0

گوگل خط تولید گوشی‌های پیکسل را به ویتنام منتقل می‌کند

گوگل خط تولید گوشی‌های پیکسل را به ویتنام منتقل می‌کند
بازدید 37


بنابر جدیدترین گزارش‌ها، گوگل هم مانند بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری در حال انتقال خط تولید گوشی‌های پیکسل از چین به ویتنام است.

بنابر گزارشی از نیویورک تایمز، بخشی از زنجیره صنعتی غول‌های بزرگ تکنولوژی از جمله اپل و گوگل به مرور در حال انتقال از چین به ویتنام است. حالا رسما مشخص شده که بخشی از تولید جدیدترین گوشی‌های پیکسل در ویتنام انجام خواهد شد.

آبان تتر

گزارش‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد خط مونتاژ گوشی هوشمند پیکسل خود را از کارخانه فاکسکان چین به ویتنام منتقل کند و حتی در حال حاضر، گوگل پیکسل 7 در ویتنام در حال تولید است.

بیشتر بخوانید: گوگل پیکسل تاشو شباهت زیادی به گلکسی فولد دارد

تولید گوشی‌های پیکسل

بنابر این گزارش‌ها، گوگل انتظار داردکه بتواند از طریق تولید در ویتنام نیمی از گوشی‌های پیکسل مورد نیاز خود را عرضه کند. البته گوگل یک گوشی تاشو هم در دست تولید دارد که ممکن است تا سال 2023 به بازار عرضه شود و خط تولید این گوشی قطعا در چین باقی می‌ماند.

درواقع مسئله این است که تولید و مونتاژ قطعات گوشی تاشو از جمله مواردی است که کشورهای کمی در دنیا توان انجام آن را دارند و چین یکی از این کشورها است.

گوگل خط تولید گوشی‌های پیکسل را به ویتنام منتقل می‌کند

البته که در حال حاضر و با وجود شایعات زیادی که درباره گوگل پیکسل فولد در میان است، گوگل خود رسما هیچ خبری در این باره را تایید نکرده است.

در هر حال روند خروج گوگل از چین تا سال 2025 به مراحل پایانی خود می‌رسد. پیش از این اپل نیز خبر از تولید آیفون 14 در هند داده بود. کوپرتینویی‌ها حتی خط تولید آیپد‌ها و اپل واچ را به ویتنام منتقل کردند و به نظر روند خروج آن‌ها از چین بسیار سریع است.

علاوه بر ویتنام، اپل برخی از خطوط تولید آیفون خود را به هند نیز منتقل خواهد کرد. این برای آزمایش توانایی این کشور در ساخت آیفون است. مینگ چی کو ادعا می‌کند که تولید انبوه آیفون 14 اپل در هند در سال جاری هنوز حدود 6 هفته از چین عقب است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره انتقال خط تولید گوشی‌های پیکسل به ویتنام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید