0

گوشی جدید ریلمی در راه است؛ سری ریلمی نوت 50 به بازار می‌آید؟

گوشی جدید ریلمی در راه است؛ سری ریلمی نوت 50 به بازار می‌آید؟
بازدید 23

[ad_1]

به زودی با گوشی جدید ریلمی آشنا خواهیم شد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که گوشی جدیدی با نام احتمالی ریلمی نوت 50 در راه است.

بر اساس اطلاعات موجود در پلتفرم صدور گواهی NBTC تایلند، این امکان وجود دارد که ریلمی گوشی جدیدی را به مجموعه اسمارتفون‌های خود اضافه کند. در واقع در لیست‌های این پلتفرم، به تازگی دستگاهی با نام Realme Note 50 با شماره مدل RMX3834 ظاهر شده و به همین دلیل گفته می‌شود که این واقعه سرآغازی برای سری جدید نوت ریلمی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی جدید ریلمی

اگر به یاد داشته باشید در ماه نوامبر 2023، دستگاهی با همین شماره مدل در وب‌سایت Eurasian Economic Commission (EEC) قرار گرفت. با این حال، این گواهینامه جزئیاتی را درباره مشخصات یا ویژگی‌های این گوشی فاش نمی‌کرد.

گوشی جدید ریلمی
گواهی NBTC گوشی جدید ریلمی (ریلمی نوت 50)

همان‌طور که می‌دانید Realme در حال حاضر در تلاش است تا با خط تولیدهای مختلف خود جوابگوی طیف گسترده‌ای از اقشار جامعه و محدوده‌های قیمتی باشد. برای مثال سری C اقتصادی و مقرون به صرفه این شرکت، قشر ضعیف‌تر جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد، در حالی که سری شماره‌بندی شده این شرکت مانند ریلمی 12 در دسته گوشی‌های میان رده بازار قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، کاربرانی که قدرت خرید بالایی دارند و به قولی پولدار هستند، می‌توانند از خط تولید GT و مدل‌های پرچمداری مانند GT 5 Pro استفاده کنند. علاوه بر این، یک سری V نیز وجود دارد که تنها در انحصار بازار چین است.

گوشی جدید ریلمی
گواهی EEC گوشی جدید ریلمی

حالا با این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که برنامه‌های این شرکت برای ارائه یک گوشی هوشمند جدید به کجا می‌رسد و سری نوت ریلمی در کدام دسته از گوشی‌های این شرکت قرار خواهد گرفت.

علاوه بر این، ریلمی در نظر دارد که در روزهای آینده گوشی جدیدی را به بازار هند وارد کند. همچنین اعلامیه‌ای در شبکه اجتماعی این شرکت منتشر شده که به تاریخ معرفی سری ریلمی 12 مربوط می‌شود.

جهت اطلاع بیشتر بهتر است بدانید که تاکنون، دو دستگاه از سری Realme 12 یعنی ریلمی 12 پرو و ریلمی 12 پرو پلاس در سایت‌های مختلف صدور گواهی در سراسر جهان مشاهده شده‌اند. انتظار می‌رود که گوشی Realme 12 Pro با چیپست اسنپدراگون 7 نسل 3 کوالکام و دوربین تله فوتو 32 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابر به بازار عرضه شود. از طرف دیگر گفته می‌شود که نسخه پرو پلاس دارای یک لنز تله فوتو با رزولوشن 64 مگاپیکسل و زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی جدید ریلمی چیست؟ به نظر شما سری نوت به دسته گوشی‌های ریلمی اضافه خواهد شد؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید