0

گوشی وان پلاس 13 با یک طراحی منحصربه‌فرد به بازار می‌آید

گوشی وان پلاس 13 با یک طراحی منحصربه‌فرد به بازار می‌آید
بازدید 30


کمپانی وان پلاس برنامه‌های متفاوتی برای پرچمدار جدیدش دارد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که گوشی وان پلاس 13 با یک طراحی متفاوت به بازار عرضه می‌شود.

بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل در حال آزمایش گوشی‌های جدید خود با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند. این گوشی‌ها به احتمال زیاد در سه ماهه چهارم سال 2024 به بازار می‌آیند.

تنها تفاوت پرچمدارهای نسل جدید با نسل‌های قبلی در تراشه‌های قدرتمند نیست؛ بلکه شرکت‌های مختلف تلاش می‌کنند در سبک طراحی‌های خود نیز تغییراتی ایجاد کنند. وان پلاس یکی از همین کمپانی‌های بزرگ است که می‌خواهد توجه کاربران را به طراحی جدید وان پلاس 13 جلب کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


وان پلاس در حال آزمایش OnePlus 13 جدید و متفاوت

گوشی وان پلاس 12 که یکی از بهترین گوشی های وان پلاس 2024 به حساب می‌آید، به‌تازگی در بازارها عرضه شده و با رقیبان بزرگی همچون گلکسی S24 Ultra و شیائومی 14 پرو رقابت می‌کنند. این گوشی هنوز در تمامی بازارها عرضه نشده؛ با این‌حال، اخبار و گزارش‌های گوشی وان پلاس 13 بر سر زبان‌ها افتاده است. دیجیتال چت استیشن یکی از افشاگرهای معروف است که اخیرا اطلاعاتی را درباره پرچمدار جدید وان پلاس فاش کرده است.

وان پلاس در حال آزمایش OnePlus 13 جدید و متفاوت

دیجیتال چت استیشن مدعی شده که وان پلاس در حال تست اسنپدراگون 8 نسل 4 روی نمونه اولیه گوشی جدیدش است و می‌خواهد این موبایل را با زبان طراحی متفاوت به بازار عرضه کند.

شایع شده که این گوشی از لولای فولاد ضد زنگ و طراحی دایره‌ای deco در سمت چپ بالای پنل برخوردار نیست. هنوز مشخص نیست که این ادعا تا چه اندازه صحت دارد. البته، اصلا عجیب نیست که وان پلاس بخواهد گوشی OnePlus 13 را با طراحی کاملا جدید و متفاوت به بازار ارائه کند. با این‌حال، در آینده و با انتشار اخبار و گزارش‌های بیشتر، درستی یا نادرستی این ادعا بیشتر مشخص می‌شود.

درباره مشخصات اسنپدراگون 8 نسل 4 هم باید گفت که این تراشه جدید احتمالا عملکردی نزدیک به تراشه اپل M3 خواهد داشت. گفته می‌شود که تجربه کار با این پردازنده شبیه به سیستم روی تراشه A16 اپل خواهد بود.

اخیرا امتیازهای این تراشه در گیک‌بنچ 6 نیز فاش شده که نشان می‌دهد نسل جدید گوشی‌های اندرویدی بسیار قدرتمند خواهند شد؛ با این‌حال، هنوز زود است که بخواهیم راجع به تمامی قابلیت‌ها و ویژگی‌های تراشه جدید قضاوت کنیم.

تولیدکننده‌های دیگر، از جمله شیائومی نیز در حال آزمایش گوشی‌های جدید با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 هستند. اگر اخبار و گزارش‌ها صحت داشته باشند، کاربران قطعا با امیدواری بیشتری منتظر نسل جدید اسمارت ‌فون‌ها می‌مانند. سه ماهه چهارم سال 2024 بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

نظر شما درباره گوشی جدید وان پلاس و تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 4 چیست؟ آیا این تراشه واقعا می‌تواند مثل پردازنده قدرتمند Apple M3 باشد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید