0

گوشی اقتصادی ویوو V29e معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی اقتصادی ویوو V29e معرفی شد [+مشخصات و قیمت]
بازدید 55

[ad_1]

گوشی اقتصادی ویوو V29e با صفحه نمایش خمیده آمولد، دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 695 به صورت رسمی در کشور هند معرفی شد.

همان‌طور که انتظار می‌رفت شرکت ویوو امروز از گوشی vivo V29e خود به عنوان جدیدترین محصول میانرده سری V رونمایی کرد. برای آگاهی از مشخصات و قیمت این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی اقتصادی ویوو Y77t معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

قیمت و مشخصات فنی گوشی اقتصادی ویوو V29e

ویوو V29e دارای یک صفحه نمایش خمیده 6.78 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است که در بالای آن دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار چشمی قرار گرفته است.

گوشی اقتصادی ویوو V29e

در طراحی پنل پشتی این گوشی از دو رنگ و شیشه با قابلیت تغییر رنگ استفاده شده که ویوو آن را Artistic Design نامیده است. برای مثال نسخه قرمز این گوشی به اشعه ماوراء بنفش حساس است و وقتی در معرض نور UV قرار می‌گیرد از قرمز به مشکی تغییر رنگ می‌دهد. در این پنل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی نیز به چشم می‌خورد.

ویوو V29e در بخش سخت افزار به چیپست اسنپدراگون 695 کوالکام مجهز شده و از 8 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی قابل ارتقا است.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به رابط کاربری Funtouch OS 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی اشاره کرد.

ویوو V29e در رنگ‌های قرمز و آبی با قیمت ۲۶۹۹۹ روپیه (۳۲۷ دلار) برای نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی و 28999 روپیه (350 دلار) برای نسخه 8/256 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. در حال حاضر علاقه مندان می‌توانند این گوشی را از طریق فروشگاه رسمی ویوو و خرده‌فروشی‌ها پیش‌سفارش کنند. فروش نهایی این محصول از تاریخ 7 سپتامبر آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره گوشی اقتصادی ویوو V29e چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید