0

گوشی وان پلاس نورد N30 SE فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

گوشی وان پلاس نورد N30 SE فایوجی با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد
بازدید 25

[ad_1]

شرکت وان پلاس از یک گوشی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه رونمایی کرد. این گوشی وان پلاس نورد N30 SE فایوجی نام دارد و به تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک مجهز شده است.

هفته گذشته شرکت وان پلاس از محصولات جدید خود یعنی وان پلاس 12، وان پلاس 12R و هدفون بی سیم بادز 3 (Buds 3 TWS) در سطح جهانی رونمایی کرد. اکنون این برند، بی سر و صدا  و در سکوت خبری محصول جدیدی را روانه بازار کرده است.

این گوشی در بازارهای جهانی OnePlus Nord N30 SE 5G نام دارد و به ‌عنوان جانشین نورد N20 SE (معرفی شده در سال 2022) وارد بازار می‌شود. این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود ارتقاهایی داشته که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس نورد N30 SE فایوجی

وان پلاس Nord N30 SE 5G که در نهایت سکوت در وب‌سایت رسمی وان پلاس قرار گرفته، دارای یک صفحه نمایش 6.72 اینچی LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس است که در قسمت مرکزی بالای آن یک سوراخ پانچ برای نگهداری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

در پنل پشتی این گوشی یک جزیره دوربین مستطیلی شکل به چشم می‌خورد که دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این گوشی برخلاف سایر گوشی‌های وان پلاس، فاقد نوار لغزنده هشدار و جک هدفون 3.5 میلی‌متری است.

وان پلاس نورد N30 SE فایوجی

وان پلاس نورد N30 SE 5G به تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک مجهز شده که از اتصال 5G پشتیبانی می‌کند و نسبت به تراشه هلیو G35 موجود در نسل قبلی، یک ارتقای بزرگ محسوب می‌شود. قدرت این تراشه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تکمیل می‌شود.

انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی تامین می‌شود. بخش نرم افزار گوشی نیز بر پایه رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 کار می‌کند.

متاسفانه هیچ اطلاعاتی درباره قیمت گوشی وان پلاس نورد N30 SE فایوجی و یا بازارهای هدف آن منتشر نشده اما به احتمال زیاد این گوشی در مناطقی که نسل قبلی آن در دسترس بوده، موجود خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی وان پلاس نورد N30 SE فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید