0

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ با طراحی پورشه معرفی شد [+ مشخصات و قیمت]

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ با طراحی پورشه معرفی شد [+ مشخصات و قیمت]
بازدید 36

[ad_1]

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ با طراحی پورشه معرفی شد؛ آنر از این گوشی‌ فوق‌زیبای هوشمند با پردازنده اسنپدراگون سفارشی 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی طی مراسمی که در چین برگزار شد، رونمایی کرد.

آنر به گسترش خانواده تلفن‌های هوشمند خود ادامه می‌دهد. این شرکت در رویدادی که امروز در چین برگزار شد، مدل‌های جدید مجیک 6 و مجیک 6 پرو را معرفی کرد. با این حال، شگفتی‌های سازنده چینی به این موارد محدود نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: گوشی پرچمدار آنر مجیک 6 پرو (Honor Magic 6 Pro) معرفی شد [+ قیمت و مشخصات فنی]

مشخصات فنی گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ پورشه دیزاین

از آنجایی چرا که در کنار این دو مورد از آنر که مدتی در بازار گوشی‌های هوشمند تاشو رقابت می‌کرد، از مجیک V2 RSR‌ رونمایی کرد. نسخه 16 گیگابایتی با 1 ترابایت حافظه‌داخلی 15999 یوان قیمت دارد و به زودی عرضه عمومی خواهد شد.

گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ با طراحی پورشه معرفی شد [+ مشخصات و قیمت]

در قلب تپنده‌ی این گوشی از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکوم با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی استفاده‌ شده‌ است که به خوبی از عهده‌ی کارهای سنگین بر‌می‌آید. نکته‌ی جالب در این گوشی هوشمند نمایشگر آن است؛ این دستگاه به دو صفحه‌نمایش مجهز است که شامل: یک OLED منعطف تاشو داخلی 7.92 اینچی با وضوح 2344 در 2156 پیکسل و یک OLED خارجی 6.43 اینچی با وضوح 2376 در 1060 پیکسل می‌شود و هر دو صفحه نمایش از 402 PPI و نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کنند.

این گوشی برای ثبت بهترین لحظه‌های شما از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (دیافراگم f / 1.9 , OIS)، دوربین تله فوتو 20 مگاپیکسلی (دیافراگم f / 2.4 , OIS)، دوربین 50 مگاپیکسلی فوق عریض (دیافراگم f / 2.0) و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی با زاویه باز (دیافراگم f / 2.2) استفاده کرده است. در کنار تمام این ویژگی‌ها، گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ پورشه دیزاین با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در کنار شما خواهد بود و در صورت کم شدن انرژی باتری در کمترین زمان شارژ خواهد شد؛ چراکه از شارژ سیمی 66 واتی بهره می‌برد.

مشخصات بدنه و قیمت گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ پورشه دیزاین

با وجود اینکه آنر تغییرات زیادی در طراحی این گوشی ایجاد کرده اما به طراحی اصلی پورشه وفادار مانده و همان سیاست و ظرافت را در طراحی بدنه لحاظ کرده است، به طوریکه بدنه آیرودینامیک این دستگاه را با یک پنجره جانبی کشویی شیک به نمایش می‌گذارد. برای محافظت بیشتر صفحه نمایش در گوشی تاشو مجیک V2 RSR از نیترید سیلیکون استفاده شده تا برابر خش‌افتادگی مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. در حال حاضر Honor Magic V2 RSR Porsche Design تنها در کشور مبدا عرضه شده و انتظار می‌رود به زودی در دسترس موم قرار گیرد. قیمتی که برای نسخه 16 گیگ با یک ترابایت حافظه داخلی تعیین شده برابر با 15999 یوان در نظر گرفته شده و قرار است فروش خود را از 12 ژانویه آغاز کند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی مشخصات گوشی تاشو آنر مجیک V2 RSR‌ چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید