0

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با قابلیت اتصال ماهواره ای وارد بازار خواهد شد

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ با قابلیت اتصال ماهواره ای وارد بازار خواهد شد
بازدید 16

[ad_1]

بر اساس گزارش‌هایی که در مراجع صدور گواهی‌های مختلف منتشر شده، گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ (Xiaomi Mix Flip) با سخت‌افزار قدرتمند و ارتباط ماهواره‌ای وارد بازار خواهد شد.

این روزها شایعاتی درباره شیائومی شنیده می‌شوند که به وجود یک گوشی تاشو جدید اشاره دارند. انتظار می‌رود که دستگاه مورد بحث دارای طراحی تاشوی طولی باشد و با نام شیائومی Mix Flip عرضه شود. حال گزارش‌هایی در یک پلتفرم صدور گواهی چینی منتشر شده که جزئیاتی را درباره مشخصات این گوشی فاش کرده است. در ادامه به شرح اطلاعات فاش شده می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گواهی MIIT گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

به تازگی گوشی Xiaomi Mix Flip در مرجع صدور گواهی MIIT چین ظاهر شده است. با نگاهی به اطلاعات قرار گرفته در این پایگاه اطلاعاتی، متوجه می‌شویم که گوشی تاشوی شیائومی میکس فلیپ با شماره مدل 2311BPN23C (همان شماره مدلی که در پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز قرار گرفته) با قابلیت اتصال و ارتباط ماهواره‌ای وارد بازار خواهد شد.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ
گواهی MIIT گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

این ویژگی جدید و محبوب در اکثر گوشی‌های پرچمدار اخیر اعمال شده، از این رو راه یافتن آن به این گوشی تاشو نیز تعجب‌آور نیست. متأسفانه، گواهی MIIT جزئیات دیگری را درباره سایر مشخصات این دستگاه فاش نمی‌کند. اگرچه یک افشای قبلی از افشاگری به نام Digital Chat Station، برخی از مشخصات کلیدی Mix Flip را لو داده است. برای مثال شایعه شده که این گوشی به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز خواهد شد.

رندرهای شیائومی Mix Flip نیز یک ایده کلی از طراحی احتمالی این گوشی را به ما ارائه داده است. ظاهرا در قسمت پشتی این گوشی یک ماژول دوربین سه‌گانه به صورت افقی وجود خواهد داشت که انتظار می‌رود یک لنز تله فوتو با زوم 3 برابر را در خود جای دهد.

گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ
رندر گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ

یک صفحه نمایش خارجی کوچک درست در زیر ماژول دوربین پشتی قرار خواهد گرفت. در پنل جلویی نیز یک صفحه نمایش تاشو بلند با یک سوراخ پانچ مرکزی برای دوربین سلفی وجود خواهد داشت. این تمام اطلاعاتی است که تا به امروز منتشر شده، بنابراین در به‌روزرسانی‌های آینده همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی تاشو شیائومی میکس فلیپ چیست؟ آیا این گوشی در حد و اندازه رقبای خود مانند گلکسی زد فلیپ در بازار گوشی‌های هوشمند ظاهر شود؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید