0

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو (Honor Magic 6 Pro) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو (Honor Magic 6 Pro) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]
بازدید 17


گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو (Honor Magic 6 Pro) رسما معرفی شد. این دستگاه در مشخصات از انتظارها هم فراتر رفته و ظاهرا ما با یک گوشی درجه یک و تمام عیار روبرو هستیم!

بالاخره انتظارها به پایان رسید و آنر از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی آنر Magic 6 Pro در کنار آنر Magic 6 در چین رونمایی کرد. در ادامه به بررسی مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت آنر مجیک 6 پرو می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو

آنر Magic 6 Pro دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.8 اینچی OLED LTPO (نمایشگر 8T LTPO) با وضوح 2800 در 1280 پیکسل (فول‌اچ‌دی پلاس) و نرخ نوسازی تطبیقی ​​1 تا 120 هرتز است. این صفحه نمایش روشنایی 1600 نیت و حداکثر روشنایی استثنایی 5000 نیت را ارائه می‌دهد.

این نمایشگر اولین صفحه نمایشی است که در آن از فناوری نمایشگر LTPO کم مصرف استفاده شده و از فناوری دالبی ویژن (Dolby Vision) نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، یک لایه محافظ صفحه ضخیم Rhinoceros Glass روی آن کشیده شده و استاندارد ضد سقوط پنج ستاره Swiss SGS، ایمنی و دوام بیشتر آن را تضمین می‌کند.

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو
آنر مجیک 6 پرو

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو در بخش سخت‌ افزار به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شده و گواهی عملکرد نرم و روان طولانی مدت Swiss SGS را دریافت کرده است. بخش نرم‌ افزار این گوشی بر پایه رابط کاربری جدید آنر یعنی MagicOS 8.0 کار می‌کند که با ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی خود در جهت تعامل یکپارچه و بیشتر انسان و محصولات هوشمند در حرکت است. این گوشی در پیکربندی‌های مختلف، از جمله 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی در بازار موجود خواهد شد.

در پنل پشتی Honor Magic 6 Pro یک ماژول دوربین سه‌گانه به چشم می‌خورد. یکی از آنها دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی اولترا داینامیک با فوکوس سریع و دقیق، دیافراگم متغیر f/1.4 تا f/2.0 (برای عملکرد خوب در نور کم) و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر OIS است.

دیگری یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر عریض است. اما برجسته‌ترین دوربین در این مجموعه، لنز تله فوتو اولترا پریسکوپ 180 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابر، زوم دیجیتال شگفت‌انگیز 100 برابر و لرزش‌گیر OIS است که تصاویر را حتی در زوم بالا به صورت واضح و ثابت ثبت می‌کند.

در پنل جلویی یک سنسور 50 مگاپیکسلی TOF داخل بریدگی کپسولی قرار گرفته که انتظار می‌رود با قابلیت سنجش عمق، تصاویر سلفی‌ با کیفیتی را به ثبت برساند. در واقع تمام دوربین‌ها روی هم، سه سبک تصویربرداری مختلف را پوشش می‌دهند: واضح (vivid)، طبیعی (natural) و بافت (textured).

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو
Honor Magic 6 Pro

در سری آنر مجیک 6 از تراشه RF C1+ استفاده شده که سرعت انتقال و دریافت را به ترتیب 41 درصد و 51 درصد افزایش می‌دهد. علاوه بر این، مدل پرو این سری با پشتیبانی از Honor Hongyan Communication امکان اتصال مستقیم سرویس ماهواره‌ای به ماهواره‌های TianTong را فراهم می‌کند.

برقراری این اتصال، ارتباط صوتی آنی و ارسال پیامک دو طرفه را امکان پذیر می‌کند و سریع‌ترین اتصال ماهواره‌ای در صنعت گوشی‌های هوشمند را با 40 درصد بهبود سرعت و 50 درصد کاهش مصرف انرژی در حالت آماده به کار، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، Honor Magic 6 Pro با شبکه اتصالی 5G سازگار است و از خدمات تلفن گوگل (GMS) نیز پشتیبانی می‌کند.

همچنین این گوشی با داشتن پنج فناوری پیشرفته، از جمله کاهش نور PWM با فرکانس فوق‌العاده بالا در 4320 هرتز، محافظت از چشم در نور طبیعی، صفحه‌ نمایش سازگار با خواب، کاهش نور آبی در سطح سخت‌افزار و رنگ طبیعی نمایشگر، محافظت کامل از چشم را ارائه می‌کند. این دستگاه گواهی‌های مختلفی نیز برای محافظت از چشم دریافت کرده که از میان آنها می‌توان به استاندارد جهانی Rhine TÜV آلمان و تست راحتی بصری VICO A+ اشاره کرد.

انرژی مورد نیاز آنر مجیک 6 پرو توسط یک باتری بزرگ 5600 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 80 واتی و شارژ بی‌سیم 66 واتی تامین می‌شود. شارژ کامل این باتری در حالت عادی 39 دقیقه و در حالت شدید 36 دقیقه طول می‌کشد. وجود تراشه Honor E1 باعث شده که بهره‌وری انرژی بهبود یابد و سیستم مدیریت انرژی Honor Dujiangyan نیز عملکرد کلی و بهره‌وری انرژی را بهینه‌سازی کرده است.

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو

گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو در پنج رنگ جذاب و دیدنی آبی، بنفش، سفید، سبز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. نحوه قیمت‌گذاری این دستگاه در بازار به شرح زیر خواهد بود:

  • نسخه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 5699 یوان (معادل 803 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 6199 یوان (معادل 873 دلار)
  • نسخه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی با قیمت 6699 یوان (معادل 944 دلار)

پیش‌فروش این گوشی از امروز یعنی 11 ژانویه 2024 از ساعت 21:08 آغاز خواهد شد و در نهایت در تاریخ 18 ژانویه 2024 (28 دی 1402) در ساعت 10:08 فروش اولیه شروع می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این گوشی، از طریق پلتفرم‌هایی مانند فروشگاه آنلاین و رسمی آنر و سایر خرده‌فروشی‌های مجاز اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید