0

یکی دیگر از شرکت‌های ایلان ماسک پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کرد

یکی دیگر از شرکت‌های ایلان ماسک پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کرد
بازدید 222


دوج کوین به لطف ایلان ماسک همچنان در حال گسترش است. و حالا یکی دیگر از شرکت‌های ایلان ماسک به نام Boring Compnay، پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کرد.

مستر بلیط

بر اساس گزارش اخیر CNN، شرکت خدمات زیرساختی و ساخت تونل Boring، پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز نموده است. بر این اساس مشتریان Boring برای خرید سرویس مورد نظر می‌بایست یک کد QR را اسکن کنند.

در حال حاضر، مردم می‌توانند به صورت رایگان وارد تونل‌ها شوند؛ اما شرکت Boring قصد دارد در آینده برای ارائه خدمات خود حق اشتراک دریافت نماید. شرکت Boring یادآور شده است که کسانی که به دوج کوین علاقه ندارند می‌توانند روش‌های پرداخت جایگزین را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید: دوج کوین در سال 2022

پذیرش ارزهای دیجیتال توسط Boring Company

انتظار می‌رود در راستای تکمیل این طرح، بیش از 50 ایستگاه در شبکه تونل عظیمی که زیر لاس وگاس ساخته شده است، مستقر گردد. کمیسیون کلارک (Clark County) در سال گذشته این طرح بلندپروازانه را تصویب کرد.

یکی دیگر از شرکت‌های ایلان ماسک پذیرش ارزهای دیجیتال را آغاز کرد

به گزارش U.Today، ایلان ماسک برای اثبات روند رو به رشد دوج کوین، به عملکرد این میم کوین در سال 2020 اشاره کرد. در آن زمان Dogecoin تنها یک میم کوین بی‌ارزش بود که کاربران تنها برای شوخی نام آن را به زبان می‌آوردند. میم کوین محبوب این روزهای بازار موفقیت عظیمی در سال‌های گذشته به دست آورده است. این موضوع برای شرکت The Boring Company نیز صدق می‌کند.

رشد بزرگترین میم کوین بازار

ایلان ماسک در ماه می (اردیبهشت)، اعلام کرد که اسپیس ایکس به همراه تسلا پذیرش DOGE را از سر خواهند گرفت. بزرگترین میم کوین بازار، با وجود ریزش شدید قیمتی، همچنان شاهد پذیرش رو به رشد در کسب و کارهای مختلف است. طبق داده‌های ارائه شده توسط CoinGecko، این میم کوین اکنون حدود 90.69 درصد از بالاترین رکورد قیمتی خود فاصله گرفته است.

ایلان ماسک در توییتر خود اعلام کرد به هر طریق ممکن و تحت هر شرایطی از دوج کوین حمایت خواهد کرد. ایلان ماسک ماه گذشته اقدام به خرید DogeCoin نمود. قیمت این میم کوین پس از خرید ایلان ماسک به صورت موقت افزایش یافت.

خبرهای اخیر مربوط به شرکت Boring تأثیر چندانی بر قیمت دوج کوین نگذاشته است. طبق داده‌های CoinGecko، بزرگترین میم کوین بازار در 24 ساعت گذشته تنها 2 درصد رشد داشته و اکنون با قیمت 0.068 دلار معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پذیرش ارزهای دیجیتال توسط Boring Company چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید