0

گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 احتمالاً با اسنپدراگون 8s نسل 3 عرضه می‌شود

گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 احتمالاً با اسنپدراگون 8s نسل 3 عرضه می‌شود
بازدید 12


گزارش‌ها حاکی از آن است که شرکت Realme در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند جدید به نام‌های ریلمی GT Neo 6 و ریلمی GT Neo 6 SE برای بازار چین است. گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 با چیپ‌ست اسندراگون 8s نسل 3 (نام موقت) و گوشی ریلمی GT Neo 6 SE با اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 مجهز خواهند بود.

ماه گذشته، یک گوشی Realme با شماره مدل RMX3851 در پایگاه داده پلتفرم ارزیابی عملکرد گیکبنچ شناسایی شد. مشخص شد که این دستگاه از چیپ‌ست آینده اسنپدراگون 8s نسل 3 بهره‌منده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ریلمی 12x گواهی‌های EEC و Camera FV-5 را دریافت کرد

مشخصات گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6

شایعه‌هایی در خصوص مشخصات ریلمی GT Neo 6 وجود دارد که نشان می‌دهند این دستگاه با چیپ‌ست Snapdragon 8s Gen 3 عرضه خواهد شد. بنابراین، شماره مدل RMX3851 به این گوشی تعلق دارد. احتمالاً نسخه چینی این دستگاه شماره مدل RMX3850 را خواهد داشت.

Realme RMX3851 اخیراً در پایگاه داده‌های سازمان تصدیق و تایید TKDN اندونزی و EEC اروپا شناسایی شده که حالا همان دستگاه مجوزی از مراجع مربوطه در هند دریافت کرده است. لیست شرکت BIS اشاره خوبی به این دارد که پس از مدل‌های ریلمی GT Neo 3 و GT Neo 3T که در سال 2022 معرفی شدند، این کشور بالاخره یک گوشی جدید سری GT Neo را دریافت خواهد کرد.

طبق لیست گیک‌بنچ، ریلمی GT Neo 6 از تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 با 16 گیگابایت حافظه و اندروید 14 استفاده خواهد کرد

گفته می‌شود که این دستگاه از پنل OLED با رزولوشن 1.5K و نرخ تازه‌سازی 144Hz پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته شده که دستگاه دارای مشخصات دیگری نیز مانند 24 گیگابایت RAM LPDDR5x، 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 و شارژ 100 وات خواهد بود. طبق مشاهده‌هایی که در پایگاه داده camera-fv5 انجام شده، دستگاه هوشمند ریلمی GT Neo 6 دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات گوشی هوشمند ریلمی GT Neo 6 چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید