0

گوشی ریلمی نوت 50 (Realme Note 50) گواهی TUV Rheinland را دریافت کرد

گوشی ریلمی نوت 50 (Realme Note 50) گواهی TUV Rheinland را دریافت کرد
بازدید 39


گوشی ریلمی نوت 50 پس از اخذ گواهی NBTC تایلند، گواهی TUV Rheinland را دریافت کرد. این دستگاه به احتمال زیاد یک گوشی اقتصادی خواهد بود.

روز گذشته گزارشی منتشر شد که به ظاهر شدن یک گوشی جدید از ریلمی با نام ریلمی نوت 50 با شماره مدل RMX3834 در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند اشاره می‌کرد. طبق لیست منتشر شده در این وب‌سایت، این دستگاه فاقد اتصال فایوجی بوده و تنها به اتصال LTE متکی خواهد بود. اکنون این گوشی گواهی TUV Rheinland را نیز دریافت کرده که برخی از مشخصات کلیدی آن مانند ظرفیت و توان باتری را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی ریلمی نوت 50

طبق اطلاعات موجود در وب‌سایت صدور گواهی TUV Rheinland، ظرفیت باتری گوشی Realme Note 50 برابر با 4890 میلی آمپر ساعت خواهد بود. با این حال، این امکان وجود دارد که سرعت شارژ این گوشی بسیار کند بوده و حدودا 10 وات باشد.

گوشی ریلمی نوت 50
گواهی گواهی TUV Rheinland گوشی ریلمی نوت 50

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این گواهی‌ها به دست نیامده اما افشاگری به نام Paras Guglani، با استناد به منابع داخلی این شرکت، مدعی شده که ریلمی Note 50 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی LCD با وضوح اچ‌دی پلاس و بریدگی قطره‌ای شکل خواهد بود.

علاوه بر این گفته می‌شود که این گوشی هوشمند از تنظیمات دوربین دوگانه پشتی با دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین ثانویه 0.8 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. در پنل جلویی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی وجود خواهد داشت.

تا اینجا می‌دانیم که گوشی جدید ریلمی به یک پردازنده از یونیساک مجهز خواهد شد اما متاسفانه مدل این پردازنده هنوز نامشخص است. این افشاگر می‌گوید که ریلمی نوت 50 از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار خواهد بود و در بخش نرم افزار رابط کاربری Realme T UI (نسخه ضعیف‌تر رابط کاربری اصلی Realme UI) را اجرا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که اکثر این اطلاعات منبع رسمی ندارند و به تایید شرکت سازنده نرسیده‌اند. با این حال با کمی دقت به این مشخصات متوجه می‌شویم که Realme Note 50 در دسته گوشی‌های اقصادی و مقرون به صرفه ریلمی قرار می‌گیرد و احتمالا قیمت آن بین 7000 تا 8000 روپیه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی ریلمی نوت 50 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید