0

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403]

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان [خرداد 1403]
بازدید 16


سامسونگ گوشی‌های خوبی در بازه ده میلیون دارد؛ اما اگر نمی‌دانید کدام مدل برای شما مناسب‌تر است، راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان به شما کمک می‌کند.

در دنیای پر رقابت گوشی‌های هوشمند، سامسونگ همواره با ارائه مدل‌های متنوع و با کیفیت، جایگاه ویژه‌ای در بازار داشته است. در این راهنمای خرید مجله خبری آی تی و دیجیتال به معرفی گوشی‌هایی از برند سامسونگ می‌پردازیم که در بازه قیمتی 10 میلیون تومان، ارزش خرید بالایی دارند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان

بازار گوشی‌های هوشمند، به‌ویژه در رده‌های قیمتی میان‌رده، همواره پر از گزینه‌های متنوع و جذاب است. سامسونگ، به عنوان یکی از پیشتازان این صنعت، با عرضه مدل‌های مختلف در سری‌های M و A، توانسته نیازهای مختلف کاربران را پاسخ دهد. اگر به دنبال گوشی‌ مناسبی هستید که علاوه بر قیمت مناسب، امکانات و عملکرد خوبی داشته باشد، گوشی های سامسونگ با قیمت 10 میلیون تومان می‌توانند انتخاب‌های مناسبی باشند. این گوشی‌ها با داشتن ویژگی‌هایی چون نمایشگرهای با کیفیت، باتری‌های با دوام و دوربین‌های با کیفیت، می‌توانند همراهی مطمئن در استفاده روزمره شما باشند.

شما همچنین می‌توانید موبایل مورد نظر خود را در لیست بهترین گوشی تا 9 میلیون و بهترین گوشی های سامسونگ تا 12 میلیون و بهترین گوشی های شیائومی تا 9 میلیون هم پیدا کنید. اما اگر بودجه‌ی خود را برای خرید گوشی سامسونگ اختصاص داده‌اید، این راهنمای خرید برای شماست.

گلکسی A24 4G

بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان
  • نمایشگر: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G99 (6 نانومتر)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 5 مگاپیکسل اولترا واید + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعت، توان شارژ 25 وات

گلکسی A24 اولین گوشی است که در لیست راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان قرار می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و روشنایی ۱۰۰۰ نیت است که سرعت مناسب و روشنایی مناسبی را ارائه می‌کند. نمایشگر ۶.۵ اینچی این گوشی حدود ۸۲.۴ درصد از جلوی دستگاه را پوشش می‌دهد که نشان‌دهنده حاشیه‌های نسبتا زیاد است. نمایشگر این گوشی 10 میلیونی سامسونگ جزئبات مناسب و ترکیب رنگ خوبی دارد و رنگ مشکی را با عمق خوبی نمایش می‌دهد.

یکی از مزایای بارز گلکسی A24، عمر باتری و سرعت شارژ آن است. باتری این دستگاه در حالت استفاده معمولی تا ۲۷ ساعت و ۴۰ دقیقه و در حالت استندبای تا ۱۵۷ ساعت دوام دارد. شارژدهی باتری این موبایل هوشمند در زمان پخش ویدیو به 14 ساعت و 45 دقیقه و در زمان وبگردی به 9 ساعت و 37 دقیقه می‌رسد. این باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با توان ۲۵ وات در مدت ۱ ساعت و ۲۹ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

دوربین اصلی و سلفی این گوشی عکس‌های باکیفیتی ثبت می‌کنند، اما لنزهای اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی آن به کیفیت لنز اصلی نمی‌رسند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی از OIS و PDAF پشتیبانی می‌کند و قادر است ویدیوهای ۱۰۸۰ پیکسل را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه ضبط کند. با لنز اصلی گوشی 10 تومنی سامسونگ گلکسی A24 می‌توانید عکس‌هایی با وضوح بالا ثبت کنید که جزئیات خوب و رنگ‌های دقیقی دارند و میزان روشنایی آنها نیز بسیار مناسب است. رنگ‌ها نیز در عکس‌های دوربین اصلی طبیعی و رضایت‌بخش هستند.

عملکرد این دوربین در محیط‌های کم نور و شب، مثل عملکرد آن در روشنایی روز نیست؛ اما در مجموع قابل قبول است و نمی‌توان در این بازه قیمتی، انتظار بیشتری داشت. با دوربین سلفی هم می‌توان عکس‌هایی با وضوح و جزئیات خوب را ثبت کرد.

گلکسی A24 با تراشه مدیاتک هلیو G99 که تراشه‌ای ۶ نانومتری است، عملکرد پایداری در اجرای برنامه‌های روزانه ارائه می‌دهد. پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 نیز وظیفه پردازش گرافیکی را بر عهده دارد. سیستم پردازشی خوب، از جمله دلایلی است که گلکسی A24 4G را به یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان تبدیل می‌کند. با این اسمارت فون می‌توانید بازی‌هایی مثل پابجی و کالاف دیوتی را با جرئیات معمولی و فریم‌ریت خوب بازی کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی را در بررسی A24 فورجی بخوانید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های گیمینگ تا 13 میلیون

بهترین گوشی های گیمینگ تا 15 میلیون

گلکسی M34 5G

بهترین گوشی های 10 میلیونی سامسونگ

  • نمایشگر: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 120 هرتز
  • تراشه: اگزینوس 1280 (5 نانومتر)
  • رم: 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 8 مگاپیکسل اولترا واید + 2 مگاپیکسل / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل
  • باتری: 6000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 25 وات

گوشی گلکسی M34 5G به‌دلیل عملکرد کلی خوبش می‌تواند جزء بهترین گوشی های 10 میلیونی سامسونگ باشد. سامسونگ در این مدل از نمایشگر Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت استفاده کرده است که رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۶ پیکسل بر اینچ را ارائه می‌دهد. محافظت از این نمایشگر بر عهده‌ی گوریلا گلس ۵ است. نمایشگر این گوشی سامسونگ 10 میلیونی از نرخ نوسازی متغیر برخوردار شده و شما می‌توانید بین 60 و 120 هرتز، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. برای مثال، در زمان بازی کردن می‌توانید نرخ نوسازی را روی 120 هرتز قرار دهید تا تجربه روان‌تری داشته باشید و زمانی‌که به سرعت بالای نمایشگر نیازی ندارید، می‌توانید تنظیمات را روی 60 هرتز قرار دهید تا باتری کمتری مصرف شود.

پردازنده اگزینوس ۱۲۸۰ این گوشی به خوبی از پس اجرای برنامه‌های رایج مانند شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های نیمه‌سنگین برمی‌آید. گلکسی M34 با سیستم عامل اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و قابلیت ارتقا به اندروید ۱۴ را نیز دارد.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی با قابلیت فوکوس خودکار و لرزش‌گیر اپتیکال، عکس‌های با کیفیتی می‌گیرد و امکان ضبط ویدیوهای 4K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین گلکسی M34 5G درواقع یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید که باعث شده نام آن را در لیست راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان قرار دهیم.

عکس‌هایی که با دوربین اصلی (واید 50 مگاپیکسل) ثبت می‌شوند، جزئیات و روشنایی مناسبی دارند و به‌لطف قابلیت لرزشگیر اپتیکال، تار یا محو نمی‌شوند. به‌طور کلی می‌توان گفت که دوربین این موبایل هوشمند عملکردی نزدیک به گلکسی A24 4G دارد؛ با این تفاوت که در بخش فیلمبرداری، قابلیت ضبط ویدیوهای 4K را ارائه می‌کند؛ پس اگر به کیفیت بالای ضبط ویدیو اهمیت می‌دهید، M34 5G می‌تواند برای شما مناسب باشد؛ اما اگر عکس‌های بهتری می‌خواهید، A24 4G می‌تواند برای شما مناسب باشد.

باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی که در گلکسی M34 5G استفاده شده، شارژدهی خوبی دارد و در حالت استفاده متوسط می‌تواند تا 23 ساعت دوام بیاورد. این باتری با حداکثر توان 25 وات در مدت 2 ساعت و 20 دقیقه فول شارژ می‌شود. مزیت دیگر این اسمارت‌فون نسبت به مدل‌های دیگر این فهرست، قابلیت 5G است. پس اگر یک گوشی سامسونگ می‌خواهید که از شبکه 5G پشتیبانی کند، گلکسی M34 5G بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های شیائومی تا 12 میلیون

بهترین گوشی های شیائومی تا 15 میلیون

گلکسی A15 4G

گوشی سامسونگ 10 میلیونی

  • نمایشگر: 6.5 اینچ Super AMOLED، رزولوشن 2340×1080 پیکسل، نرخ نوسازی 90 هرتز
  • تراشه: مدیاتک Helio G99 (6 نانومتر)
  • رم: 4، 6 و 8 گیگابایت
  • حافظه: 128 و 256 گیگابایت (پشتیبانی از نصب کارت حافظه)
  • دوربین: 50 مگاپیکسل واید + 5 مگاپیکسل اولترا واید + 2 مگاپیکسل ماکرو / دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل واید
  • باتری: 5000 میلی‌آمپرساعت، توان شارژ 25 وات

گوشی گلکسی A15 4G یکی دیگر از بهترین گوشی های سامسونگ تا 10 میلیون تومان است که در کانفیگ‌های ۱۲۸/۴، ۱۲۸/۶، ۱۲۸/۸ و ۲۵۶/۸ گیگابایتی عرضه می‌شود. این تنوع در حافظه و رم را می‌توان یکی از مزایای این گوشی برشمرد.

این گوشی سامسونگ 10 میلیونی از نظر عملکرد، نمایشگر و باتری گزینه‌ای مناسب است. گلکسی A15 فورجی با نمایشگر AMOLED، نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ و تراکم پیکسلی ۳۹۶ ppi عرضه شده و وضوح و دقت رنگ بالایی دارد. تنظیمات دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و دیافراگم f/1.8، لنز اولترا واید ۵ مگاپیکسلی و لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی این گوشی، عکس‌های باکیفیتی را در شرایط نوری مساعد ثبت می‌کنند. اما از عملکرد آن در محیط‌های کم‌نور نمی‌توان انتظار زیادی داشت.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت این گوشی، یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود و در حالت استفاده معمولی تا ۲۶ ساعت و ۳۱ دقیقه دوام دارد. این باتری با توان ۲۵ وات، در مدت ۱ ساعت و ۲۱ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.

گوشی زیر 10 میلیون سامسونگ گلکسی A15 4G با سیستم عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI 6 عرضه می‌شود و سامسونگ تعهد داده که تا سه سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای آن منتشر کند. گلکسی A15 4G از تراشه مدیاتک Helio G99 که حداکثر فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز دارد و پردازنده گرافیکی Mali-G57 MC2 بهره می‌برد، که عملکرد پردازشی مشابهی را با گوشی گران‌تر گلکسی A24 ارائه می‌کند.

جزئیات بیشتر درباره مشخصات این گوشی را در بررسی A15 فورجی بخوانید.

سوالات متداول

بهترین گوشی 10 میلیونی سامسونگ از نظر دوربین کدام است؟

گلکسی A24 4G بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ از نظر دوربین است. این گوشی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسل (OIS و PDAF)، لنز اولترا واید 5 مگاپیکسل، لنز ماکرو 2 مگاپیکسل و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل بهره می‌برد. با این گوشی می‌توان ویدیوهای 1080 پیکسل را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کرد. این گوشی در کلاس خودش، عکس‌های بسیار خوبی می‌گیرد. با دوربین اصلی گلکسی A24 می‌توانید عکس‌هایی با شارپنس بالا، رنگ‌های طبیعی و روشنایی مناسب بگیرید. لنز اصلی این موبایل به‌لطف قابلیت لرزشگیر اپتیکال می‌تواند عکس‌هایی با جزئیات خوب و بدون لرزش بگیرد و عملکرد خوبی هم در ضبط ویدیوها دارد. به غیر از این گوشی، گلکسی M34 را پیشنهاد می‌کنیم که با اختلاف کمی در رتبه دوم قرار دارد. با دوربین M34 5G می‌توانید ویدیوهای 4K هم ضبط کنید.

بهترین گوشی تا 10 میلیون سامسونگ از نظر باتری کدام است؟

گلکسی A24 4G در حالت استفاده متوسط تا 27 ساعت و 40 دقیقه شارژدهی دارد و بهترین گوشی 10 میلیونی سامسونگ از نظر باتری به حساب می‌آید. ماندگاری شارژ این گوشی در حالت استندبای به 157 ساعت می‌رسد. این باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با توان 25 وات در مدت 1 ساعت و نیم کاملا شارژ می‌شود. به غیر از این گوشی، گلکسی A15 4G را پیشنهاد می‌کنیم که در حالت استفاده متوسط تا 26 ساعت و 31 دقیقه شارژدهی دارد و در مدت 1 ساعت و 21 دقیقه کاملا شارژ می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید گوشی سامسونگ تا 10 میلیون تومان چیست؟ از نظر شما کدام گوشی باید در این فهرست قرار می‌گرفت؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار موبایل را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید