0

گوگل ممکن است قابلیت Nearby Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند

گوگل ممکن است قابلیت Nearby Share را با Quick Share سامسونگ ادغام کند
بازدید 26

[ad_1]

احتمال دارد گوگل  در آینده این نزدیک، قابلیت Nearby Share خود را با قابلیت مشابه آن یعنی Quick Share سامسونگ ادغام کند و در قالب یک ابزار به کاربران ارائه دهد.

سامسونگ و گوگل در چند سال گذشته در چندین مورد با هم همکاری کرده‌اند. پس از همکاری در توسعه Wear OS 3 طی چند سال پیش، این دو شرکت به صورت مشترک توانستند پروتکل IAMF را توسعه دهند تا با استاندارد Dolby Atmos در بخش صدای فضایی رقابت کند. به نظر می‌رسد که گوگل در حال حاضر قصد دارد سرویس Nearby Share خود را با Quick Share سامسونگ ادغام کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ادغام قابلیت Nearby Share با Quick Share سامسونگ

گزارشی جدید بیان می‌کند که گوگل شروع به تغییر نام سرویس Nearby Share به Quick Share کرده است. توسعه‌دهنده اندروید Kmila Wojciechowska مشاهده کرد که پس از نصب به روزرسانی GMS (خدمات موبایل گوگل) با نسخه 23.50.13، نام Nearby Share به Quick Share تغییر نام داده شده است. اعلانی که نام جدید را معرفی می‌کند همچنین توضیح می‌دهد: “به دنبال نام جدید و آیکونی باشید که بتوانید با دستگاه‌های نزدیک خود اشتراک بگذارید.” گوگل نام این قابلیت را در رابط کاربری اندروید به روز کرده است و آیکون جدید به نظر می‌رسد به شکلی میان طراحی‌های Nearby Share و Quick Share باشد.

قابلیت Nearby Share

کاربران می‌توانند Quick Share را در دسترس همه قرار دهند یا آن را به دستگاه‌های خود و یا دستگاه‌های متصل به مخاطبین خود محدود کنند. در صورت انتخاب گزینه مخاطبین، داده‌ها را با مخاطبین در حساب گوگل خود همگام می‌سازد و امکان به اشتراک گذاشتن فایل با این مخاطبین را فراهم می‌کند. منوی پاپ‌آپ همه دستگاه‌های شما (دستگاه‌هایی که با حساب گوگل شما وارد سیستم شده‌اند) را در بخش اول و دستگاه‌های نزدیک در بخش جداگانه نمایش می‌دهد. بنابراین انتخاب دستگاه‌های خود راحت‌تر است. همچنین می‌توانید محدودیت قابلیت رؤیت Quick Share را به مدت ده دقیقه قرار دهید تا حریم خصوصی بیشتری داشته باشید.

گوگل Nearby Share را در سیستم عامل ویندوز نیز راه‌اندازی کرده است و اگر تغییر نام Quick Share نهایی شود، ممکن است نام Nearby Share برای ویندوز را به Quick Share تغییر دهد. تنها کاری که برای گوگل باقی می‌ماند، راه‌اندازی برنامه Quick Share برای macOS است. این حرکت به گوگل و سامسونگ کمک می‌کند زیرا دستگاه‌ها و سیستم اندروید در کنار ویندوز و احتمالاً سیستم اپل به خوبی کار می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ادغام قابلیت Nearby Share با Quick Share سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید