0

گوشی میانرده آنر پلی 8T معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی میانرده آنر پلی 8T معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
بازدید 57

[ad_1]

گوشی میانرده آنر پلی 8T با مشخصات قابل توجهی مانند نمایشگر ال‌سی‌دی، باتری بزرگ، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی به صورت رسمی معرفی شد.

شرکت آنر از گوشی میان رده جدید خود با نام آنر پلی 8T در بازار چین رونمایی کرد. این گوشی در واقع نسخه تغییر یافته آنر پلی 50 پلاس (با تراشه دایمنسیتی 6020 مدیاتک) است که اوایل ماه جاری در چین معرفی شد. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت و مشخصات فنی گوشی میانرده آنر پلی 8T

آنر پلی 8T دارای یک صفحه نمایش 6.8 اینچی IPS LCD با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی 850 نیتی است. طراحی پشتی این گوشی جلوه خاص و ویژه‌ای به آن بخشیده چرا که یک بافت متمایز با پرتوهای نور و سایه درهم تنیده را به نمایش می‌گذارد. برای امنیت بیشتر کاربران یک اسکنر اثر انگشت در کناره دستگاه قرار داده شده است.

گوشی میانرده آنر پلی 8T

پلی 8T در بخش سخت افزار به چیپست دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز شده و از حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x، هشت گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. این گوشی از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 35 واتی تغذیه می‌کند که شرکت آنر دوام و عمر مفید آن را تا سه سال تضمین کرده است. طبق گفته این برند، زمانی که Play 8T به طور کامل شارژ شود، قادر است 123 ساعت پخش بی‌وقفه موسیقی، 10 ساعت بازی و یا 55 ساعت مکالمه را ارائه دهد.

از دیگر ویژگی‌های کلیدی آنر پلی 8T می‌توان به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین کمکی 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، بلندگوهای استریو دوگانه برای تجربه صوتی و تصویری همه جانبه و رابط کاربری Magic OS 7.2 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد.

گوشی میانرده آنر پلی 8T

آنر پلی8T در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و سبز در دو نسخه با 8 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم / 256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. قیمت هر کدام از این مدل‌ها به ترتیب برابر 1099 یوان (معادل 150 دلار) و 1299 یوان (معادل 178 دلار) خواهد بود. در حال حاضر این دستگاه برای پیش‌ سفارش در چین در دسترس علاقه‌‌مندان قرار گرفته و فروش نهایی آن از تاریخ 23 اکتبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی میانرده آنر پلی 8T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید