قرار خواهند گرفت.

رندرهای گلکسی S24 FE

به طور کلی، طراحی این گوشی تا حد زیادی مشابه Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus است؛ با این تفاوت که قاب پایینی یا همان چانه ضخیم‌تر از قاب سه وجه دیگر شده و متقارن نیست. در رندرهای گلکسی S24 FE شکل ظاهری این گوشی از تمام زوایا به تصویر کشیده شده است.

مشخصات گلکسی S24 FE

بر اساس اطلاعات موجود در گزارش‌های پیشین، Galaxy S24 FE در اکثر کشورهای جهان از چیپست اگزینوس 2400 سامسونگ بهره می‌برد. این همان پردازنده 10 هسته‌ای است که به گوشی‌های گلکسی اس 24 و گلکسی اس 24 پلاس قدرت می‌بخشد. درست است که تراشه‌های اگزینوس در چند سال گذشته با مشکلاتی روبرو بوده‌اند، اما اگزینوس 2400 واقعا یک پردازنده بسیار خوب با عملکرد رضایت‌بخش است.

رندرهای گلکسی S24 FE

سامسونگ گلکسی S24 FE با 12 گیگابایت رم و اندروید 14 (One UI 6) در پایگاه داده و اطلاعات Geekbench مشاهده شده است. دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن 10 مگاپیکسلی خواهد بود که این یعنی از تنظیمات دوربین نسل قبلی خود استفاده خواهد کرد. به احتمال زیاد یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 8 یا 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر نیز وجود خواهد داشت.

در حال حاضر، جزئیات مربوط به ظرفیت باتری و سرعت شارژ گلکسی S24 FE هنوز فاش نشده است. با توجه به اینکه گلکسی اس 24 همچنان از شارژ سریع 25 واتی استفاده می‌کند، سامسونگ احتمالا همین مشخصات را برای گلکسی اس 24 FE در نظر گرفته است.

از دیگر مشخصات احتمالی Samsung Galaxy S24 FE می‌توان به گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو، شارژ بی‌سیم، شبکه اتصالی فایوجی، GNSS، وای‌فای 6E، بلوتوث 5.3، NFC و پورت USB 3.2 Type-C اشاره کرد. سامسونگ این گوشی را در اواخر سال 2024 یا در اوایل سال 2025 معرفی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره رندرهای گلکسی S24 FE و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید