0

گوشی رهبر کره شمالی خبرساز شد! [+عکس]

گوشی رهبر کره شمالی خبرساز شد! [+عکس]
بازدید 42

[ad_1]

تصویری از گوشی رهبر کره شمالی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد شخص اول کره نیز از یک گوشی تاشو استفاده می‌کند. مدل گوشی کیم جونگ اون چیست؟

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی، چند روز پیش در مراسم رونمایی از جدیدترین و قدرتمندترین موشک بالستیک کشورش شرکت کرد. در این مراسم چیزی که عجیب به نظر می‌رسید تصویر یک گوشی تاشو بر روی میز وی بود که در فضای مجازی و رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای داشت و نشان می‌دهد او نیز علاقه فراوانی به این مدل گوشی‌ها دارد.

اما گمانه‌زنی‌ها در این مورد زیاد شده و بسیاری می‌گویند که این گوشی یکی از گوشی‌های Galaxy Z Flip سامسونگ یا گوشی‌های Huawei Pocket S است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو [خرداد 1402]

گوشی رهبر کره شمالی چیست؟

عکس‌هایی که روز پنجشنبه توسط روزنامه رسمی Rodong Sinmun منتشر شد، چیزی شبیه به یک گوشی نقره‌ای تاشو در پوشش چرمی مشکی را نشان می‌دهد که به طرز چشمگیری شبیه به دستگاه‌های Galaxy Z Flip سامسونگ یا گوشی‌های Huawei Pocket S است.

عکس مربوط به پرتاب روز چهارشنبه موشک بالستیک قاره‌پیمای سوخت جامد Hwasong-۱۸ (ICBM) فوراً گمانه‌زنی‌هایی را در مورد اینکه این تلفن از کجا آمده است، ایجاد کرد.

کیم جونگ اون نیز از یک گوشی تاشو استفاده می‌کند

روزنامه Joongang Ilbo کره جنوبی گزارش داد:

«اگر شیء موجود در عکس یک تلفن تاشو باشد، به احتمال زیاد به طور مخفیانه از طریق چین به کره شمالی قاچاق شده است.»

کره شمالی تحت تحریم‌های سازمان ملل از واردات یا صادرات دستگاه‌های الکترونیکی منع شده است. علاقه کیم‌جونگ اون به ابزارها در گذشته بسیاری از توجهات را به خود جلب کرده‌است؛ او پیش‌تر نیز در حال استفاده از محصولات اپل، از جمله آی‌پد و مک‌بوک، دیده شده‌ بود.

همه این‌ها در حالی است که بر اساس داده‌های ژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) تنها حدود ۱۹ درصد از جمعیت کره شمالی به تلفن‌های همراه دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ گوشی رهبر کره شمالی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید