0

گوشی جدید بیل گیتس باز هم یک محصول تاشو است!

گوشی جدید بیل گیتس باز هم یک محصول تاشو است!
بازدید 48


گوشی جدید بیل گیتس بازهم یک گوشی تاشو قدرتمند و دوست‌داشتنی است. آقای گیتس نشان داده که علاقه خاصی به این محصولات دارد.

شاید برایتان جالب باشد که گوشی جدید بیل گیتس از چه برندی است؟ بیل گیتس یکی از ثروتمندترین افراد روی کره زمین است که چندین سال پیاپی نیز عنوان ثروتمندترین فرد جهان را یدک می‌کشید. او تا 5 سال پیش علاقه‌ای به داشتن گوشی‌های هوشمند نداشت. ولی با راه‌اندازی صفحه اینستاگرامش همه‌چیز برعکس شد.

در مدت زمان بسیار کوتاهی، صفحه او نظاره‌گر سیل عظیم دنبال‌کننده‌ها شد و به طور رسمی شروع به فعالیت در اینستاگرام کرد. از این‌رو این مولتی میلیاردر احساس نیاز به یک گوشی هوشمند مناسب کرد. جالب است بدانید که بیل گیتس اکنون از گوشی تاشوی گلکسی Z Fold4 استفاده می‌کند اما خودش پول این دستگاه را نداده، بلکه رئیس کمپانی سامسونگ این گوشی را به او هدیه داده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سامسونگ 2022

گوشی جدید بیل گیتس یک گوشی تاشو از سامسونگ است

بنیان‌گذار مایکروسافت، گوشی شخصی خود را از گلکسی زد فولد ۳ به گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ ارتقا داده است. اما این گوشی جدید توسط رئیس سامسونگ به او هدیه داده شد.

بیل‌گیتس اگرچه یکی از تاثیرگذارترین افراد جهان است؛ اما همچنان تعامل با دنبال‌کنندگان را به ردیت ترجیح می‌دهد. سال گذشته، گیتس از طریق انجمن ردیت اعلام کرد که از گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ برای کارهای روزمره‌اش استفاه می‌کند. نکته‌ی جالب اینکه، او چگونه به‌جای انتخاب سرفیس دوئو مایکروسافت، گوشی تاشدنی سامسونگ را انتخاب کرده است. به‌گفته‌ی وی: «زد فولد ۳ تعادل مناسبی بین گوشی و کامپیوتر قابل حملش فراهم می‌کند.»

گوشی جدید بیل گیتس یک گوشی تاشو از سامسونگ است

 

به‌گزارش androidauthority، بیل گیتس ظاهرا گلکسی زد فولد ۳ خود را به گلکسی زد فولد ۴ ارتقا داده است. ب ااینکه می‌توان استدلال کرد که این ارتقا به‌اندازه‌ی کافی چشمگیر نیست؛ اما این گوشی‌های تاشدنی از نظر طراحی و کیفیت ساخت کلی، بهبودهای عمده‌ای را به خود دیده‌اند؛ بنابراین، گامی خوب در آینده به‌حساب می‌آید.

به‌هرحال، این‌بار بیل گیتس گلکسی زد فولد ۴ را از لی‌جی یونگ، رئیس سامسونگ در کره جنوبی دریافت کرد. بنیان‌گذار مایکروسافت با تمجید از گوشی هوشمند سامسونگ گفت:

طبیعتا من از Outlook و بسیاری از نرم‌افزارهای مایکروسافت روی آن استفاده می‌کنم. اندازه صفحه‌نمایش باعث می‌شود که من از تبلت استفاده نکنم؛ بلکه فقط گوشی و رایانه شخصی ویندوزی قابل حملم را به‌کار بگیرم.

همچنین از گیتس پرسیده شد که آیا اطلاعی از برنامه‌های مایکروسافت برای سرفیس دوئو بعدی دارد یا خیر؛ اما متاسفانه آن‌طور که شایعات اعلام کرده‌اند، گیتس نتوانست تأیید کند که آیا این شرکت در حال کنار گذاشتن سبک طراحی دو نمایشگره برای سرفیس دوئو است یا خیر. او در ادامه فاش کرد که از سرفیس استودیو به عنوان دستگاه دسکتاپ خود استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره گوشی جدید بیل گیتس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید