0

گوشی گلکسی A55 از سیم کارت اسلات microSD پشتیبانی می‌کند

گوشی گلکسی A55 از سیم کارت اسلات microSD پشتیبانی می‌کند
بازدید 9


گوشی گلکسی A55 سامسونگ که از آن به عنوان پرچمدار میان‌رده‌ها یاد می‌شود، در تاریخ 11 مارس به‌طور رسمی معرفی شد. این گوشی در برخی بازارها از همان روز عرضه شد و در هفته‌های آینده به بازارهای دیگر نیز وارد خواهد شد.
گلکسی  هوشمند A55  سامسونگ گران‌ترین مدل در خط تولید است و دلایل قابل توجهی برای این افزایش قیمت دارد. این گوشی تعدادی ارتقاء برجسته نزدیک به سطح پرچمداری را به همراه دارد. از جمله طراحی با کیفیت‌تر که شامل یک چهارچوب فلزی و حفاظت از شیشه با استفاده از فناوری Gorilla Glass Victus+ می‌شود، یک تراشه جدید اگزینوس قدرتمند با یک GPU بر پایه معماری گرافیکی RDNA از AMD و تا 12 گیگابایت حافظه RAM.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2024

مشخصات گوشی گلکسی A55

سامسونگ تمامی مشخصات و ویژگی‌های اصلی گلکسی A55 پیش از این لو رفته با این حال چند ویژگی‌ای که کمتر مورد بحث قرار گرفته وجود دارد که ممکن است از دیدگاه شما نادیده گرفته شده باشند.

به عنوان مثال، آیا می‌دانید گلکسی A55 از پشتیبانی eSIM برخوردار است؟ گلکسی A54 اولین گوشی در خط A5x بود که علاوه بر شکاف‌های سیم فیزیکی، یک سیم جاسازی شده را نیز داشت و A55 نیز دارای آن است.
گلکسی A55 همچنین یک شکاف microSD با پشتیبانی از کارت‌های تا 1 ترابایت دارد. از آنجایی که این گوشی یک تسمه SIM ترکیبی دارد، شما نمی‌توانید همزمان از شکاف microSD و دو سیم کارت فیزیکی استفاده کنید.

اما اینجاست که eSIM می‌تواند مفید باشد، حداقل اگر ارائه دهنده مورد نظر شما eSIM ارائه می‌کند.شما همچنین باید بررسی کنید که آیا گلکسی A55 دارای eSIM در کشور شما است یا خیر. گلکسی A54 در تمام بازارها این ویژگی را نداشت و احتمالاً A55 نیز نخواهد داشت. سامسونگ لیست رسمی بازارهایی که پشتیبانی از eSIM ندارند را ارائه نمی‌دهد، اما هنگامی که گلکسی A55 در کشور شما عرضه می‌شود، می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت رسمی سامسونگ و بررسی مشخصات گوشی، اطلاعات درباره پشتیبانی از eSIM را بدست آورید.

بیشتر بخوانید: 

نظرات خود را در رابطه با مشخصات گوشی گلکسی A55 سامسونگ با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید