0

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ بلوتوثی؛ راهنمای خرید ایرباد برای سلیقه‌‌های مختلف

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ بلوتوثی؛ راهنمای خرید ایرباد برای سلیقه‌‌های مختلف
بازدید 15


در این مطلب با بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ آشنا می‌شوید که کیفیت صدای بسیار خوب، امکانات و فناوری‌های پیشرفته و قدرت حذف صداهای ناخواسته را دارند.

برای علاقمندان به موسیقی که به دنبال داشتن تجربیات صوتی واضح، دقیق، خالص و بدون صداهای ناخواسته و مزاحم هستند، انتخاب و خرید بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ کاملاً ضروری است. در حال حاضر برای در اختیار داشتن صدای قوی و حذف صداهای مزاحم، نیازی به خرید هدفون‌های رو گوشی بزرگ ندارید بلکه ایربادهای کوچکتر و راحت‌تر هم می‌توانند نیاز شما را رفع کنند. این ایربادها، کاملاً قابل حمل بوده و حتی قاب شارژ آنها هم به راحتی داخل جیب جا می‌شود.

بعضی از بهترین ایربادهای نویز کنسلینگ معرفی شده در این مطلب، از نظر عملکرد و امکانات قابلیت به چالش کشیدن بهترین هدفون های نویز کنسلینگ را هم دارند. مدل‌هایی که در این مطلب معرفی شده‌اند از نظر کیفیت صدا، امکانات و راحتی جزء بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند.

راهنمای خرید مجله خبری آی تی و دیجیتال، انواع هدفون‌ها را پیدا می‌کنید، از مدل‌های ارزان قیمت معمولی گرفته تا مدل‌های گران قیمت و مجهز به انواع امکانات پیشرفته. برای آشنایی با بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

امروزه نویز کنسلینگ یا همان حذف صداهای ناخواسته تبدیل به یکی از قابلیت‌های استاندارد ایربادهای وایرلس شده اما فناوری و قدرت نویز کنسلینگ ایربادهای مختلف با هم تفاوت دارد. بهترین ایربادهای نویز کنسلینگ علاوه بر داشتن قیمت مناسب، کیفیت صدای مناسبی داشته و صداهای ناخواسته اطراف را به خوبی حذف می‌کنند. چنین ایربادهایی برای تماس‌های صوتی هم کیفیت صدای قوی و خوبی داشته و طراحی آنها به صورتی است که به هیچ وجه گوش را اذیت نمی‌کند.

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ
بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

همچنین بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ قابلیت پوشش طیف وسیع‌تری از فرکانس‌های صوتی را داشته و این کار را با استفاده از الگوریتم‌های نرم افزاری پیشرفته و پردازنده‌هایی قدرتمند اما کم مصرف انجام می‌دهند. اپل، سونی و بوز در این زمینه پیشگام هستند اما شرکت‌های دیگری هم در این زمینه فعالیت دارند که در این مطلب با چند نمونه از محصولات آنها آشنا می‌شوید. با ما همراه باشید.

1. Bose QuietComfort Earbuds 2

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 6.2 گرم هر باد و 59.8 گرم قاب شارژ
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: درایور داینامیک 9.3 میلی‌متری فول رنج
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (بادها)؛ 3 ساعت بیشتر (قاب شارژ)
  • دلایل خرید: طراحی جمع و جورتر و کوچکتر، فناوری نویز کنسلینگ پیشرفته، صدای زیبا
  • دلایل اجتناب از خرید: کیفیت صدا می‌توانست بهتر باشد، عدم پشتیبانی از کدک‌های وایرلس با وضوح بالا، نداشتن قابلیت شارژ بی سیم

Bose QuietComfort Earbuds 2 از نظر قدرت ANC جزء بهترین هدفون های بی سیم نویز کنسلینگ است و نسخه ارتقاء یافته مدل اصلی یعنی QuietComfort محسوب می‌شود. مهم‌ترین پیشرفت این مدل، پشتیبانی از سیستم صوتی CustomTune است. حالا برند بوز راهی برای تنظیم و شخصی سازی پاسخ صوتی و حذف نویز متناسب با مجرای گوش هر کاربر پیدا کرده است. استفاده از این فناوری باعث شده که تکنولوژی حذف نویز فعال این مدل نسبت به مدل قبلی عملکرد بسیار بهتر و قوی‌تری داشته باشد.

اما ارتقای تکنولوژی نویز کنسلینگ QuietComfort Earbuds 2 باعث کاهش کیفیت صدای این ایرباد نشده بلکه این ایرباد بوز هم صدایی بسیار متعادل با جزئیات و بافت زیاد دارد. می‌توانید تنظیمات صدای این ایرباد را از طریق اکولایزر مخصوص در اپلیکیشن بوز تغییر دهید.

همچنین طراحی این مدل QuietComfort نسبت به قبل بهبود پیدا کرده و هر یک از ایربادهای آن 6.2 گرم وزن دارند. به گفته بوز، این ایربادها 30 درصد نسبت به مدل قبلی کوچکتر هستند؛ در نتیجه استفاده آنها در طولانی مدت راحت‌تر است. این ایربادها از نظر سری و بند نگه دار هم تنوع بیشتری دارند تا بتوانید بهترین حالت ممکن را انتخاب کنید.

این ایربادهای جدید، ارزان قیمت نیستند و ماندگاری شارژ نسبتاً کمی دارند (6 ساعت خود ایربادها و 3 ساعت قاب شارژ). اما اگر بودجه کافی را برای خرید این مدل دارید، در انتخاب آن به عنوان یکی از بهترین هندزفری های بی سیم نویز کنسلینگ شک نکنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های سامسونگ 2024

بهترین هدفون های شیائومی 2024

2. EarFun Air Pro 3

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 52 گرم
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: نامشخص
  • ماندگاری شارژ: در صورت غیرفعال حذف نویز فعال: 9 ساعت (بادها)؛ 36 ساعت (قاب شارژ)؛ در صورت فعال بودن حذف نویز فعال: 7 ساعت (بادها) 37 ساعت (قاب شارژ)
  • دلایل خرید: یک پکیج کامل قوی، ماندگاری شارژ طولانی، حذف نویز قوی
  • دلایل اجتناب از خرید: نداشتن قابلیت تشخیص قرار گرفتن در گوش، کیفیت صدای معمولی، مناسب نبودن طراحی ساقه برای همه

اگر با بودجه محدودتر به دنبال بهترین هدفون های بی سیم حذف نویز فعال هستید، EarFun Air Pro 3 را به شما توصیه می‌کنیم. تکنولوژی حذف نویز این ایرباد به اندازه مدل‌های پیشرفته‌تر قوی نیست اما عملکرد خوبی دارد؛ به خصوص با در نظر گرفتن قیمت این مدل. این هدفون نویز کنسلینگ صداهای قوی مثل سروصدای ترافیک را به خوبی حذف می‌کند و قابلیت‌هایی مثل ماندگاری شارژ 45 ساعته (با در نظر گرفتن شارژ قاب) و جفت شدن چند نقطه‌ای دارد.

از نظر کیفیت صدا هم Earfun Air Pro 3 بین محصولاتی با قیمت مشابه جزء بهترین ایربادهای حذف نویز فعال است. ممکن است طراحی این مدل با ساقه‌های بلند آن مورد پسند همه نباشد. احتمالاً اولین باری که این ایرباد را ببینید، متوجه پلاستیکی بودن – و ارزان به نظر رسیدن – آن خواهید شد، اما همین طراحی پلاستیکی باعث شده که این مدل و قاب آن با وزن 52 گرم کاملاً سبک به نظر برسد. معمولاً هر چقدر ایرباد سبک‌تر باشد، استفاده از آن هم راحت‌تر است؛ البته این قانون لزوماً همیشه برقرار نیست.

در مجموع، بین دنیایی از محصولات با قیمت مشابه در سایت‌هایی مثل آمازون، Earfun Air Pro 3 با داشتن طراحی و کیفیت صدای بسیار خوب، جزء بهترین هدفون ها با قابلیت ANC محسوب می‌شود.

3. Sony WF-C700N

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: هر ایرباد 4.6 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • درایورها: 5 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ:5 ساعت (ایربادها)، 15 ساعت در مجموع (با قاب)، در صورت فعال بودن ANC
  • دلایل خرید: صدای بسیار واضح و فراگیر، کاملاً راحت و محکم، اپلیکیشن عالی با پشتیبانی از 360 Reality Audio
  • دلایل اجتناب از خرید: نداشتن کنترل رو گوشی، عدم پشتیبانی از LDAC

اگر بودجه شما برای خرید ایرباد متوسط و حدود 100 دلار است، ایرباد WF-C700N سونی می‌تواند جزء بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ برای شما باشد. اتصال چند نقطه‌ای و کنترل صدای تطبیق‌پذیر هم جزء قابلیت‌های این مدل هستند (می‌توانید در اپلیکیشن مخصوص این ایرباد، حالت‌هایی مثل پیاده‌روی، انتظار، سفر و مکان‌های ثبت شده را انتخاب کنید که وجود چنین قابلیتی برای مدلی با این قیمت کم نظیر است).

البته، قابلیت‌ها و امکانات این هندزفری با قابلیت نویز کنسلینگ بسیار بیشتر است و این مدل هم از فناوری صوتی 360 Reality Audio سونی و اپلیکیشن Headphones Connect این شرکت پشتیبانی می‌کند. بعلاوه، با خرید این مدل به موتور تقویت صدای DSEE سونی دسترسی دارید.

کیفیت ساخت این ایرباد سونی هم بسیار خوب است و نسبت به ایرباد پیشرفته‌تر سونی یعنی WF-1000XM4 حدود 37 درصد سبک‌تر و 38 درصد کوچکتر است. به همین دلیل، این ایرباد سونی روی گوش کاملاً راحت است و به خوبی داخل گوش قرار می‌گیرد. استفاده از مواد جدید برای تولید ایرباد WF-C700N هم به ماندن طولانی مدت‌تر آن در گوش کمک می‌کند.

قطعاً محصولات قوی‌تر و پیشرفته‌تری هم در بازار وجود دارند اما این ایرباد سونی، بین محصولاتی با قیمت مشابه از نظر امکانات و کیفیت صدا بهترین ایرپاد با نویز کنسلینگ محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های با سیم 2024

بهترین هدست های پلی استیشن 4

4. Apple AirPods Pro 2

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 5.3 گرم
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: طراحی اختصاصی اپل
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (ایربادها)، 30 ساعت (قاب شارژ)
  • دلایل خرید: قدرت زیاد حذف نویز، کیفیت صدای بسیار خوب، کوچک و بسیار سبک
  • دلایل اجتناب از خرید: ماندگاری شارژ معمولی، عدم پشتیبانی از LDAC یا aptX

ایرپاد پروی 2 یکی دیگر از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ موجود در بازار است. این مدل از نظر ANC به اندازه QuietComfort Earbuds 2 قوی نیست اما فاصله زیادی با آن ندارد. تکنولوژی حذف نویز این ایرپاد اپل است خوب است اما خیره کننده نیست. مثل سایر ایربادهای ANC این مدل هم یک حالت شفاف برای گفتگو دارد و این حالت برای گفتگو و مکالمه ارتقاء پیدا کرده تا حین گفتگو، صداها طبیعی‌تر به نظر برسند. از نظر امکانات هم ایرپاد پروی 2 کاملاً غنی است اما بسیاری از این امکانات – مثل Find My – فقط برای کاربران آیفون در دسترس هستند.

بررسی این ایرپاد اپل نشان داده که این محصول برای هر سبک موزیکی کیفیت صدای بسیار خوب و ساند استیج وسیعی دارد که به لطف استفاده از آمپلی فایر و درایورهای جدید ایجاد شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل، امکان تنظیم صدای فضایی شخصی سازی شده است که با اسکن چهره و گوش کاربر، صدای ایرپاد را متناسب با ویژگی‌های کاربر تنظیم می‌کند.

طراحی این مدل، به مدل پرو که قبل از آن عرضه شده بود شباهت زیادی دارد. این مدل هم کیفیت ساخت مورد انتظار از اپل را داشته و ساقه‌های آن کمی کوچکتر است.

این محصول اپل بیشتر مناسب کاربران آیفون است که بودجه زیادی داشته باشند. اگر شما هم جزء این گروه از کاربران هستید، ایرپاد پروی 2 می‌تواند یکی از بهترین هندزفری های بی سیم حذف نویز فعال برای شما باشد و ارزش پرداخت این هزینه را دارد.

5. Samsung Galaxy Buds 2 Pro

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 5.5 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 20 تا 20 هزار هرتز
  • درایورها: کواکسیال اختصاصی 2 طرفه
  • ماندگاری شارژ: 5 ساعت (ایربادها)، 15 ساعت (با قاب شارژ)
  • دلایل خرید: کیفیت صدای بسیار خوب، ANC قوی، رویه و طراحی بسیار شیک و راحت
  • دلایل اجتناب از خرید: ماندگاری شارژ معمولی

گلکسی بادز 2 پرو برای کاربران سامسونگ جزء بهترین هندزفری های بلوتوث نویز کنسلینگ محسوب می‌شود. این ایرباد سامسونگ مجهز به انواع امکانات از جمله ANC بسیار قوی، قابلیت تشخیص صدا، شناسایی کاربر و کنترل‌های رو گوشی قابلیت تنظیم به همراه گواهینامه ضد آب IPX7 است. تنها ایراد این مدل، ماندگاری نسبتاً ضعیف شارژ آن است که برای هر ایرباد 5 ساعت و با قاب شارژ 18 ساعت است.

اگر کاربر گوشی سامسونگ هستید و به اپلیکیشن همراه Samsung Wearable و ویجت صفحه اصلی آن دسترسی دارید، می‌توانید با استفاده از تکنولوژی دنبال کردن حرکات سر، از تلفن همراه خودتان به عنوان نقطه کانونی استفاده کنید تا صدا را به هر گوشی که مایل بودید منتقل کنید.

این ایربادهای 5.5 گرمی سامسونگ، نسبت به خیلی از مدل‌های قبلی این برند (مثل گلکسی بادز لایو) کوچکتر و راحت‌تر هستند. طراحی شیک، مینیمال، محکم و آرگونومیک این ایرباد سامسونگ باعث شده که به هیچ وجه حس سنگینی روی گوش نداشته باشد.

سامسونگ در طراحی این ایرباد به صدای 24 بیت باکیفیت و تکنولوژی صدای فضایی اولویت داده و تکنولوژی حذف نویز این مدل هم کاملاً قوی و خوب است. اگر گوشی سامسونگ دارید و می‌توانید از قابلیت‌های جانبی این ایرباد بیشترین بهره را ببرید، این مدل می‌تواند جزء بهترین هدفون های بلوتوث نویز کنسلینگ برای شما باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدست های پلی استیشن 2024

بهترین هدست بلوتوثی 2024

6. Cambridge Audio Melomania M100

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 6.65 گرم هر ایرباد
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: 10 میلی‌متری، آهنربای نئودیمیوم بازیافتی
  • ماندگاری شارژ: 10 ساعت (ایربادها)، 33 ساعت (با قاب شارژ) در صورت فعال بودن ANC
  • دلایل خرید: صدای وسیع و خنثی، ANC قوی، راحتی و ماندگاری شارژ طولانی
  • دلایل اجتناب از خرید: بزرگی قاب، نداشتن پروفایل‌های صدای فضایی اختصاصی، معمولی بودن حالت شفاف

بین محصولاتی با قیمت حدود 220 دلار، Melomania M100 از نظر کیفیت و زیبایی صدا، جزء بهترین هندزفری های بلوتوث حذف نویز فعال محسوب می‌شود. به غیر از صدای خوب، این ایرباد دارای ماندگاری شارژ طولانی، طراحی محکم و راحت و اپلیکیشن مفید است. بر خلاف آنچه تصور می‌شود، این محصول کمبریج آدیو از نظر فناوری حذف نویز هم عملکرد بسیار خوبی دارد.

صدای این ایرباد کاملاً خنثی، وسیع و دارای جزئیات کامل است و خصوصیات و جزئیات موسیقی را حفظ می‌کند. این ایرباد نسبت به ایرپاد پروی 2 اپل قیمت مناسب‌تری دارد اما ANC ایرپاد پرو 2 نسبت به این مدل قوی‌تر است. در عین حال باید توجه داشت که حالت شفاف این ایرباد صدای چندان خوبی ندارد.

اگر طراحی گلوله مانند مدل قدیمی‌تر یعنی Melomania 1 Plus مورد پسند شما نیست، این مدل طراحی کاملاً متفاوتی دارد و به احتمال زیاد طراحی آن به عنوان یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ نظر شما را جلب می‌کند.

7. Technics EAH-AZ80

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • وزن: 7 گرم
  • پاسخ فرکانسی: 40 تا 20 هزار هرتز
  • درایورها: 10 میلی‌متری
  • ماندگاری شارژ: تا 7 ساعت (ایربادها)، 25 ساعت (با قاب شارژ)
  • دلایل خرید: صدای واضح و باکیفیت، اتصال سه نقطه‌ای، اتصالات قوی و راحتی استفاده
  • دلایل اجتناب از خرید: نویز کنسلینگ و ماندگاری شارژ چندان قوی نیست، صدای خیلی زنده و شادابی ندارد

Technics EAH-AZ80 یکی دیگر از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ با صدای بسیار خوب و ANC قوی و امکاناتی بسیار بیشتر از سایر گزینه‌های این فهرست است. این ایرباد، قابلیت اتصال سه نقطه‌ای را دارد که جزء اولین‌ها ایربادهای بی سیم مجهز به این فناوری است که می‌تواند بسیار مفید باشد. همچنین، این مدل قابلیت پشتیبانی از کد LDAC و جایگزین‌هایی مثل AAC و SBC را دارد. وجود فناوری Just My Voice هم باعث شده که این ایرباد نویز کنسلینگ در مواقعی مثل وزش باد شدید، صدای شما را به خوبی و به صورت کاملاً واضح ضبط کند.

ماندگاری شارژ خود ایرباد Technics EAH-AZ80 به 7 ساعت و ماندگاری شارژ قاب آن به 25 ساعت می‌رسد. البته این ایرباد هم به عنوان یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ، علاوه بر قابلیت‌ها و امکانات جانبی صدایی کامل، دقیق و باجزئیات دارد. این ایرباد در همه شرایط و محیط‌ها، صدای کاملاً واقع گرایانه و منسجمی ایجاد می‌کند. البته صدای این ایرباد انرژی فوق‌العاده زیادی ندارد اما می‌تواند رضایت بسیاری از کاربران را جلب کند. فناوری ANC این مدل هم خوب است اما در حد بهترین‌ها نیست.

طراحی Technics EAH-AZ80 با دقت انجام شده و چندین سری سیلیکونی دارد تا بتوانید صرف نظر از شکل یا اندازه گوشتان، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. پلاستیک مورد استفاده برای ساخت این ایرباد کاملاً قوی و محکم به نظر می‌رسد؛ هر چند وزن هر باد آن 7 گرم و وزن قاب شارژ آن 50 گرم است.

در مجموع، Technics EAH-AZ80 از نظر ارزش خرید جزء بهترین هدفون های بلوتوث حذف نویز فعال محسوب می‌شود. یکسری ایراد جزئی از نظر باتری و ANC در این مدل مشاهده می‌شود اما این ایرباد نسبت به قیمت آن طراحی و عملکرد بسیار خوبی دارد و همه قابلیت‌های آن به بهترین شکل و بدون نقص پیاده سازی شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بهترین هندزفری های گردنی 2024

بهترین ساعت های هوشمند 2024

8. Beats Fit Pro

بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ

  • طراحی آکوستیک: بسته
  • وزن: 5.6 گرم
  • پاسخ فرکانسی: نامشخص
  • درایورها: 9.5 میلی‌متری پویا
  • ماندگاری شارژ: 6 ساعت (ایربادها)، 24 ساعت (قاب شارژ)
  • دلایل خرید: حذف نویز فعال، پشتیبانی از فناوری صدای فضایی در اپل موزیک، ماندگاری شارژ بهتر، تراشه H1 برای استفاده از سیری بدون دست
  • دلایل اجتناب از خرید: ANC می‌توانست قوی‌تر باشد، گران‌تر از استودیو بادز، ممکن است برای بعضی از کاربران چندان راحت نباشد، در دسترس نبودن بعضی قابلیت‌ها برای کاربران اندروید

راهنمای خرید هدفون بی سیم نویز کنسلینگ را با بیتس فیت پرو به پایان می‌بریم که یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ برای ورزشکاران است. بیتس فیت پرو، به نوعی همان ایرپاد پرو است اما با طراحی متفاوت. با خرید این مدل به همه امکانات مخصوص اپل (صدای فضایی و سیری) دسترسی خواهید داشت که البته این قابلیت‌ها فقط مختص کاربران آیفون هستند. ماندگاری شارژ این مدل نسبت به سایر ایربادهای بیتس کمی بیشتر است. خود ایرباد در صورت فعال بودن ANC تا 6 ساعت ماندگاری شارژ دارد و قاب شارژ هم 18 ساعت به آن اضافه می‌کند.

پروفایل صوتی جدید مورد استفاده بیتس، فرکانس‌های بالا و پایین را تقویت کرده و وضوح صدای بسیار خوبی دارد. قابلیت تغییر پویای میکس صدا با حرکت دادن سر، جزء امکانات جذاب این ایرباد است و تجربه‌ای شبیه به حضور در کنسرت ایجاد می‌کند.

همانطور که اشاره شد، این ایرباد برای استفاده حین حرکت و ورزش طراحی شده اما ممکن است استفاده طولانی مدت از آن برای بعضی از کاربران چندان راحت نباشد.

بیتس فیت پرو دارای گواهینامه ضد آب IPX4 است که این مدل را در برابر عرق مقاوم کرده و با اینکه از نظر حذف نویز نسبت به سایر مدل‌های این فهرست برتری ندارد، اما می‌توان نمره قبولی را به آن داد. در مجموع، اگر به دنبال یک ایرباد تولید اپل هستید که برای ورزش در فضای باز و باشگاه بسیار مناسب باشد و بودجه محدودی هم دارید، بیتس فیت پرو می‌تواند یکی از بهترین هندزفری ها با قابلیت ANC برای شما باشد.

جمع‌بندی

امروزه شاهد پیشرفت چشمگیر فناوری تولید ایربادهای نویز کنسلینگ هستیم و خوشبختانه حالا برای حذف صداهای اطراف حین گوش دادن به موزیک، نیازی به خرید هدفون‌های نویز کنسلینگ بزرگ ندارید. خیلی از هدفون‌های درون گوشی که قابلیت حذف نویز فعال را هم ندارند، به دلیل مسدود کردن کانال گوش به صورت فیزیکی، می‌توانند صداهای ناخواسته اطراف را مسدود کنند. امیدواریم که این مطلب به شما برای انتخاب و خرید بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین ایرپاد با نویز کنسلینگ و قیمت مناسب چه مدلی است؟

اگر به دنبال یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ با قیمت مناسب هستید، ما EarFun Air Pro 3 را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین ایرپاد اپل با فناوری نویز کنسلینگ، چه مدلی است؟

ایرپاد پرو 2 یکی از بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ اپل است.

قابلیت نویز کنسلینگ چیست؟

نویز کنسلینگ یا همان حذف صداهای ناخواسته، امروزه تبدیل به یکی از قابلیت‌های استاندارد ایربادهای وایرلس شده و این کار با استفاده از الگوریتم‌های نرم افزاری پیشرفته و پردازنده‌هایی قدرتمند انجام می‌شود. در حذف نویز فیزیکی هم به دلیل مسدود شدن کانال گوش، صداهای ناخواسته حذف می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هندزفری های نویز کنسلینگ چیست؟ به نظر شما کدام یک از این هندزفری‌ها ارزش خرید را دارند؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید