0

گوشی HTC U23 پرو رسما معرفی شد؛ بازگشت شکوهمندانه اچ تی سی به بازار [+قیمت]

گوشی HTC U23 پرو رسما معرفی شد؛ بازگشت شکوهمندانه اچ تی سی به بازار [+قیمت]
بازدید 54


گوشی HTC U23 پرو رونمایی شد. HTC با یک گوشی جذاب و پرچمدار به بازار گوشی‌های هوشمند بازگشته است.

گوشی HTC U23 پرو با مشخصاتی عالی، ویژگی‌هایی جذاب و کاربردی و صفحه‌نمایش OLED معرفی شد. HTC که زمانی در بازار گوشی‌های هوشمند قدرت‌نمایی می‌کرد برای مدت‌زمان زیادی خاموش مانده بود. اما حالا ابن برند جذاب با یک گوشی خوش‌ساخت و پرقدرت به رقابت دنیای گوشی‌های هوشمند بازگشته است. از مشخصات گوشی جدید شرکت اج تی سی می‌توان به صفحه‌نمایش OLED FH وضوح 2400 در 1080 پیکسل، پردازنده Snapdragon 7 Gen 1 و غیره اشاره کرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید:‌ بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان [اردیبهشت 1402]

گوشی HTC U23 پرو معرفی شد

HTC با گوشی U23 Pro به میدان رقابت بازگشته است. این گوشی از پلتفرم مبتنی بر متاورس VIVERSE برخوردار شده و سخت‌افزاری مشابه با بهترین گوشی‌های موجود در بازار دارد. طراحی را باید دوباره به عنوان یکی از نقاط قوت HTC به حساب آورد. پشت این گوشی چهار دوربین در یک ماژول مستطیلی شکل چیده شده‌اند و لوگی HTC خودنمایی می‌کند.

گوشی HTC U23 پرو معرفی شد

مشخصات و قیمت گوشی  HTC U23 Pro

گوشی HTC U23 Pro یک نمایشگر 6.7 اینچی با پنل OLED دارد که تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا 120 هرتزی و وضوح 2400 در 1080 پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر با نسبت تصویر 20:9 طراحی شده و برای محافظت از آن، Gorilla Glass Victus در نظر گرفته شده است.

عملکرد پردازشی این گوشی به عهده تراشه 4 نانومتری Snapdragon 7 Gen 1 گذاشته شده است. پردازنده گرافیکی Adreno 644 نیز کارهای گرافیکی را بر عهده دارد. HTC گوشی U23 Pro را با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی روانه بازار کرده است.

دوربین 108 مگاپیکسلی را باید یکی از ویژگی‌های مهم گوشی اچ تی سی U23 Pro دانست. در کنار این دوربین اصلی، حسگر 8 مگاپیکسلی با لنر اولتراواید، حسگر عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی به چشم می‌خورند. دوربین سلفی نیز از وضوح 32 مگاپیکسلی برخوردار است.

گوشی HTC U23 پرو معرفی شد

تأمین انرژی گوشی اچ تی سی U23 پرو به باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی سپرده شده که از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی‌سیم 15 واتی و فناوری شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در کناره گوشی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری اشاره کرد.

گوشی HTC U23 Pro در رنگ‌های قهوه‌ای تیره و سفید به فروش می‌رسد. HTC برای گوشی U23 Pro قیمت آغازین 552 دلار را تایین کرده است. مدل 12 گیگابایتی نیز با قیمت 585 دلار به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی HTC U23 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید